Wil je erover praten?quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua maat bleek ook, ineens.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuk om dat soort dingen te verzinnen en uit te voeren.Ook een keer in een lokaal op alle monitoren de contrast/brightness helemaal op nul gezet. Drie systeembeheerders erbij en alles, het mocht niet baten. Ook slaan op de schermen en zo.
Ja, ik weet niet meer welke maat ik hebquote:
Soms. Een keer een telefoon verkeerd om aangegeven aan een collega. Zij: "Huh!? Meneer?! Hallo? Ik kan u ineens heel slecht verstaan, alsof u ver weg bent. Bel even terug!quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!
Doe jij dan ook kantoorgrapjes maken, of is dat uit den boze?
Waarom heb je verschillende maten?quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer welke maat ik heb
Ik raak in de war, met al die verschillende maten
Ik las op fok wat kantoorgrappen en die vind ik echt wel leuk, maar die zou ik zelf niet doen denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Soms. Een keer een telefoon verkeerd om aangegeven aan een collega. Zij: "Huh!? Meneer?! Hallo? Ik kan u ineens heel slecht verstaan, alsof u ver weg bent. Bel even terug!"
Verschillende merken ?quote:
Och, soms schiet er iets binnen en dan moet ik dat wel even doen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las op fok wat kantoorgrappen en die vind ik echt wel leuk, maar die zou ik zelf niet doen denk ik
Zo lollig ben ik niet
Ow. :$ handig wel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verschillende merken ?
Maar ik ben dezelfde 4e..
Ben je wel eens ontmaskerd?quote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, soms schiet er iets binnen en dan moet ik dat wel even doen.
Ga slapen.quote:
quote:
Ja, e-norm..quote:
Haha, nee.quote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je wel eens ontmaskerd?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat is geen verrassing eigenlijkquote:
Lijkt me echt heel fijn, ja.quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, e-norm..![]()
Nu weet ik echt waar ik aan toe ben enzo![]()
Hoef ik nooit te passen in zo'n handig pashokje.
Nee heel handig allemaal
Hoezo niet?quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing eigenlijk
Niks?quote:
Ik heb een ontzettend fijn bestaan jaquote:
Daar heb ik eigenlijk ook wel de pest in.quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, e-norm..![]()
Nu weet ik echt waar ik aan toe ben enzo![]()
Hoef ik nooit te passen in zo'n handig pashokje.
Nee heel handig allemaal
Jij lijkt me gewoon het type niet wat ontmaskerd wordtquote:
PASHOKJESquote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk ook wel de pest in.
Dat is dan ook weer totaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij lijkt me gewoon het type niet wat ontmaskerd wordt
je bent zelf een gordijn die niet goed dichtgaatquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PASHOKJES![]()
Vooral waarbij het gordijn niet goed dichtgaat
Ik ben weleens begluurd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PASHOKJES![]()
Vooral waarbij het gordijn niet goed dichtgaat
Godver.quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend fijn bestaan ja
quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
je bent zelf een gordijn die niet goed dichtgaat
Daar heb ik dan weer geen behoefte aan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Chai het volgende:
Pashokjes.![]()
Alleen de mesjes om jezelf te gaan snijden ontbreken er meestal nog.
Hoe vond je dat?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Chai het volgende:
Pashokjes.![]()
Alleen de mesjes om jezelf te gaan snijden ontbreken er meestal nog.
Ligt eraan in welke winkel je hangtquote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
So so true.
Ben jij dan het pashokje?
Vreemd.quote:
De Scapa winkel natuurlijk, MIETERSSSSSSquote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke winkel je hangt
Ik zou ook even stoppen en kijken hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd.Ik sta er te klooien met een broek, zie ik door een gordijn wat niet goed ging via de spiegel ineens een vrouw stoppen en kijken.
Ik ben het pashokje dan wel ja, en t bankje is dan een kaasplankjequote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Scapa winkel natuurlijk, MIETERSSSSSS
Als ik jou via de spiegel zie doe ik dat gordijntje wel even opzij.quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook even stoppen en kijken hoor
quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook even soppen en kijken hoor
Dan wordt je de winkel uit gezetquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik jou via de spiegel zie doe ik dat gordijntje wel even opzij.
En als we niet genoeg inzetten vergeet je t zeker toch maar niet?quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb m'n brood gesmeerd en wedden dat ik het morgen vergeet
Ik ben iemand die niet ontmaskerd word, weet je nog?quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan wordt je de winkel uit gezet
Ben ik een renpaard?quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
En als we niet genoeg inzetten vergeet je t zeker toch maar niet?
Oh ja, alleen lijkt het opzijschuiven van de gordijntjes wel een beetje aan de opvallende kant.quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben iemand die niet ontmaskerd word, weet je nog?
Heel slecht.quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb m'n brood gesmeerd en wedden dat ik het morgen vergeet
quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook even stoppen en kijken hoor
Nooit, slotje.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Devvie het volgende:
Ik heb 2 vuilniszakken om mn kamer op te ruimen liggen, benieuwd wanneer ik ermee begin
Mja, het ligt in de vriezah en de laatste keer dat ik brood moest meenemen was een half jaar geledenquote:
In de vriezer, wat.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, het ligt in de vriezah en de laatste keer dat ik brood moest meenemen was een half jaar geleden
Brood.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brood.
In de vriezer.
Anders wordt het oud.
Inb4 je bent zelf oud en bevroren.
Ook niet helemaal, gewoon een beetje dat je er langs kan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, alleen lijkt het opzijschuiven van de gordijntjes wel een beetje aan de opvallende kant.
Maar ik kan het mis hebben.
Maar je neemt het morgen toch mee?quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brood.
In de vriezer.
Anders wordt het oud.
Inb4 je bent zelf oud en bevroren.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Voordat je op je werk aankomt is 't wel ontdooit
Wat 'denken' zulke mensen wel niet?quote:
"Oeh! Paardenmeisje die ik wil nemen, even indruk maken."quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat 'denken' zulke mensen wel niet?
Gronings toch?quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennen jullie trouwens de uitdrukking dat er iets 'pikt?'
Oftewel.. plakt?
Nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oftewel.. plakt?
Sommige woorden worden ook wel ergens anders gebruikt, soms.quote:
neenquote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oftewel.. plakt?
uh?quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
"Come on, look at me.. motherfucker! You're going to go neutral on me aren't you? Here! Motherfucker!"
Kmoest lachenMn vrienin speelt fucking MINECRAFT en zei dat net
quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
"Come on, look at me.. motherfucker! You're going to go neutral on me aren't you? Here! Motherfucker!"
quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
Paard dacht van yeahnoquote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Oeh! Paardenmeisje die ik wil nemen, even indruk maken."
Baasjequote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
Dit is nieuw voor mij..quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige woorden worden ook wel ergens anders gebruikt, soms.
Hehe, dacht zeker dat het suprise buttsechs was of zo.quote:
quote:
DE VLOER PIKT DAAR OP DAT STUKJE..quote:
Ja. Zeggen mijn oma's vaak op die manier.quote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oftewel.. plakt?
Ik had eens een vriendin die verslaafd was aan CoD3, wat die allemaal kon tieren zeg.quote:
Tandpasta all over het beeldschermquote:
Diepgaande materie ja ?quote:
Kut vriendin, want dat was de minste CoDquote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens een vriendin die verslaafd was aan CoD3, wat die allemaal kon tieren zeg.
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
DE VLOER PIKT DAAR OP DAT STUKJE..
oke.. ik dacht dat dit best wel algemeen was
quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tandpasta all over het beeldscherm_!
CoDquote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens een vriendin die verslaafd was aan CoD3, wat die allemaal kon tieren zeg.
Klinkt echt heel fout.quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
DE VLOER PIKT DAAR OP DAT STUKJE..
oke.. ik dacht dat dit best wel algemeen was
quote:
Nee, 'ja graag.'quote:
Perfect instapmodel voor iemand die er totaal geen ervaring mee heeft. En spelen als Polen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kut vriendin, want dat was de minste CoD
Ligt toch echt aan jouw beleving.quote:
Veel kk?quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat zeg je nou?quote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jouw beleving.
Waar heb jij het over?quote:
2 dan nog eerderquote:Op zondag 2 september 2012 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Perfect instapmodel voor iemand die er totaal geen ervaring mee heeft. En spelen als Polen. [ afbeelding ]
Slap.quote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
´Sodefuck zeg!´ viel nogal vaak.
Wat.quote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
´Sodefuck zeg!´ viel nogal vaak.
Ik over praktijk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Ik had het over de theorie hoor.
Poeh poehquote:
Daar heb ik nog geen ervaring meequote:
Het ging natuurlijk veel verder, maar ja, dat is ook weer zoiets.quote:
kut beestenquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ohh ze was een Enderman aan het bevechten, en die worden neutral van regen en dan teleporten ze weg
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar ik weet wel welke muziek er gedraaid mag worden.quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen ervaring mee
quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Zosk het volgende:
Ik scheld echt nooit met kanker, hier wel af en toe.
Remiquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Zosk het volgende:
Ik scheld echt nooit met kanker, hier wel af en toe.
Niet voor herhaling vatbaar dusquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk veel verder, maar ja, dat is ook weer zoiets.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die was er eerder dan drie ja, klopt.
Muziek tijdens, ja?quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel welke muziek er gedraaid mag worden.
Oh jawel, behoorlijk vatbaar zelfs.quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar dus
Niet alleen hier, en best vaak hoorquote:
En schelden met hoer vind je niet rezpektloos?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Fascination het volgende:
Ik scheld nooit met kanker, want dat vind ik respectloos naar kankerpatienten toe.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best normaal bij crematies en dergelijke, toch?
Wat hebben de kankerpatienten die op FOK! zitten jou misdaan dan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Fascination het volgende:
Ik scheld nooit met kanker, want dat vind ik respectloos naar kankerpatienten toe.
Huur een minishovel, in een keer klaarquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Devvie het volgende:
Ik heb net even 16 lege flessen cola uit mn zimmer geplukt, het begin is er
Ik scheld nooit.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
En schelden met hoer vind je niet rezpektloos?
Bijna nooit, en jij ziet me alleen hier.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet alleen hier, en best vaak hoor
quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat hebben de kankerpatienten die op FOK! zitten jou misdaan dan.
Ja, leuk onderwerp.quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best normaal bij crematies en dergelijke, toch?
"kanker dayz"quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijna nooit, en jij ziet me alleen hier.
Nee, ik wilde gewoon even delen hoe ik dergelijke praktijken ervaar. Dat vond ik de beste vergelijking.quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, leuk onderwerp.!
Wil je het delen ?
Scheikundige vergelijkingenquote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon even delen hoe ik dergelijke praktijken ervaar. Dat vond ik de beste vergelijking.
In mijn hoofd ging het door met: naar beterbed.quote:
Ik moet altijd lachen wanneer ik kankahpatienten hoor. Ik hoor het echt met een authentiek Haags accent.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Fascination het volgende:
Hehe.quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mijn hoofd ging het door met: naar beterbed.
Fml ik luister teveel naar reclame's
Wow, dit gaat wel heel diep ineens.quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheikundige vergelijkingen_!
quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ik luister en kijk er ook best vaak naar, geniaal hoe sommige bedrijven hun troep slijten.
Dat is de bedoeling.quote:Op zondag 2 september 2012 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]troep
Maar idd..
Het blijft wel hardnekkig in je hoofd zitten
L. Amlulquote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat wel, hij was er vandaag weer de hele dag.
Scheikundige stofquote:
Je wil niet weten wat mannen allemaal in hun haar smeren, vandaag de dagquote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling.
En ja troep, nu ook Garnier met 'stoer' metaalprintje op de 'flacon' en mannen smeren dat nu ook in hun haar.![]()
Geen stof in ieder geval.quote:Op zondag 2 september 2012 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat mannen allemaal in hun haar smeren, vandaag de dag
Wie zorgt voor mij?quote:Op zondag 2 september 2012 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn om te weten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou, bij mij komt er geen stof uit hoor.
Ik helegaar nietsquote:Op zondag 2 september 2012 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fles cola, wat dan?quote:Op zondag 2 september 2012 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn om te weten.
Waar hebben we het over eigenlijk?
Wel leuk om in de supermarkt flessen Fanta te zien met van dat 'vlees' op de bodem.quote:
Sindsdien heb je ook een mega drive om meer dingen te doen?quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik werd Sonic the Hedgehog genoemt onlangs
Wat.quote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel leuk om in de supermarkt flessen Fanta te zien met van dat 'vlees' op de bodem.
Zou haar wel geven jaquote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sindsdien heb je ook een mega drive om meer dingen te doen?
Doe dan, haar introduceren aan je Panzer Dragoon.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
http://9gag.com/gag/5236670
Ik zie niet wat Nederland moet voorstellen.
Volgens mij een vis.quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
WTF is dat ?quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Maar wel een rare vis dan.quote:
Oh mooiquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
Nee, dat het duidelijk is danquote:
Wat bedoelde je dan?quote:Op zondag 2 september 2012 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat het duidelijk is dan
Nederlandquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Paint eens wat jij je hierbij voorstelde.
quote:
Maar het ging over Albanië. Geef wat je gebruikt even door trouwens.quote:
Frikandellen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Chai het volgende:
Vraag me nu af wat jij eet als je vlees eet Zosk. :S
Schwanzenfurters.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Chai het volgende:
Vraag me nu af wat jij eet als je vlees eet Zosk. :S
Fas had het over Nederland ?quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het ging over Albanië. Geef wat je gebruikt even door trouwens.
Junk.quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fas had het over Nederland ?
En ik word al high zat van mezelf.
Mijn e-rep, wat doe jequote:
Wild en ontembaar.quote:
Laat mij jou dan eens gebruiken.quote:Op zondag 2 september 2012 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fas had het over Nederland ?
En ik word al high zat van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Wat is dat andere dan?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat mij jou dan eens gebruiken.RecyclingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik weet niet wat dat is hoor.quote:
Piemerquote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is hoor.
Ga er maar eens op zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is hoor.
Ik scheid mijn, glas/papier en plastic al.quote:
Ik ook. Het meeste gaat op m'n bureau, en de rest in de prullenbak.quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik scheid mijn, glas/papier en plastic al.
Waarom eigenlijk..?
Geen idee, ik doe dat ook. Met een glasharde kater glas in de glasbak gooien.quote:Op zondag 2 september 2012 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik scheid mijn, glas/papier en plastic al.
Waarom eigenlijk..?
Jouw bureauquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ook. Het meeste gaat op m'n bureau, en de rest in de prullenbak.
Oeh, wat voor zalm? Niet zallem maar zalm.quote:
Beetje een dwangmatig misschien?quote:
Zie edit.quote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje een dwangmatig misschien?
Wie zegt dat nouquote:
Goed dat je het zegt, ik las anders over de editquote:
Mensen die ook fillem en mellik zeggen. Hoewel fillem wel mag.quote:
quote:
Nee, want zondag.quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik las anders over de edit
Vandaag een beetje katerig gevoel.. geheel onterecht overigens
peperquote:Op zondag 2 september 2012 23:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oeh, wat voor zalm? Niet zallem maar zalm.
Uhm okequote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die ook fillem en mellik zeggen. Hoewel fillem wel mag.
Oh, dan is het kater-dag?quote:
Daar misschien.quote:Op zondag 2 september 2012 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Die mensen zijn een beetje apart.
Sinds ik ontdekt heb dat je flink water moet drinken voor mij niet meer nee.quote:
Merciquote:
Oh op die manierquote:
Ja ik meld het even.quote:
Hier zeker.quote:
Daar zat em de kneepquote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds ik ontdekt heb dat je flink water moet drinken voor mij niet meer nee.
Als dat al apart is.quote:Op zondag 2 september 2012 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier zeker.
Beetje te apart naar mijn smaak.
Wondermiddeltje.quote:[..]
Daar zat em de kneep
BIJ WIE?quote:Op zondag 2 september 2012 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dan mag je op schoot, negeer je het.
Ja snapte er ff helemaal niks vanquote:
Aardig van jequote:
Niets gewend hierquote:
Zo'n schone lei waar ik dingen op kan tekenen lijkt wel.quote:
Het is al goed.quote:Op zondag 2 september 2012 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja snapte er ff helemaal niks van
Wel.quote:
Hollandse nieuwe met chips?quote:Op zondag 2 september 2012 23:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Nieuwe + chips smaakt nergens meer naar
quote:
Ja, sorry.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel.
Ver.
dorie.
Wordt me daar toch iets door de neus geboord.
In dit geval door de neus, ja.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel.
Ver.
dorie.
Wordt me daar toch iets door de neus geboord.
+ chips?quote:Op zondag 2 september 2012 23:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Nieuwe + chips smaakt nergens meer naar
Was al aan het dromenquote:
think soquote:
Nee, chips van de plus heeft een nieuwe verpakking gekregen en tegelijkertijd een downgrade in zout.quote:
Gatverquote:
Teleurstellend dit.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn, ik ben geblokkeerd bij de fitness![]()
Die krijgen nog wat te heuren.
Wat?quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn, ik ben geblokkeerd bij de fitness![]()
Die krijgen nog wat te heuren.
quote:
quote:
Ik hoor het wel vaker namelijkquote:
Ja dusquote:
Als ie maar niet stinkt, dan kan di mama wel ff langskomenquote:
Daar hebben we wel een neusje voor natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ie maar niet stinkt, dan kan di mama wel ff langskomen
quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Zosk het volgende:
Ik fok met één hand, gaat wat langzamer. Nu zullen jullie wel denken, waarom? Maar dat vertel ik natuurlijk niet.
quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hebben we wel een neusje voor natuurlijk.
Ik niet zo vaak.quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heur het wel vaker namelijk
Je bent ondertussen m'n ego aan het stroken. Ga zo doorquote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Zosk het volgende:
Ik fok met één hand, gaat wat langzamer. Nu zullen jullie wel denken, waarom? Maar dat vertel ik natuurlijk niet.
Ze zorgt er maar voor dat ie niet stinkt, en daarmee bastaquote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hebben we wel een neusje voor natuurlijk.
Juist.quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je bent ondertussen m'n ego aan het stroken. Ga zo door
quote:Op zondag 2 september 2012 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]!!
Jezus.'van de week' moet ertussen trouwens.
Ik moet online reserveren voor groepslessen, maar dan moet je tegelijkertijd irl ook nog afvinken, maar dat hebben ze nooit gezegd.. dus nooit afgetekend en nu geblokkeerd.quote:
Bij jou is dat niet zo moeilijk om te radenquote:
Basta di mama.quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze zorgt er maar voor dat ie niet stinkt, en daarmee basta
Nu wordt je net zo dik als Gizm0quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik moet online reserveren voor groepslessen, maar dan moet je tegelijkertijd irl ook nog afvinken, maar dat hebben ze nooit gezegd.. dus nooit afgetekend en nu geblokkeerd.
Goddamnit.._
Zelfde als jezelf voor elk semester inschrijven. Waarom?quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik moet online reserveren voor groepslessen, maar dan moet je tegelijkertijd irl ook nog afvinken, maar dat hebben ze nooit gezegd.. dus nooit afgetekend en nu geblokkeerd.
Goddamnit.._
Klopt.quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij jou is dat niet zo moeilijk om te raden
En welke saus?quote:
Ik ben dan ook zo moddervet jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |