Het wordt heel nodig tijd dat dat figuur lekker op dezelfde plek als dat zeilmeisje (Nieuw-Zeeland dus) een nieuw leven gaat opbouwen. In de anonimiteit. En dat rare wijf van 'm al helemaal.quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast! En hoezeer ik hem ook niet moet, in dat programma van Martin Moreirro oid vond ik hem best geinig
Oke, sorryquote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het wordt heel nodig tijd dat dat figuur lekker op dezelfde plek als dat zeilmeisje (Nieuw-Zeeland dus) een nieuw leven gaat opbouwen. In de anonimiteit. En dat rare wijf van 'm al helemaal.
Congratsquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Ik mag het nu hard op roepen over 6 maanden word ik weer papa
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Taalgebruik!quote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, ze leest hier vast niet mee![]()
The Cunt
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Tof voor je meissiequote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tussen mijn benen [ afbeelding ]
Ik zit altijdquote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor jezelf ook natuurlijk, staand pissen
Daarom ga ik ook altijd zitten, wel zo gemakkelijkquote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit altijd
Je weet nooit of je plots een mooi apparaat neer gaat leggen
Álle?quote:Op maandag 3 september 2012 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik plas zittend, scheelt een hoop gespetter en je kunt ff bijkomen. behalve op openbare wc's. daar maak ik er een sport van alle potten en urinoirs te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |