Ik heb een ontzettend fijn bestaan jaquote:
Daar heb ik eigenlijk ook wel de pest in.quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, e-norm..![]()
Nu weet ik echt waar ik aan toe ben enzo![]()
Hoef ik nooit te passen in zo'n handig pashokje.
Nee heel handig allemaal
Jij lijkt me gewoon het type niet wat ontmaskerd wordtquote:
PASHOKJESquote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk ook wel de pest in.
Dat is dan ook weer totaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij lijkt me gewoon het type niet wat ontmaskerd wordt
je bent zelf een gordijn die niet goed dichtgaatquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PASHOKJES![]()
Vooral waarbij het gordijn niet goed dichtgaat
Ik ben weleens begluurd.quote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PASHOKJES![]()
Vooral waarbij het gordijn niet goed dichtgaat
Godver.quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend fijn bestaan ja
quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
je bent zelf een gordijn die niet goed dichtgaat
Daar heb ik dan weer geen behoefte aan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Chai het volgende:
Pashokjes.![]()
Alleen de mesjes om jezelf te gaan snijden ontbreken er meestal nog.
Hoe vond je dat?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Chai het volgende:
Pashokjes.![]()
Alleen de mesjes om jezelf te gaan snijden ontbreken er meestal nog.
Ligt eraan in welke winkel je hangtquote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
So so true.
Ben jij dan het pashokje?
Vreemd.quote:
De Scapa winkel natuurlijk, MIETERSSSSSSquote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke winkel je hangt
Ik zou ook even stoppen en kijken hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd.Ik sta er te klooien met een broek, zie ik door een gordijn wat niet goed ging via de spiegel ineens een vrouw stoppen en kijken.
Ik ben het pashokje dan wel ja, en t bankje is dan een kaasplankjequote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Scapa winkel natuurlijk, MIETERSSSSSS
Als ik jou via de spiegel zie doe ik dat gordijntje wel even opzij.quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook even stoppen en kijken hoor
quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook even soppen en kijken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |