Zinloos idd..quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als jezelf voor elk semester inschrijven. Waarom?
Alfredo?quote:
quote:
Je was even op je toetsenbord gaan zitten, of wat?quote:
Hoofdrolquote:Op zondag 2 september 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was even op je toetsenbord gaan zitten, of wat?
IK WIL HET NIET MEER WETEN>quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WIL HET NIET MEER WETEN>
Het is ook weleens gebeurt dat alle leerlingen op de hele school 'per ongeluk' uitgeschreven waren. Dag dag studiefinanciering die maand.quote:
Want jij doet dat regelmatig?quote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WIL HET NIET MEER WETEN>
Ah ik heb een anderequote:
School en per ongelukquote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook weleens gebeurt dat alle leerlingen op de hele school 'per ongeluk' uitgeschreven waren. Dag dag studiefinanciering die maand.
Neequote:
Als je nu naar school gaat krijg je er ook een hoop administratieve rompslomp bij. Dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op zondag 2 september 2012 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
School en per ongeluk![]()
Damn.. heb wel eens mezelf moeten inschrijven samen met alle eerstejaars van de HHS.. Nou stoelen tot aan het einde van die school.
Ik wil het woord school en administratieve rompslomp niet meer horen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je nu naar school gaat krijg je er ook een hoop administratieve rompslomp bij. Dat is gewoon niet de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |