Jij zou mij best dunner willenquote:Op zondag 2 september 2012 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
ik denk dat ik je helemaal niet anders wil.
slaap lekker lieffiequote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef Grijsbaard het volgende:
Maar welterusten schatjes! Ik heb morgen college.
maar dat was toen, en zwaarder. Ik zou het er wel eens met je over hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij zou mij best dunner willenzolang ik maar wel billen hou...
je zegt zelf dat je me een jaar geleden niet zou willen omdat ik toen zo lelijk vadsig was
ik ga nu weer dik en vadsig worden.. dan wil je me niet meerquote:Op zondag 2 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
maar dat was toen, en zwaarder. Ik zou het er wel eens met je over hebben.
Dat heeft een heel goede reden.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga nu weer dik en vadsig worden.. dan wil je me niet meer
Je wordt niet dik en vadsig. Je krijgt een mooie ronde buik.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga nu weer dik en vadsig worden.. dan wil je me niet meer
wat zeg jij nou!!quote:Op zondag 2 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
maar dat was toen, en zwaarder. Ik zou het er wel eens met je over hebben.
Ik heb t al voor je gefixed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb er een maar weet niet of die mag
dus ik ben al dikquote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wat zeg jij nou!!![]()
![]()
Ik zal je even influisteren wat je moet zeggen tegen een vrouw vol hormonen: Lieve schat, al krijg je meer vet dan je nu hebt en valt al je haar uit, dan nog zal ik oneindig veel van je houden!!
en dan een lading blootfotows makenquote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je wordt niet dik en vadsig. Je krijgt een mooie ronde buik.
Nee wijf!quote:
Daarom!quote:Op zondag 2 september 2012 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan een lading blootfotows maken
Hihiquote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee wijf!Maar je hebt toch wel vetjes neem ik aan?! Ik vind je een mooie vrouw op basis van de foto's die ik gezien heb!
Ik kan het ook nooit goed doen he
En die ga ik op de meest rare tijden naar jou whatsappen en dan denk jij..HUUUUUUUUUUUU waarom heb ik mijn nr gegeven !quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En die ga ik op de meest rare tijden naar jou whatsappen en dan denk jij..HUUUUUUUUUUUU waarom heb ik mijn nr gegeven !
Want?quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn toekomstige vriendinnetje.
knap koppiequote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn toekomstige vriendinnetje.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor.Lekker 'snachts om half 4 of tijdens het eten.
Tis goed met jou! Kom maar op met die foto's. nu!quote:Op zondag 2 september 2012 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]whaha omnomnom avondeten omnomnom BAM mega grote blote tieten en een buik
Ja, maar zegt niks over de binnenkant.quote:Op zondag 2 september 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mooi knap lekker speels.... Lieve uitstraling....
bam tiet.. trustenquote:Op zondag 2 september 2012 23:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tis goed met jou! Kom maar op met die foto's. nu!
Slaap ze.
Dat zeg jij... Mijn overtuiging is dat het vaak genoeg zegt over de binnenkant maarjaquote:Op zondag 2 september 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar zegt niks over de binnenkant.
quote:
Bij mij ook zoiets, iets later gok ik.quote:Op maandag 3 september 2012 07:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uitslapen deze week
Tot 7 uur ongeveer
Hehe, herkenbaarquote:Op maandag 3 september 2012 08:11 schreef Fera het volgende:
Morgen lui, je mist veel als je n avondje weg bent.
ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Pff, ik ben al zowat 5 uur wakker
ik Ben erg blijquote:Op maandag 3 september 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij, ik lijk wel een zombie
Eensquote:Op maandag 3 september 2012 08:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik Ben erg blijhalf 9 wakker is een prachtige tijd
kindermanier.. op vkantie dus vroeg wakker. Wat heb ik met mijn stem gedaan ?quote:
Nope.quote:Op maandag 3 september 2012 08:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl je eerder naar bed gaat. Heeft dus ook geen nut
Ja, maar alleen in mijn hoofd, want verder ben ik rustig en helemaal niet zo druk.quote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kindermanier.. op vkantie dus vroeg wakker. Wat heb ik met mijn stem gedaan ?
luiwammesquote:Op maandag 3 september 2012 09:07 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk om de wekker om 7:00 te kunnen laten afgaan i.p.v. 5:00.
Dan doe je iets goed.quote:Op maandag 3 september 2012 09:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben wel op dezelfde tijd op mijn werk
quote:Op maandag 3 september 2012 09:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Werk op 1,5 km afstand i.p.v. 200 km afstand.
2 cm van de taille en 1,5 vd heupen.quote:
Thank you!quote:
Hier hetzelfdequote:Op maandag 3 september 2012 09:07 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk om de wekker om 7:00 te kunnen laten afgaan i.p.v. 5:00.
Is toch wel aardig watquote:Op maandag 3 september 2012 09:41 schreef Fera het volgende:
[..]
2 cm van de taille en 1,5 vd heupen.
Ahw...quote:Op maandag 3 september 2012 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Bluhkoud uggs trui langebroek
Koppijn .. Ik wil naar huis
Bwegh! griepie?quote:Op maandag 3 september 2012 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Bluhkoud uggs trui langebroek
Koppijn .. Ik wil naar huis
Je wilt ook griep?quote:Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw...
*kruipt tegen Moeraskat aan
Ja denk hetquote:
Zieke furbyquote:
Jij moet volgens mij gewoon naar bed!quote:Op maandag 3 september 2012 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja denk het
En collega wilt perse het raam open.. Ik wil een sjaal
Aaiquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo op t werk.. nu al geen zin meer.. mail box prop vol
Met alleen tegen je aankruipen krijg ik niet de griep hoorquote:
Je hebt het wel getroffen met je collega's zegquote:Op maandag 3 september 2012 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja denk het
En collega wilt perse het raam open.. Ik wil een sjaal
Moeilijke dingen?quote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
Bam. Al 5 dingen van de to do lijst van 20 dingen.
Vooral veel bellen/mailen, ib60 formulier aanvragen, tandarts nieuwe afspraak, fysio bellen, werk bellen blablablaquote:
Eeeeeeeuw, stelt niet zoveel voor dusquote:Op maandag 3 september 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vooral veel bellen/mailen, ib60 formulier aanvragen, tandarts nieuwe afspraak, fysio bellen, werk bellen blablabla
Nuja, een ding is ongelofelijk kut en moeilijk maar dat zal ik iedereen besparen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eeeeeeeuw, stelt niet zoveel voor dusToch succes
Och je mag me er wel mee lastig vallen hoor (via DM) als je te kwijt wiltquote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, een ding is ongelofelijk kut en moeilijk maar dat zal ik iedereen besparen.
In ieder geval komt het allemaal wel goed.
Hehehehequote:Op maandag 3 september 2012 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu heb ik zin in geaait worden
voorzichtig krassen met nagelsquote:Op maandag 3 september 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe
Mjum, gestreeld worden/iemand strelen
Ik druk je ruwhandig tegen je kussen aanquote:Op maandag 3 september 2012 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voorzichtig krassen met nagels
ook niet verkeerd heurquote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik druk je ruwhandig tegen je kussen aan
quote:Op maandag 3 september 2012 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voorzichtig krassen met nagels
Hihi , jij zou mij niet eens aankunnenquote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spartel maar! Je kunt nergens heen
hehehe, dat zat ik te denkenquote:Op maandag 3 september 2012 12:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi , jij zou mij niet eens aankunnen
Vertelquote:Op maandag 3 september 2012 12:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hihi , jij zou mij niet eens aankunnen
Is je eigen fantasie niet groot genoeg ?quote:
Ik denk dat ik je wel aankan wat dat betrefd, denk alleen dat jij me op een ander niveau wel wat tandjes de baas benquote:Op maandag 3 september 2012 12:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is je eigen fantasie niet groot genoeg ?
oh ?quote:Op maandag 3 september 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel aankan wat dat betrefd, denk alleen dat jij me op een ander niveau wel wat tandjes de baas ben
Maar dat valt wel te leren![]()
Cute hoor, maar ik mag niet vreemdgaan.quote:
Hehehehe, logischquote:Op maandag 3 september 2012 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Cute hoor, maar ik mag niet vreemdgaan.
Al zou ik t soms bijna doen.
Wat is het precies dat je ervan weerhoudt het te doen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Cute hoor, maar ik mag niet vreemdgaan.
Al zou ik t soms bijna doen.
Ervaren woman jij denk ikquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ervaren woman jij denk ikZo een wilde tijger....
Die kan je wel temmen, maar het is veel leuker om er mee te spelen....
Ik wil niemand belazeren. Been there, done that, never again. Maar soms ben ik zo boos ... En de laatste tijd zeker.quote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het precies dat je ervan weerhoudt het te doen?
Potje boxen tegen je vriend of iemand anders?quote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil niemand belazeren. Been there, done that, never again. Maar soms ben ik zo boos ... En de laatste tijd zeker.
Je moet niet naar mij luisteren, is een slecht voorbeeld.quote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef kingtoppie het volgende:
Lekker nooit een vaste relatie nemen
Maar je komt dus wel in de gelegenheid om vreemd te gaan. Zijn dat dan mensen die weten dat je een vriend hebt en je toch proberen in bed te krijgen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil niemand belazeren. Been there, done that, never again. Maar soms ben ik zo boos ... En de laatste tijd zeker.
Door sporten wordt ik alleen agressiever, maar het is wel lekker. Maar als je samen woont is het moeilijk om even een paar dagen alleen te zijn. Ik heb daar best behoefte aan ...quote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Potje boxen tegen je vriend of iemand anders?
Euw, precies omgekeerd van mij dus. Ik kan mijn agressie juist kwijt met het sporten.quote:Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Door sporten wordt ik alleen agressiever, maar het is wel lekker. Maar als je samen woont is het moeilijk om even een paar dagen alleen te zijn. Ik heb daar best behoefte aan ...
Nee, nee. Die gelegenheid heb ik nog helemaal niet gehad. Ik zoek t al helemaal niet op. Ooit ben ik vreemdgegaan, bij mn ex, maar dat ik nooit meer.quote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je komt dus wel in de gelegenheid om vreemd te gaan. Zijn dat dan mensen die weten dat je een vriend hebt en je toch proberen in bed te krijgen?
En waarom toen en hoe was dat gebeurt?quote:Op maandag 3 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nee. Die gelegenheid heb ik nog helemaal niet gehad. Ik zoek t al helemaal niet op. Ooit ben ik vreemdgegaan, bij mn ex, maar dat ik nooit meer.
Vriendin zou mssn kunnen, maar dan wordt t gelijk n drama, vertelt hij t zn ouders (en die zijn al vrij beschermend) en wordt er van n mug n olifant gemaakt.quote:Op maandag 3 september 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, precies omgekeerd van mij dus. Ik kan mijn agressie juist kwijt met het sporten.
Kan je niet een paar dagen naar een vriendin of hotel ofzo?
Ok, dan heb ik je verkeerd begrepen hierboven.quote:Op maandag 3 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nee. Die gelegenheid heb ik nog helemaal niet gehad. Ik zoek t al helemaal niet op. Ooit ben ik vreemdgegaan, bij mn ex, maar dat ik nooit meer.
Ik was in het buitenland voor stage met een losbandige vriendin. Nog nooit in mn leven zoveel gefeest en ook leuke jongens leren kennen. Ik voelde me toentertijd ook gevangen in mn relatie. Maar dat is geen excuus, ik was toen een kutwijf.quote:Op maandag 3 september 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom toen en hoe was dat gebeurt?
Zat vrouwen zijn kutwijven...quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was in het buitenland voor stage met een losbandige vriendin. Nog nooit in mn leven zoveel gefeest en ook leuke jongens leren kennen. Ik voelde me toentertijd ook gevangen in mn relatie. Maar dat is geen excuus, ik was toen een kutwijf.
Hij wilt niet begrijpen dat je gewoon een paar dagen rust wil?quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Vriendin zou mssn kunnen, maar dan wordt t gelijk n drama, vertelt hij t zn ouders (en die zijn al vrij beschermend) en wordt er van n mug n olifant gemaakt.
Dude, wat heb jij met je vooroordelenquote:Op maandag 3 september 2012 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zat vrouwen zijn kutwijven...
Gaat meestal over als ze de 25 jarige leeftijd hebben bereikt....
In die zin zijn vrouwen geestelijk gezien jonger dan mannen...
heel cliche maar praten is de sleutel tot de oplossing hequote:Op maandag 3 september 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij wilt niet begrijpen dat je gewoon een paar dagen rust wil?
een FB is beterquote:Op maandag 3 september 2012 12:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een open relatie scheelt een hoop narigheid
al moet je dat wel beiden kunnen en er ook duidelijk in kunnen zijn
Hoezo vooroordelen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, wat heb jij met je vooroordelen
i knowquote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
heel cliche maar praten is de sleutel tot de oplossing he
tell me! Soms werkt slaan ookquote:Op maandag 3 september 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
i knowMaar dat is niet altijd even makkelijk.
Dat zei je niet. Je zei dat de meeste vrouwen onder de 25 kutwijven zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo vooroordelen?
Ik merk gewoon enkelt op dat vrouwen een stuk fijner gezelschap worden als die concurentie drang wegvalt..
quote:Op maandag 3 september 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Je zei dat de meeste vrouwen onder de 25 kutwijven zijn.
Heb ik nergens gezegd dus.quote:Op maandag 3 september 2012 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
hier ga ik wel in meequote:Op maandag 3 september 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Je zei dat de meeste veel vrouwen onder de 25 kutwijven zijn.
Weet ik maar al te goed. En slaan werkt nooit.quote:Op maandag 3 september 2012 12:48 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
tell me! Soms werkt slaan ook
Maar ff serieus, in een relatie zitten vol frustraties is ook niet alles.
als het mij oplucht dan werkt het toch?quote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik maar al te goed. En slaan werkt nooit.
Komt er wel op neer.quote:Op maandag 3 september 2012 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nergens gezegd dus.
Komt het niet op neer.quote:Op maandag 3 september 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt er wel op neer.
En ik ben er totaal niet mee eens
Sarcasme werkt niet tijdens en redelijk serieuze discussie.quote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
als het mij oplucht dan werkt het toch?![]()
sarcasme mensen, voor je kijken en doorlopen
daarom zeg ik het erbij. Ik denk ik maak het wat luchtiger op deze zonovergoten dagquote:Op maandag 3 september 2012 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet tijdens en redelijk serieuze discussie.
Ik bedoel dus dat ik er niet mee eens ben dat veel vrouwen onder de 25 kutwijven zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt het niet op neer.
En leuk dat je het niet eens bent op de manier waarop jij die woorden interpreteerd, zegt niks over of je het er mee eens bent of niet eerlijk gezegd.
Didn't work.quote:Op maandag 3 september 2012 12:52 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
daarom zeg ik het erbij. Ik denk ik maak het wat luchtiger op deze zonovergoten dag
Okay, leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik er niet mee eens ben dat veel vrouwen onder de 25 kutwijven zijn.
Ik heb er in ieder geval nog geen 1 ontmoet.quote:Op maandag 3 september 2012 12:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay, leuk.
Ik denk dat veel vrouwen onder de 25 wel kutwijven zijn, maar ik denk dat het er relatief gezien weinig zijn.![]()
Maar ga mij geen woorden in de mond leggen aub...
Neequote:Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zieke furby
Gaat nog niet zo goed he?
Je mag hier niet ziek zijnquote:Op maandag 3 september 2012 11:11 schreef piere het volgende:
[..]
Jij moet volgens mij gewoon naar bed!
Nooit verhalen gehoord? Nooit meegemaakt dat je zoiets had van ''wtf wijf?''quote:Op maandag 3 september 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval nog geen 1 ontmoet.
Ok, excuus.
Nope, kan me zo in ieder geval niet iets bedenken.quote:Op maandag 3 september 2012 12:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit verhalen gehoord? Nooit meegemaakt dat je zoiets had van ''wtf wijf?''
Ik zou in die zin mijn zus ook een kut-wijf kunnen noemen...
Grappig, ik kan zo mannen en vrouwen bedenken dat ik zoiets heb van trieste gevalletjes....quote:Op maandag 3 september 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, kan me zo in ieder geval niet iets bedenken.
Dan heb je geen hart voor de zaakquote:
Mja.... Hoe vaak ben je onmisbaar eigenlijk?quote:Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je geen hart voor de zaakterrnwoordig blijft iedereen voor een scheet thuis.
Zo denken ze erover
Kan je eens een voorbeeld noemen?quote:Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig, ik kan zo mannen en vrouwen bedenken dat ik zoiets heb van trieste gevalletjes....
quote:Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je geen hart voor de zaakterrnwoordig blijft iedereen voor een scheet thuis.
Zo denken ze erover
Ken zo mensen die zo verwaand zijn dat je denkt... Stik lekker.quote:Op maandag 3 september 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je eens een voorbeeld noemen?
Misschien dat het me dan te binnen schiet.
Die opmerking slaat echt nergens op.quote:Op maandag 3 september 2012 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ging niet over vreemdgaan...quote:Op maandag 3 september 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die opmerking slaat echt nergens op.Vrouwen wordt juist eerder volwassen, zowel geestelijk als lichamelijk. Bovendien heeft vreemdgaan weinig met volwassenheid te maken.
quote:Op maandag 3 september 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die opmerking slaat echt nergens op.Vrouwen wordt juist eerder volwassen, zowel geestelijk als lichamelijk. Bovendien heeft vreemdgaan weinig met volwassenheid te maken.
Ik voel me ook ziekjes vandaag.quote:Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo denken ze erover
Nee, dan denkt hij meteen dat ik voorgoed van m af wil.quote:Op maandag 3 september 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij wilt niet begrijpen dat je gewoon een paar dagen rust wil?
Oh hell wellusquote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ging niet over vreemdgaan...
En nee, bepaald gedrag bij vrouwen is niet volwassen te noemen dat is mijn punt....
Achterbaksheid en dat soort ongein... Dat doen mannen niet.
O, nee? Echt wel, heb dat zelf mogen ondervinden helaas.quote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ging niet over vreemdgaan...
En nee, bepaald gedrag bij vrouwen is niet volwassen te noemen dat is mijn punt....
Achterbaksheid en dat soort ongein... Dat doen mannen niet.
Ik vind het in ieder geval niet volwassen.... En zie het haast nooit bij mannen maar genoeg bij vrouwen...quote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nee? Echt wel, heb dat zelf mogen ondervinden helaas.
Same herequote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nee? Echt wel, heb dat zelf mogen ondervinden helaas.
Nee dat ging dan eigenlijk ook weer ergens anders over.. Maargoed.quote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Deze discussie is nogal zinloos, je hebt mannen en vrouwen die niet volwassen zijn of zich zo gedragen. En dan vind ik het woord kutwijf niet toepasselijk.
Met dat soort mensen wil je ook niet bevriend zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ken zo mensen die zo verwaand zijn dat je denkt... Stik lekker.
Ken gast waar ik ooit ruzie mee had... Nouja dat niet eens maar hij ging stoer ruzie zoeken... Heeft wel eens een gewapenede overval gepleegd etc.... Ook een zielig hoopje naar mijn mening...
Maar vaak genoeg wordt er op een manier gereageerd dat ik zoiets heb van stik lekker...
Praktisch iedere situatie die een middelvinger verdient zou je onder het kopje ''kut wijf'' kunnen zetten.
Kan je ze nog wel ontmoet hebben toch?quote:Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met dat soort mensen wil je ook niet bevriend zijn.
Hmm, apart. Ik zou het wel kunnen begrijpen denk ik.quote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan denkt hij meteen dat ik voorgoed van m af wil.
Dat wel inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je ze nog wel ontmoet hebben toch?
Mannen kunnen weer op hele andere manieren onvolwassen zijn. Maar ga me niet vertellen dat mannen niet achterbaks kunnen zijn. Wat dat betreft zijn er evenveel klootzakken als kutwijven.quote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niet volwassen.... En zie het haast nooit bij mannen maar genoeg bij vrouwen...
Beste vriendinnnen die elkaar ''haten'' en ruzie maken.... Al dat gezeik... Drama...
Ik zie het niet bij mannen, wel bij vrouwen...
Mee eens..quote:Op maandag 3 september 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen kunnen weer op hele andere manieren onvolwassen zijn. Maar ga me niet vertellen dat mannen niet achterbaks kunnen zijn. Wat dat betreft zijn er evenveel klootzakken als kutwijven.
Ze kunnen vast wel achterbaks zijn.. Maar tov vrouwen verwaarloosbaar weinig volgens mij....quote:Op maandag 3 september 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen kunnen weer op hele andere manieren onvolwassen zijn. Maar ga me niet vertellen dat mannen niet achterbaks kunnen zijn. Wat dat betreft zijn er evenveel klootzakken als kutwijven.
Jij hebt een verstoord beeld van vrouwen en je generaliseert teveel. Ik snap waar t vandaan komt, je bent niet de eerste man die t zegt, maar ook wij vrouwen zijn er verschillend van karakter.quote:Op maandag 3 september 2012 13:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kunnen vast wel achterbaks zijn.. Maar tov vrouwen verwaarloosbaar weinig volgens mij....
Maar die mannelijke onvolwassenheid houdt sneller op heb ik het idee...
... Ik heb weer een verstoord beeld, lekker simpel gezegd.. Ik generaliseer hier inderdaad, want ik kijk naar vrouwen tov mannen... Dan pak je ''voorkomend gedrag'' onder mannen tov vrouwen als vergelijkingsmateriaal... Ja dan generaliseer je inderdaad....quote:Op maandag 3 september 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt een verstoord beeld van vrouwen en je generaliseert teveel. Ik snap waar t vandaan komt, je bent niet de eerste man die t zegt, maar ook wij vrouwen zijn er verschillend van karakter.
Nu zet ik m uit, over een paar minuten hoorcollege.
Klopt, dat is ook een vooroordeel. Er zullen net zoveel NL'ers zijn, al dan niet meer, die ook stelen, maar dat zijn geen 'buitenlanders' dus wordt het niet ten sprake gebracht. Zelfde als bij reviews van producten, 9/10 keer worden ze negatief beoordeeld, maar positieve ervaringen zitten er vaak niet bij.quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Ik heb weer een verstoord beeld, lekker simpel gezegd.. Ik generaliseer hier inderdaad, want ik kijk naar vrouwen tov mannen... Dan pak je ''voorkomend gedrag'' onder mannen tov vrouwen als vergelijkingsmateriaal... Ja dan generaliseer je inderdaad....
Dus ik vind het eigenlijk stom om er conclusies aan te gooien dat ik vooroordelen heb... Of zelfs een verstoord beeld...
Dan zou iemand ook gelijk vooroordelen hebben over marokanen alleen al omdat hij de feiten noemt dat ze bijvoorbeeld vaker stelen...
Dat is geen vooroordeel, dat is statistisch bewezen. Dat je over een individu oordeelt met dat gegeven dan heb je een vooroordeel.quote:Op maandag 3 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook een vooroordeel. Er zullen net zoveel NL'ers zijn, al dan niet meer, die ook stelen, maar dat zijn geen 'buitenlanders' dus wordt het niet ten sprake gebracht.
Bron?quote:Op maandag 3 september 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen vooroordeel, dat is statistisch bewezen. Dat je over een individu oordeelt met dat gegeven dan heb je een vooroordeel.
Vraag maar aan geert wildersquote:
Dan geloof ik er niks van.quote:Op maandag 3 september 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag maar aan geert wilders![]()
Antilianen en Marokanen komen relatief gezien een stuk vaker voor bij crimineel gedrag.... Bron? Wellicht woorden van verschillende politici.
Ok, je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://programma.vpro.nl/(...)andhaving%202009.pdf
Ik denk dat als je... 1000 inwoners met jaarinkomen X gaat vergelijken met verschillende nationaliteiten... Dat er een stuk minder aan de hand is...quote:Op maandag 3 september 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Oftewel: hou al die import NL'ers bij de grens tegen
Klopt, ben ik met je eens.quote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je... 1000 inwoners met jaarinkomen X gaat vergelijken met verschillende nationaliteiten... Dat er een stuk minder aan de hand is...
Cijfers liegen niet, maar ze kunnen wel verkeerde oorzaken lijken te schetsen...
Zeggen dat het komt omdat iemand marokaans is is nogal kort door de bocht.
* Vinniiee doet knuffel gevenquote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na een kutnacht, volgt dus gewoon een kutdag! Blegh!!
quote:Op maandag 3 september 2012 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kingtoppie doet knuffel orgie.
Ik ben net 4 maandjes 20, is dat ook goed?quote:Op maandag 3 september 2012 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vraag me af hoe het zou zijn met iemand die nog geen 20 is
Zo een jonge hond is lekker druk altijd...quote:Op maandag 3 september 2012 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vraag me af hoe het zou zijn met iemand die nog geen 20 is
hmm ja maar kunnen ze behalve schattig zijn verder ook nog iets?quote:Op maandag 3 september 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo een jonge hond is lekker druk altijd...
Meestal hebben jonge mensen een top conditiequote:Op maandag 3 september 2012 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ja maar kunnen ze behalve schattig zijn verder ook nog iets?
hmm..quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal hebben jonge mensen een top conditie
Druk zijn...quote:Op maandag 3 september 2012 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ja maar kunnen ze behalve schattig zijn verder ook nog iets?
quote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Druk zijn...
Libido is ook torenhoog dus dat zit allemaal wel goed...
Luisterd goed.... Leert snel...
Zo een ouwe hond kan je vaak niks meer leren... Doet alles op zijn eigen manier enzo.... Denkt de waarheid al achterhaald te hebben...
Jonge hond gaat op ontdekkingsreis en onderzoekt alle gaten wel even voor je.
Al een aardig poosje weerquote:Op maandag 3 september 2012 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Sinds wanneer leeft deze SC weer?
Ai, dat klinkt inderdaad niet top. Sterkte ermee.quote:Op maandag 3 september 2012 14:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vannacht tot 04.00 wakker gelegen, vanmorgen om 8.30 wakker, honden uitgelaten, hond losgebroken, de lift in gerend met riem nog om, gelukkig brak het ding af! Kost welk n nieuwe riem maar mn hond leeft nog, dan iemand die meld de perfecte vacature te hebben voor mij, en mij ook had voorgedragen, dus ik bellen, gaat het om 8 uur, in de detailhandel, voor 1 mndvent heeft pms, en ik moet nog zoveel doen om t huis klaar te maken voor morgen, (oppassen op een baby) Bah Bah
quote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Druk zijn...
Libido is ook torenhoog dus dat zit allemaal wel goed...
Luisterd goed.... Leert snel...
Zo een ouwe hond kan je vaak niks meer leren... Doet alles op zijn eigen manier enzo.... Denkt de waarheid al achterhaald te hebben...
Jonge hond gaat op ontdekkingsreis en onderzoekt alle gaten wel even voor je.
Oh dat is ook pas 2 wekenquote:Op maandag 3 september 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!
[..]
Al een aardig poosje weerHalf augustus ongeveer.
Ik ben de enige fulltime ontwerperquote:Op maandag 3 september 2012 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja.... Hoe vaak ben je onmisbaar eigenlijk?
Gebeurt wel eens als het druk is maarja... Als je ergens bent en je hebt zoiets van... Wat doe ik hier?
Dan zou je niet moeilijk moeten doen denk ik.
Wat dan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ik de k dat er net een fokker op ons bedrijf langskwam
Poesjeeeeequote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ik de k dat er net een fokker op ons bedrijf langskwam
quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja nu je het zegtKlinkt veel langer
Neem ook een vriend mee, hij heeft ook wel een grote eetlust, waar woon je?quote:Op maandag 3 september 2012 14:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja hoor
Ben vanavond toch alleen thuis.
Omg ben jij het echt?!!!! Dw??!?quote:
Hahaquote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omg ben jij het echt?!!!! Dw??!?
Draaid rondje op een voet, hand tegen voorhoofd doet en achterover in zetel valt met tong uit dr mond en ogendicht
Dat is wel echt bazeneten!quote:
Ik woon in Waalre, nabij Eindhoven.quote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neem ook een vriend mee, hij heeft ook wel een grote eetlust, waar woon je?
Ssst ik lig hier voor doodquote:
En uiteraard zelfgemaaktquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is wel echt bazeneten!
En de SC loopt al vanaf juli toch.
LLquote:
Ja dat doen wij ook wel eens, maar ik vind het wel een hoop werk en alleen ik vind het heel erg lekker.quote:Op maandag 3 september 2012 14:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En uiteraard zelfgemaakt
Niet uit een pakje bij de Albert Heijn.
Gewoon echt zelf gemaakt.
De lasagne bladen heb ik wel gekocht bij een Italiaanse traiteur.
Rustig maar schat, ik ben zo weer weg. Zo richting school.quote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omg ben jij het echt?!!!! Dw??!?
Draaid rondje op een voet, hand tegen voorhoofd doet en achterover in zetel valt met tong uit dr mond en ogendicht
Die kant en klaar heb ik ook wel eens gegeten, is prima hoor. Maar er zit té weinig gehakt in. Dat is wel jammer, en de bechamelsaus is ook niet je van het.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat doen wij ook wel eens, maar ik vind het wel een hoop werk en alleen ik vind het heel erg lekker.Maar goed, het blijft voor mij altijd lekker, ook al heb ik een keer een kant en klaar pak bij ah ofzo gehaald, ook prima.
School? Zo laat nog? Doe je "avondstudie"?quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rustig maar schat, ik ben zo weer weg. Zo richting school.
Nee, meestal is het prut. Maar een keer was het echt lekker. En dan kan ik opeens veel meer op dan bij normaal avond eten, maar goed.quote:Op maandag 3 september 2012 14:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die kant en klaar heb ik ook wel eens gegeten, is prima hoor. Maar er zit té weinig gehakt in. Dat is wel jammer, en de bechamelsaus is ook niet je van het.
Ik moet alleen mijn labkit kopen, maar dat moet dus perse om 16.00, zodat mijn hele dag verpest is aangezien ik nog een uur reistijd erbij heb.quote:Op maandag 3 september 2012 14:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
School? Zo laat nog? Doe je "avondstudie"?
* DevilsWhore kust doornroosjequote:
Ik ben een kleine eter, mijn vriend echter niet, dus als die vannacht thuiskomt eet hij de rest opquote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, meestal is het prut. Maar een keer was het echt lekker. En dan kan ik opeens veel meer op dan bij normaal avond eten, maar goed.
Wij gaan maar eens proberen om 5 min hiervandaan te werken.
Hè bahquote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga lasagnette maken vanavond...
Pakje... 20 minuten alles door elkaar heen gooien... Dan 40min oven oid.
pffff, waar woon jij dan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet alleen mijn labkit kopen, maar dat moet dus perse om 16.00, zodat mijn hele dag verpest is aangezien ik nog een uur reistijd erbij heb.
Vannacht?quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ben een kleine eter, mijn vriend echter niet, dus als die vannacht thuiskomt eet hij de rest op
Oh...quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]oet mond op mond beademing.
[..]
Niks. De 'o hai' mistte alleen
Hij werkt bij defensie en moet vaak wacht draaien in Oirschot.quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vannacht?Wat voor werk doet ie dan?
WTFquote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Mistress_X het volgende:
Mijn vriend gaat absoluut niet blij worden![]()
http://www.zalando.nl/lk-(...)t-lk311a007-909.html
O de prijs... Lol, ik dacht al ik vond ze wel mooiquote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Mistress_X het volgende:
De prijs inderdaad. Gelukkig nog niet besteld. Dit ga ik toch maar met mijn vriend bespreken, ik vind ze namelijk wel erg mooiquote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O de prijs... Lol, ik dacht al ik vond ze wel mooi
Ik heb laatst nog een paar gekocht die er op leek, maar wel precies 10 keer zo goedkoop.quote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Mistress_X het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
De prijs inderdaad. Gelukkig nog niet besteld. Dit ga ik toch maar met mijn vriend bespreken, ik vind ze namelijk wel erg mooi
DOE ER IETS MEE!$quote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een paar gekocht die er op leek, maar wel precies 10 keer zo goedkoop.
Dat doet er niet toe, maar 25 min fietsen + 20 min trein + 10 min bus voor ik bij school ben.quote:
Je kunt dit model inderdaad wel goedkoper krijgen, maar dan heb je geen echt leer.quote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een paar gekocht die er op leek, maar wel precies 10 keer zo goedkoop.
Neeequote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rustig maar schat, ik ben zo weer weg. Zo richting school.
Mijne zullen vast lang niet zo mooi zijn en over een paar maanden uit elkaar vallen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
DOE ER IETS MEE!$![]()
Luister naar haar wijze woorden Mistress_X!!$
quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kust doornroosje
Hier nog zo een hoor, ik heb ook niet veel schoenen. Eigenlijk te weinig, merk ik soms. Vooral nu de winter weer op komt zetten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook wel eens goedkopere en leukere gezien..
Ik draag ze alleen niet, en volgens mij ben ik 1 van de weinige met 4 paar schoenen en een stel slippers
Omnohm tong uitsteektquote:
2 paar..quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik draag ze alleen niet, en volgens mij ben ik 1 van de weinige met 4 paar schoenen en een stel slippers
Slippers heb ik ook hoor, Birckenstocks. Mijn vriend vind ze lelijk maar ze zitten lekkerquote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
Zo hoog vond ik ze nog nietquote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
De tering..... hoge hakken voor 200 eurie
Oh haiquote:Op maandag 3 september 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Anderhalf uur tot volgende college.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |