Jij zou mij best dunner willenquote:Op zondag 2 september 2012 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
ik denk dat ik je helemaal niet anders wil.
slaap lekker lieffiequote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef Grijsbaard het volgende:
Maar welterusten schatjes! Ik heb morgen college.
maar dat was toen, en zwaarder. Ik zou het er wel eens met je over hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij zou mij best dunner willenzolang ik maar wel billen hou...
je zegt zelf dat je me een jaar geleden niet zou willen omdat ik toen zo lelijk vadsig was
ik ga nu weer dik en vadsig worden.. dan wil je me niet meerquote:Op zondag 2 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
maar dat was toen, en zwaarder. Ik zou het er wel eens met je over hebben.
Dat heeft een heel goede reden.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga nu weer dik en vadsig worden.. dan wil je me niet meer
Je wordt niet dik en vadsig. Je krijgt een mooie ronde buik.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga nu weer dik en vadsig worden.. dan wil je me niet meer
wat zeg jij nou!!quote:Op zondag 2 september 2012 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
maar dat was toen, en zwaarder. Ik zou het er wel eens met je over hebben.
Ik heb t al voor je gefixed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb er een maar weet niet of die mag
dus ik ben al dikquote:Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wat zeg jij nou!!![]()
![]()
Ik zal je even influisteren wat je moet zeggen tegen een vrouw vol hormonen: Lieve schat, al krijg je meer vet dan je nu hebt en valt al je haar uit, dan nog zal ik oneindig veel van je houden!!
en dan een lading blootfotows makenquote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je wordt niet dik en vadsig. Je krijgt een mooie ronde buik.
Nee wijf!quote:
Daarom!quote:Op zondag 2 september 2012 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan een lading blootfotows maken
Hihiquote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee wijf!Maar je hebt toch wel vetjes neem ik aan?! Ik vind je een mooie vrouw op basis van de foto's die ik gezien heb!
Ik kan het ook nooit goed doen he
En die ga ik op de meest rare tijden naar jou whatsappen en dan denk jij..HUUUUUUUUUUUU waarom heb ik mijn nr gegeven !quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En die ga ik op de meest rare tijden naar jou whatsappen en dan denk jij..HUUUUUUUUUUUU waarom heb ik mijn nr gegeven !
Want?quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn toekomstige vriendinnetje.
knap koppiequote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn toekomstige vriendinnetje.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor.Lekker 'snachts om half 4 of tijdens het eten.
Tis goed met jou! Kom maar op met die foto's. nu!quote:Op zondag 2 september 2012 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]whaha omnomnom avondeten omnomnom BAM mega grote blote tieten en een buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |