jij sloot het topic ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Jij was net voor mij..Ik had andere TT..
Bij mij op notebook ook!quote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
dr zat een mod op te schonen. ik heb wel 3 keer gezien nog zoveel posts en elke keer werden het ermee
of mijn telefoon flipt
en dus had ik de eer, de volgende keer zet ik mezelf in die userlijst hahaquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, haha.. en Moeraskat ook niet.. xD
Ik had een hele simpele: Waar het topic nooit dicht gaat.. of sluitquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand een betere TT in gedachten dan?
Bier en tieten?quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand een betere TT in gedachten dan?
Whehehehquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik had een hele simpele: Waar het topic nooit dicht gaat.. of sluit
Kloptquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
En je houdt volgens mij niet eens van bier!!!
Watttt. Die heb ik niet gedaanquote:
Grrrr, maar wel lief.quote:
Jij bent de enig andere dussseeeh.quote:
Hihihihihihihquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent de enig andere dussseeeh.
Kloptquote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ja, dat weet ik wel..Maar niet zo toepasselijk op jou!
Helemaal niemandquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
met wie gaat de gitaawr meneer vreemd?
welles, net gelezenquote:
Waarom niet alleen ik?quote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Maak dan jullie allebei van of gewoon iedereen, maar niet alleen Tamashii
Jaja. Neeeeh prima. U bent het zeker niet eens he, of gewoon jaloers? Oh oh oh. Waar gaat de wereld toch heen dat dit mogelijk is.quote:
Kolerequote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja. Neeeeh prima. U bent het zeker niet eens he, of gewoon jaloers? Oh oh oh. Waar gaat de wereld toch heen dat dit mogelijk is.
haha ik kijk maar uit.. *Tamashii schrijft ondertussen een negatieve note*quote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja. Neeeeh prima. U bent het zeker niet eens he, of gewoon jaloers? Oh oh oh. Waar gaat de wereld toch heen dat dit mogelijk is.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kut, dat was m'n postverwijderknopje per ongeluk
waarom zat jij aan mijn post?quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kut, dat was m'n postverwijderknopje per ongeluk
Picsquote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik raak hier opgewonden van, ff soppen
Per ongelukquote:
pics or it didnt happenquote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik raak hier opgewonden van, ff soppen
Nee hoor, dat zou ik nooit doen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha ik kijk maar uit.. *Tamashii schrijft ondertussen een negatieve note*
Enige wat ik heb gedaan is gevraagd of een FA contact met je op wil nemenquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zit het met die melding naar de FA's dan? Kan je dat uitleggen via DM wellicht?
Ik mail zelf altijd maar een beetje als ik iets wil bereiken.
Das lief.quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Enige wat ik heb gedaan is gevraagd of een FA contact met je op wil nemen
Ooh, dat was al langer bekend.quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahawas grapje.. Bijna alles wat ik zeg moet met een korreltje zout genomen worden..
Is dat zo? Nu maak je me nieuwsgierig!quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat was al langer bekend.
Het was een matig grapjequote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Is dat zo? Nu maak je me nieuwsgierig!
Alles goed?quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef Tamashii het volgende:
Jullie mogen wel doorgaan met chatten.
Ja hoor. Daar?quote:
Ja, gaat ook goedquote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar?Ben Chloe aan het kijken, film met seks enzo.
Nu begin je echt vervelend te worden gast.quote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent de quote van guitarist vergeten
quote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, gaat ook goed
Ben Wegmisbruikers aan het kijken, programma met wegmisbruikers enzo
Ja, maar Tamashii is een goede mod. Ze weet wat ze doet. Mocht er iets echt niet kloppen of mist zij iets, maak een TR.quote:
quote:
oke oke okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is goed, zeg nergens dat ze niet goed is hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar Tamashii is een goede mod. Ze weet wat ze doet. Mocht er iets echt niet kloppen of mist zij iets, maak een TR.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
ben ik weer
[..]
[..]
oke oke oke![]()
![]()
hahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik weer
[..]
[..]
oke oke oke![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
ben ik weer
[..]
[..]
oke oke oke![]()
![]()
Hallo schattepatatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Roquefort niet kennenquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef schrikbarend het volgende:
het lijkt die muis wel van vrouwtje theelepel
quote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles goed, op de ziekjesheid na?
Biertje bij?quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooizo
Eens even wat te snaaien pakken
Beetje dichtbij?quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar het tankstation peuken halen
daagquote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
Goed, ik ga tv kijken en eten. Hou het netjes.
Yeah, paar minuten.quote:
I'll keep an eye in the sailquote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
Goed, ik ga tv kijken en eten. Hou het netjes.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooizo
Eens even wat te snaaien pakken
Thanks.quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, paar minuten.
[..]
I'll keep an eye in the sail
Vriezerquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat ik nog bacardi heb staanMaar geen cola (koud)
Maakt niks uit. Paar minuten is een paar minutenquote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lopend... fietsend?Scheelt wel natuurlijk
Zijn ze erg christelijk?quote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef sararaats het volgende:
Het doopfeest van Wiebke was tof.
M'n broer en schoonzus straalden met hun schattig dochtertje
Nu ga ik lekker op FOK! hangen
Paar minuten is een paar seconden met een beter vervoersmiddelquote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Paar minuten is een paar minuten
ik ga ook zoquote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet heel laat slapen. Moe en zulks
Hmm, zit een kern van waarheid in, maar gaat niet in alle gevallen opquote:Op zondag 2 september 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paar minuten is een paar seconden met een beter vervoersmiddel
Oke, welterusten poesquote:
Van wat?quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef schrikbarend het volgende:
is iedereen hier nu ineens sjaak afhaak?
nog niet wel bijnaquote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zit een kern van waarheid in, maar gaat niet in alle gevallen op
[..]
Oke, welterusten poesEn beterschap
Ik was ook gedoopt, ergens rond mijn 10e oid afgehaaktquote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal gedooptdus ja.
Fietsend. Ben ik weerquote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lopend... fietsend?Scheelt wel natuurlijk
Heb geen autoquote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgende keer de auto, kan je gelijk tanken![]()
![]()
Ik pak de auto van mijn pa gewoon...quote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb geen auto
Heb toch alles wat ik nodig heb dichtbij. Mocht ik een keer werk krijgen verder weg, koop ik gewoon een auto
Nadeel van 10.000 km bij je pa vandaan wonen denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik pak de auto van mijn pa gewoon...
Hij had er 1 die gebruikte de werknemer.... Gebruikte ik altijd voor mijn werk...
Prima ding... reed 1/16 zei de werknemer..
Maarja wat wil je met een auto zonder paardenkracht? Ging je plankgas onstonden er nog gevaarlijke situaties bij invoegen als de ander niet remt zogezegd
?Waar woon jij / je pa dan?quote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nadeel van 10.000 km bij je pa vandaan wonen denk ik
Woon ook helemaal alleen met de kat, dus moet alles zelf betalen, kan het niet delen met iemand
verstopt.. ga maar zoeken.. ze zit heus niet onder de tafel hoor echt nietquote:
Onder mijn bureau misschien?quote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verstopt.. ga maar zoeken.. ze zit heus niet onder de tafel hoor echt niet
Geef der maar een aai.quote:Op zondag 2 september 2012 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
net lag ze te grinniken voor het dressoir.
Klopt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Lekker dood hier zonder tamashii en moeraskat..
JJH vond mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik doe weer een beetje moeilijk, maar dit stukje tekst inspireert ergens wel.quote:You're dead carl, you say no to life and therefore you are not living.
You make up excuses to people around you and to yourself.
Youre stuck to in the same dead-end job. You have been for years.
You dont have a girlfriend. you dont have anything close to a girlfriend.
And you lost the love of your life because she couldnt be with someone who didnt live theirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was mine
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JJH vond meik was verstopt
Gek kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
JJH vond meik was verstopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig aan.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Droomde laatst dat ik de Lotto won:Ik zou mijn handtekening onder de koopovereenkomst van een RS6 zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was mine![]()
Neeee, hoeft niet.quote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]... ik voel me... minder gewaardeerd hier....
Ook een leuke autoquote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou mijn handtekening onder de koopovereenkomst van een RS6 zetten.
En op de even dagen een Mitsubishi EVO 6quote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook een leuke auto
Voor op de oneven dagen ofzo
Nee, de A3quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef JJH het volgende:
[..]
En op de even dagen een Mitsubishi EVO 6
JJH zat echt zo vanquote:
Hoeveel uur les heb je erop zitten?quote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef Grijsbaard het volgende:
Volgende maand heb ik mijn rijexamen... Spannend!!!
Achjoh, nog tijd zat om het helemaal onder de knie te krijgen dusquote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef Grijsbaard het volgende:
24quote:Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel uur les heb je erop zitten?
ik kan het al, maar er is niet eerder plek, hahaquote:Op zondag 2 september 2012 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achjoh, nog tijd zat om het helemaal onder de knie te krijgen dus
Wij rijden opel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
Die taxi's rijden overigens ook altijd wel in een flinke bak....
6x8 uur?quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik heb al een ander pasje..vroeger had mijn moeder maar 6 lessen gehad.
ligt eraan. 'Mijn' vaste auto heeft maar 125 pk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rijdt vast sneller dan dat golfje van mij?
Dat redde de mijne nietquote:Op zondag 2 september 2012 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
ligt eraan. 'Mijn' vaste auto heeft maar 125 pk.
Toen ik nog in een krop sla zat dusquote:Op zondag 2 september 2012 22:17 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
dat was nog in de goede orde tijd.. 35 jaar geleden
Meldtquote:Op zondag 2 september 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb een vette fietswaar ik nog extra bellen op moet hebben...iemand hier handig met schroefjes enzo ?
haha blijkbaar..quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen ik nog in een krop sla zat dus
Oh man, you can do it!!quote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef Grijsbaard het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Meldt
Mijn pa vertelde vandaag dat hij binnenkort eindelijk een nieuwe auto krijgt van de zaak, Een VW golf station, en hij had gelijk maar om een navigatie gevraagd want dat was handig als ik de auto meeneemIk hou van die man
Die luxe heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik krijg de auto van mijn moeder en zij koopt een ander..
Mazzelaar! Mijn pa heeft al zo lang ik me kan heugen een auto vd zaak, en officieel mag daar niemand anders in rijden, maar mijn pa vertrouwt mij genoeg om de sleutel mee te geven!quote:Op zondag 2 september 2012 22:18 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik krijg de auto van mijn moeder en zij koopt een ander..
ik verdwaal anders.. ben heul erg goed in het hulpeloze vrouwtje uithangenquote:Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat navigatiespul
Ik rij altijd met tom/tom...quote:Op zondag 2 september 2012 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat navigatiespul
Ken de straten ook niet perfect, maar bordjes helpen je goedquote:Op zondag 2 september 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik rij altijd met tom/tom...
Ken de straten nog niet perfect uit mijn hoofd... Dusja... Tis wel handig.
Bordjes staan niet altijd even duidelijk...quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ken de straten ook niet perfect, maar bordjes helpen je goed
Pff.. nie goed jij.quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oi net gerookt ... ik faal hard..
nee..kweet..en ik ben boos op mezelf en teleurgesteld in mezelf..quote:
Och mop, kan gebeuren, Nu weer verder met stoppen, Niet te druk om makenquote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oi net gerookt ... ik faal hard..
Hij zal alleen de kaart van de stad nodig hebben wilt die ergens komen allicht ja.quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn pa is jarenlang vrachtwagenchauffeur geweest dus rijdt blind naar heel veel plekken, Ik vroeg vanmiddag dus ook met verbazing, Wat moet jij met een navigatie? Nee meisje dat is toch makkelijk voor jou!!
...quote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee..kweet..en ik ben boos op mezelf en teleurgesteld in mezelf..
HUH?? echt mijn pa komt overal hoor, als hij t echt niet weet zoekt hij t 1x op en rijdt er dan zo naar toe!quote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij zal alleen de kaart van de stad nodig hebben wilt die ergens komen allicht ja.
ja ik moet idd iets hebben wat vervangt.. het ging zoooo goed.. gister maar 2 gerookt en toen stopte ik zeg maar.. maar dus net weer 1quote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Och mop, kan gebeuren, Nu weer verder met stoppen, Niet te druk om maken
Ohh en haal lolly's in huis!
Lijkt mij dat je niet hele straatnamen uit je kop leert kennen..quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
HUH?? echt mijn pa komt overal hoor, als hij t echt niet weet zoekt hij t 1x op en rijdt er dan zo naar toe!
Nee oke, dat niet neequote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je niet hele straatnamen uit je kop leert kennen..
Maar hoe je bij een stad komt uiteraard wel.
een dansje en opnemen en naar mij sturenquote:
Je komt maar kijken hoe ik dans....quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een dansje en opnemen en naar mij sturen
is iets te ver reizen denk ik..kom dan maar hier een dansje doen.. stop ik een euro in je boxerquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt maar kijken hoe ik dans....
sigaretje bij de koffie s'ochtends, na de seks en na het eten zijn het lekkerste..quote:
Ik had het gepost en toen ging ik pas terug lezen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sigaretje bij de koffie s'ochtends, na de seks en na het eten zijn het lekkerste..
en als je diep in gedachten verzonken op het balkon naar de sterren staart
De benzine is wel iets duurder dan een euro denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is iets te ver reizen denk ik..kom dan maar hier een dansje doen.. stop ik een euro in je boxer
dan moet je een sexy dansje doen stop ik meer geld in je boxerquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De benzine is wel iets duurder dan een euro denk ik.
Benzine kost een euri.quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De benzine is wel iets duurder dan een euro denk ik.
Moet minstens wel de kosten eruit halen he...quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet je een sexy dansje doen stop ik meer geld in je boxer
Hey is wel een kans om mij te meetenquote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet minstens wel de kosten eruit halen he...
Dans wel in normale spijkerbroek + overhemd oid als jehet goed vindt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey is wel een kans om mij te meetenen als je goed danst verdien je die wel terug hoor
Ik ga goud geld verdienen zo met een groot publiek...quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Grijsbaard het volgende:
Wanneer is er een meet? Ik wil daar ook wel bijzijn denk ik..
dan kleedt ik je wel uit *wink wink*quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dans wel in normale spijkerbroek + overhemd oid als jehet goed vindt.
Levert zeker extra geld op?quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kleedt ik je wel uit *wink wink*
ga jij welvoor me dansen ?quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Grijsbaard het volgende:
Bij mij zit in ieder geval alles op slot
Geld vs knetter! Hoe kun je twijfelenquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat scheelt, maar als ik niet quite speel voelt het fout
Jaja, maar knetter is geen hoer natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geld vs knetter! Hoe kun je twijfelen
ik kan niet dansenquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij welvoor me dansen ?
zij betaalt toch?quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, maar knetter is geen hoer natuurlijk.
als jij bij mensen op bezoek gaat dan moet het altijd gratis zijn?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat scheelt, maar als ik niet quite speel voelt het fout
Neequote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij bij mensen op bezoek gaat dan moet het altijd gratis zijn?
True, ik ben de hoer. Maarjaquote:
Het gaat over benzine kosten en betaald dansen... Waarbij er kleren uitgetrokken worden.quote:
kt komt naar mij toe..wat geld kost..dan danst hij voor mij.. wat mij geld kostquote:
Vanuit leiden?quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
149 km, 1 uur 34 min.
In het huidige verkeer: 1 uur 37 min.
A1 en A28
dat heb ik vrijdag nog gereden naar hilversum toe..quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
149 km, 1 uur 34 min.
In het huidige verkeer: 1 uur 37 min.
A1 en A28
Scheelt geen reet in ieder geval.. Maar ik kijk even..quote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanuit leiden?
Kun je dan niet beter over Utrecht rijden?
n11, a12, en dan via de 27 de 28 op. Kan best zijn dat t langzamer is hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Scheelt geen reet in ieder geval.. Maar ik kijk even..
Staat er niet tussen tussen de voorgestelde routes.. Gek genoeg.
Komt door mijn specifieke locatie...quote:Op zondag 2 september 2012 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
n11, a12, en dan via de 27 de 28 op. Kan best zijn dat t langzamer is hoor.
Er klopte wel iets in mijn gedachtengang dus.quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt door mijn specifieke locatie...
Ik woon in leiden noord zogezegd...
Maar ehm... n11 a12.... is 4 min langer....
Maar rijdt lekkerder vind ik....
Jep,quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Er klopte wel iets in mijn gedachtengang dus.
Ik denk dat ik dat wel wil hoorquote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
moet dat? Dan ziet iedereen mij naakt en geloof me.. Dat wil je niet
haha dat is voor mij nog best lang hoor..doe dan utrecht of amersfoort is makkelijkerquote:Op zondag 2 september 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
We kunnen ook in hilversum afspreken
hihi jjh zapte er langs..quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oh mij ik zit reportage te kijken over castratie! Of beter gezegd, de ballen chrushen in een klem
Utrecht doen?quote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha dat is voor mij nog best lang hoor..doe dan utrecht of amersfoort is makkelijker
en hoe denk je dat? XDquote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel wil hoor
R zit met gekruiste beentjes achter de pc hahahaquote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi jjh zapte er langs..
maar dan kun je niet dansenquote:
Gaan we gewoon een discotheek in ofzo.quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan kun je niet dansen
gewoon een vermoeden.. al mag je best pics in mijn pm gooien hoorquote:
er staat wel wat in kpdquote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon een vermoeden.. al mag je best pics in mijn pm gooien hoor
ik zei toch dat ik het wel wou zienquote:Op zondag 2 september 2012 23:31 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
je had er zelfs op gereageerd zie ik nu..
ja.. Maar er kunnen heel wat dingen nog beter aan mijn lijfquote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik het wel wou zien
wij zijn niet leuk schijnbaar..quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
Stomme TT, ik moest er ook bij, maar word weer keihard vergeten
Hai lekker ding.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
ja, heel stom hè! Je wordt zeker altijd vergeten hier..quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
dat is bij iedereen zo.. weinig mensen zijn 100% tevreden over zichzelfquote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ja.. Maar er kunnen heel wat dingen nog beter aan mijn lijf
Nee, ik ga douchen en slapen...quote:Op zondag 2 september 2012 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zijn niet leuk schijnbaar..
zullen wij dan maar samen spelen ?
nog steeds emo enzo?quote:Op zondag 2 september 2012 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, ik ga douchen en slapen...
truequote:Op zondag 2 september 2012 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is bij iedereen zo.. weinig mensen zijn 100% tevreden over zichzelf
geweldig.. Helemaal dat je voor brunette kiest ipv blond!quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil het liefste een langharige brunette zijn met ondeugende ogen en een parelwitte lach.
een zandloper figuurtje, 175 cm lang en een slanke taile waar je met 2 handen bijna omheen kan.
borsten mooie cup c en benen waar geen einde aan lijkt te komen..
och dromen mag altijd toch
ik hou niet zo van blondquote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
geweldig.. Helemaal dat je voor brunette kiest ipv blond!
ik ook niet alhoewel het bij sommigen wel heel goed staatquote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou niet zo van blond
Oh absoluut.. maar brunette of licht rossig heeft mijn voorkeurquote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik ook niet alhoewel het bij sommigen wel heel goed staat
nu mag ik hem niet meer hoorquote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen hier is lief.Dat weten jullie toch wel. Guitarist wil alleen graag een driehoeksverhouding met katje en mij.
Maar maar maar, jullie hebben toch ook een tt gehad.quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu mag ik hem niet meer hoorstommert is t
ik denk dat ik je helemaal niet anders wil.quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gelukkig weet ik dat ik, ondanks dat ik dat dus niet ben er verder best mag zijn
Ik heb ook wel eens gele tanden, maar om nou te bleken.quote:Op zondag 2 september 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb volgens mij gele tanden en ben een stuk te dun....
Verwaarloos mezelf ergens denk ik.
De ene dag zijn ze wel wit?quote:Op zondag 2 september 2012 23:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gele tanden, maar om nou te bleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |