jij sloot het topic ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Jij was net voor mij..Ik had andere TT..
Bij mij op notebook ook!quote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
dr zat een mod op te schonen. ik heb wel 3 keer gezien nog zoveel posts en elke keer werden het ermee
of mijn telefoon flipt
en dus had ik de eer, de volgende keer zet ik mezelf in die userlijst hahaquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nee, haha.. en Moeraskat ook niet.. xD
Ik had een hele simpele: Waar het topic nooit dicht gaat.. of sluitquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand een betere TT in gedachten dan?
Bier en tieten?quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand een betere TT in gedachten dan?
Whehehehquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik had een hele simpele: Waar het topic nooit dicht gaat.. of sluit
Kloptquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
En je houdt volgens mij niet eens van bier!!!
Watttt. Die heb ik niet gedaanquote:
Grrrr, maar wel lief.quote:
Jij bent de enig andere dussseeeh.quote:
Hihihihihihihquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent de enig andere dussseeeh.
Kloptquote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ja, dat weet ik wel..Maar niet zo toepasselijk op jou!
Helemaal niemandquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
met wie gaat de gitaawr meneer vreemd?
welles, net gelezenquote:
Waarom niet alleen ik?quote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Maak dan jullie allebei van of gewoon iedereen, maar niet alleen Tamashii
Jaja. Neeeeh prima. U bent het zeker niet eens he, of gewoon jaloers? Oh oh oh. Waar gaat de wereld toch heen dat dit mogelijk is.quote:
Kolerequote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja. Neeeeh prima. U bent het zeker niet eens he, of gewoon jaloers? Oh oh oh. Waar gaat de wereld toch heen dat dit mogelijk is.
haha ik kijk maar uit.. *Tamashii schrijft ondertussen een negatieve note*quote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja. Neeeeh prima. U bent het zeker niet eens he, of gewoon jaloers? Oh oh oh. Waar gaat de wereld toch heen dat dit mogelijk is.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kut, dat was m'n postverwijderknopje per ongeluk
waarom zat jij aan mijn post?quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kut, dat was m'n postverwijderknopje per ongeluk
Picsquote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik raak hier opgewonden van, ff soppen
Per ongelukquote:
pics or it didnt happenquote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik raak hier opgewonden van, ff soppen
Nee hoor, dat zou ik nooit doen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha ik kijk maar uit.. *Tamashii schrijft ondertussen een negatieve note*
Enige wat ik heb gedaan is gevraagd of een FA contact met je op wil nemenquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zit het met die melding naar de FA's dan? Kan je dat uitleggen via DM wellicht?
Ik mail zelf altijd maar een beetje als ik iets wil bereiken.
Das lief.quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Enige wat ik heb gedaan is gevraagd of een FA contact met je op wil nemen
Ooh, dat was al langer bekend.quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahawas grapje.. Bijna alles wat ik zeg moet met een korreltje zout genomen worden..
Is dat zo? Nu maak je me nieuwsgierig!quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat was al langer bekend.
Het was een matig grapjequote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Is dat zo? Nu maak je me nieuwsgierig!
Alles goed?quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef Tamashii het volgende:
Jullie mogen wel doorgaan met chatten.
Ja hoor. Daar?quote:
Ja, gaat ook goedquote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar?Ben Chloe aan het kijken, film met seks enzo.
Nu begin je echt vervelend te worden gast.quote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent de quote van guitarist vergeten
quote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, gaat ook goed
Ben Wegmisbruikers aan het kijken, programma met wegmisbruikers enzo
Ja, maar Tamashii is een goede mod. Ze weet wat ze doet. Mocht er iets echt niet kloppen of mist zij iets, maak een TR.quote:
quote:
oke oke okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is goed, zeg nergens dat ze niet goed is hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar Tamashii is een goede mod. Ze weet wat ze doet. Mocht er iets echt niet kloppen of mist zij iets, maak een TR.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
ben ik weer
[..]
[..]
oke oke oke![]()
![]()
hahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik weer
[..]
[..]
oke oke oke![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
ben ik weer
[..]
[..]
oke oke oke![]()
![]()
Hallo schattepatatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Roquefort niet kennenquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef schrikbarend het volgende:
het lijkt die muis wel van vrouwtje theelepel
quote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles goed, op de ziekjesheid na?
Biertje bij?quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooizo
Eens even wat te snaaien pakken
Beetje dichtbij?quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even naar het tankstation peuken halen
daagquote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
Goed, ik ga tv kijken en eten. Hou het netjes.
Yeah, paar minuten.quote:
I'll keep an eye in the sailquote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
Goed, ik ga tv kijken en eten. Hou het netjes.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooizo
Eens even wat te snaaien pakken
Thanks.quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, paar minuten.
[..]
I'll keep an eye in the sail
Vriezerquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat ik nog bacardi heb staanMaar geen cola (koud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |