SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Alleen wat aantekeningetjes, geen boeken nodig;)quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Kamikazie het volgende:
Stijn, jij hebt er verstand van. Wat moet je doen precies doen bij een college?
klinkt al aardig nutteloos als je ook gewoon het boek goed door kan lezenquote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee je college is je informatiebron
Luisteren, schrijven en je bek houden?quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Kamikazie het volgende:
Stijn, jij hebt er verstand van. Wat moet je doen precies doen bij een college?
Doe gewoon iets over de paralympics, met Oscar Pistorius bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
Ik moet donderdag voor de klas, een nieuwsartikel in het engels (bij engels) aan de klas presenteren, en uitleggen waarom ik dat heb gedaan. Ik ben slecht in engels, en krijg de zenuwen als een pest als ik daar moet gaan staan haha.
Ik wil sowieso een leuk sport artikel, dus als iemand er 1 vind de komende dagen, DM mij hem dan. Dankje!
Wie heeft er gescoord??quote:
Dat laatste lukt hem toch nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Luisteren, schrijven en je bek houden?
Ik snap de grap niet.quote:
Ah oke, ben benieuwdquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alleen wat aantekeningetjes, geen boeken nodig;)
Ja inderdaadquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klinkt al aardig nutteloos als je ook gewoon het boek goed door kan lezen/mijn geweldige mentaliteit.
Zal er wel problemen mee krijgen op de uni
en @Marcie, had ik ook altijd op de middelbarepresenteren echt een hekel aan.
Jij noemde hem nerd, nu gaat hij dom doen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of doe je alsof?
Dat snap ik.quote:
Daar weet ik niks van af, en ik vergeet alles toch als ik daar sta.quote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe gewoon iets over de paralympics, met Oscar Pistorius bijvoorbeeld.
Ik ook niet.quote:
doe h et over rvp, zn switch van arsenal naar manuquote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar ik denk als ik iets van voetbal pak, een artikel praat het het makkelijkst weg.
Dat mag denk ik niet hahaquote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doe h et over rvp, zn switch van arsenal naar manu
dus geen boek nodig als ik 2x zo'n hoorcollege van 2 uur each heb?quote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alleen wat aantekeningetjes, geen boeken nodig;)
die zin is al snel genoeg weer weg denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke, ben benieuwd
Heb stiekem wel zin om te beginnen
Nee, alleen een laptop/telefoon of iets om te fokken!quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dus geen boek nodig als ik 2x zo'n hoorcollege van 2 uur each heb?
kut schoolquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Even een lekker moorkopje opsmikkelen.
Neejoh, je zit wss in een enorm grote zaal, niemand die op je letquote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heb je een iPad? Dan kan je tijdens je college even gamenquote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja ik moet iets verzinnen, ik vraag het morgen wel even aan haarquote:
Gewoon netjes hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Wat ben jij voor een fopneger, eet gewoon kip zoals de rest!
Addict.quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je een iPad? Dan kan je tijdens je college even gamen
Niet vragen, gewoon doen!quote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik moet iets verzinnen, ik vraag het morgen wel even aan haar
Nee want vorig jaar deed ik het over Mertens die 11 goals maakte in de eerste paar duels. Moest ik een andere keer opnieuwquote:
ja idd super veel mensen, maar bedoel wil ook niet dat de helft niet te volgen is omdat ik geen boeken bij me hebquote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Neejoh, je zit wss in een enorm grote zaal, niemand die op je let
nopequote:Op zondag 2 september 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je een iPad? Dan kan je tijdens je college even gamen
Heel veel mensen doen dat, ga dan gewoon nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik niet. Maar daarom heeft vandermar dat ding gekocht![]()
en om aantekeningen te maken
Hebben jullie elkaar al ontmoet?quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb wel 3 uur tijd tussen mijn colleges in, Stijn ben je morgen thuis?
Haaa je wil hem paipen viezpeuck xDquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb wel 3 uur tijd tussen mijn colleges in, Stijn ben je morgen thuis?
quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee want vorig jaar deed ik het over Mertens die 11 goals maakte in de eerste paar duels. Moest ik een andere keer opnieuw
Alles wordt via PP weergegeven en deze worden denk ik ook op internet geplaatst via jou Schoolpage dus kkan je zo alles nalezen;)quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja idd super veel mensen, maar bedoel wil ook niet dat de helft niet te volgen is omdat ik geen boeken bij me heb
[..]
nope
Ja ik wist geen onderwerp, kwam er op school achter. Dat was het enige wat ik wist van het nieuws dat weekend.quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat ben jij toch ook een pure rasmongool
dat is echt een wereld van verschil met wat ik zeiquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee want vorig jaar deed ik het over Mertens die 11 goals maakte in de eerste paar duels. Moest ik een andere keer opnieuw
Hahaha, je maakt me wel aan het lachenquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik wist geen onderwerp, kwam er op school achter. Dat was het enige wat ik wist van het nieuws dat weekend.
Zo denk ik er ook over. En sowieso aantekeningen maken met je ipadquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heel veel mensen doen dat, ga dan gewoon niet
Hoezo datquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is echt een wereld van verschil met wat ik zei
k, thxquote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Alles wordt via PP weergegeven en deze worden denk ik ook op internet geplaatst via jou Schoolpage dus kkan je zo alles nalezen;)
Ik schrijf mijn aantekeningen vaak op het kartonnetje van mijn starbucks bekertje.quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. En sowieso aantekeningen maken met je ipadPen en papier is te mainstream zeker..
Ja de klas ook.quote:Op zondag 2 september 2012 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahaha, je maakt me wel aan het lachen
Kijk dit is Nederlandse politiek, daar weet je veel vanaf!quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik kan maximaal 3 min over die transfer praten?
nja jaren bij die club gespeeld, super veel goals gemaakt etc nooit prijzen gewonnen. dan naar de concurrent toe met de hoop dat wel te doen. 3 min vol, 7 erbij /klaarquote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik kan maximaal 3 min over die transfer praten?
Eventueel mag hij mijn Song shirt wel in de fik stekenquote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja jaren bij die club gespeeld, super veel goals gemaakt etc nooit prijzen gewonnen. dan naar de concurrent toe met de hoop dat wel te doen. 3 min vol, 7 erbij /klaar
alhoewel dat idd ook niet echt nieuws is![]()
Ik zou het eens vragen ja.quote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja jaren bij die club gespeeld, super veel goals gemaakt etc nooit prijzen gewonnen. dan naar de concurrent toe met de hoop dat wel te doen. 3 min vol, 7 erbij /klaar
A little boyquote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja de klas ook.
Die mevrouw wist niet wie mertens was.
Dus ik zo, That's a little boy, who plays for PSV. He is the hero at the moment.
stuur maar op!quote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eventueel mag hij mijn Song shirt wel in de fik steken
Ik wou kabouter zeggen ja, maar wist het woord niet hahaquote:Op zondag 2 september 2012 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij wist niet wat tuinkabouter was in het engels
op het hbo moesten we ook een presentatie doen over onze held en was m'n Cartman ook geen probleem. Lijkt me dat zoiets op de middelbare dan al helemaal geen moer uitmaakt. Gaat toch om de presentatie zelfquote:Op zondag 2 september 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou het eens vragen ja.
Dankje
@Thorb, Ik weet daar niks vanaf alleen over GEERTJE WILDERS!!! Maar dan krijg ik stompen van al die buitenlanders bij mij in de klas als ik mijn mening daar geef.
Bedoel je Match of the Day?quote:
Het moet ook een nieuwsartikel zijn, ik moet die uitprinten en aan haar geven..quote:Op zondag 2 september 2012 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op het hbo moesten we ook een presentatie doen over onze held en was m'n Cartman ook geen probleem. Lijkt me dat zoiets op de middelbare dan al helemaal geen moer uitmaakt. Gaat toch om de presentatie zelf
Pak gewoon iets over politiekquote:Op zondag 2 september 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het moet ook een nieuwsartikel zijn, ik moet die uitprinten en aan haar geven..
Doe het over mijquote:Op zondag 2 september 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het moet ook een nieuwsartikel zijn, ik moet die uitprinten en aan haar geven..
Dan moet ik het zelf gaan vertalen...quote:
Doe iets over of de olympische spelen hun kosten hebben opgeleverd of niet !quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan moet ik het zelf gaan vertalen...
Ik wil eigenlijk gewoon iets Engels, over sport.
Haha ja, maar mensen weten het nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ben jij zo populair dat je het nieuws haalt?
Dat droomt hij alleen maar vanquote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij komt uit de heineken familie ....quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
ahahahaquote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij komt uit de heineken familie ....
RTL toch, was al bekend!quote:Op zondag 2 september 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
GoT op de Nederlandse televisieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
5 nu.quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens marcie jij doet 4 havo toch?
Hmm best een goede ja!quote:Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe iets over of de olympische spelen hun kosten hebben opgeleverd of niet !
Is toch alleen een handelingsdeel toch of niet? Moet zelf iets van 5 of 10 minuten doen maar dat is alleen handelingsdeelquote:
Christiaan huygens collegequote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
Maar Marcie, welke middelbare school zit je? Kom ik een keertje langs!
Is dit een troll of is dit goed engels?quote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
Im doing my presentation about a boy. I met him on a internetsite. He cant play fifa, he is very young, and a Chelsea fan.
His name is GJE, or GivesYouEnergy.
He fapfapfap on torres.
Dan moet je wel GYE zeggen want anders klopt het niet héquote:Op zondag 2 september 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
Im doing my presentation about a boy. I met him on a internetsite. He cant play fifa, he is very young, and a Chelsea fan.
His name is GJE, or GivesYouEnergy.
He fapfapfap on torres.
Geloof je zeker nietquote:
Galatasarayquote:
Whut?quote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is toch alleen een handelingsdeel toch of niet? Moet zelf iets van 5 of 10 minuten doen maar dat is alleen handelingsdeel
haha goeie vraag, heb je he als je nog de grammatica moet leren..quote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dit een troll of is dit goed engels?
Ik ben fucking slecht in Engels.quote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dit een troll of is dit goed engels?
Ah oke, is het al je mondeling? Die heb ik pas later maar dat gaat over artikelen die we niet zelf mogen kiezen, stuk 10+ volgens mijquote:Op zondag 2 september 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Whut?
Ik moet woensdag oefenen, 2 min. En donderdag echt voor een cijfer, 10 minuten oid ja.
Ja het is mondeling ja ...quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke, is het al je mondeling? Die heb ik pas later maar dat gaat over artikelen die we niet zelf mogen kiezen, stuk 10+ volgens mij
I already see that you English is very good notquote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben fucking slecht in Engels.
Your en isn'tquote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
I already see that you English is very good not
quote:Op zondag 2 september 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
I already see that your English is very good not
O rlyquote:
Heb ik ook, je mag het altijd wel weglaten maar het gaat automatischquote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
ik weet in Engelse zinnen vaak nooit of ik 'dat/that' mee moet vertalen of het weg moet laten
wth 2 seconde n ernaquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Now comes the monkey out of the sleeve
het is 'caret'quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
Die mevrouw cared daar niet om hoor.
Bij dat van Mertens zei ik elke keer, he en dan geen 's' bij het werkwoord er na. Zij helemaal flippen, waarop ik antwoordde :
'that's how Mertens speak, you didn't know him, so no comment please, you are to stupid for this presentation'
En toen moest ik eruit...
Maar dat stupid for this presentation, moest anders zijn maar ik kwam weer eens niet uit mijn woorden, het moest zijn dat ze niet wist wat ik aan het praten was, en dus ook geen commentaar mocht hebben omdat ze niet eens weet wie Mertens is.
Zag jouw post niet eensquote:
Je zegt ook wel eens dat je beter bent in Fifa. Maarja......quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk dat ik beter ben in engels dan jullie lekker puh!
OH SNAP!!!!1111!!!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je zegt ook wel eens dat je beter bent in Fifa. Maarja......
Je gaat weer offtopic..quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff wat is het toch af en toe een kutspel.
Speel een goede wedstrijd, creëer een hoop kansen maar er gaat er maar 1 in. Tegenstander heeft zo'n vies team met Agbonlawhore etc. en heeft aan 2 voorzetten genoeg. Geen 1 normale aanval en hij heeft de helft van de wedstrijd (toen het dus nog 0-0 stond) alleen maar achterin rondgetikt. Drukte in de 1e helft ook gelijk 3x op start. 2 fucking voorzetten....
Ik ga maar weer Sopranos kijken.
ahh is dat zo, beter dan als het niet uitmaakt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik ook, je mag het altijd wel weglaten maar het gaat automatisch
Engels is ook niet echt mijn favoriet
dat is zelfs in het Nederlands foutquote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef Rijst het volgende:
youre playing with the eye of the needle
Niet weggaanquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sorry, ik laat jullie weer verder gaan met groep 7/8 engels.
quote:
Is geen nieuwsartikelquote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
Marcie doe anders je mondeling over je FOK! vrienden
thanquote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Lover 1 bird in the hand then ten in the sky!
quote:
Ik maak er morgen wel eenquote:
Ik moet haar een nieuwsartikel overhandigen hahahquote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Schijt aan hebben, leraren vinden het leuk als je OUT OF THE BOX denkt.
Hij heeft wel gelijkquote:
Dan typ je dat zelf profffesssioonneell uitquote:
Zeg gewoon dat ze er geen fuck van snapt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik moet haar een nieuwsartikel overhandigen hahah
Noo, want nog 1x eruit de komende 2 weken is, 1 week tot half 5 nakomen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ze er geen fuck van snapt.
Dan begint hij over mij: this guy cannot stop opening bronze packs, and he knowing everything about fut.quote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
Marcie doe anders je mondeling over je FOK! vrienden
Dan geef je haar een doos en zeg je ik heb mezelf hieruit gedacht.quote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik moet haar een nieuwsartikel overhandigen hahah
weet ik niet, die heb ik nog niet gezien. Hoe heette ie ook alweer?quote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn economie leraar?
Iedereen is maar wat aan het trollen toch, jeetjequote:
jeetje mineetje!quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Iedereen is maar wat aan het trollen toch, jeetje_
Kom op hij verbeterde mijn trollende zin..
quote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan begint hij over mij: this guy cannot stop opening bronze packs, and he knowing everything about fut.
Nee, toch maar niet doen. Mijn Engels is trouwens best wel goed (ik deed daarboven alsof het niet goed was)
En iedereen erin trappenquote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan begint hij over mij: this guy cannot stop opening bronze packs, and he knowing everything about fut.
Nee, toch maar niet doen. Mijn Engels is trouwens best wel goed (ik deed daarboven alsof het niet goed was)
Chimpansjeeeeeetje. Daar is 'ie weer hoor!quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik niet, die heb ik nog niet gezien. Hoe heette ie ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt droog somsquote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]Kerel die bij mij zo heette gooide met stoelen, mappen, toetsenborden en klokken naar leerlingen, was snel weg ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
ruilen?quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ik net achter.
Vindikleuk.
Jeeeehhlelelelelelelequote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef Kamikazie het volgende:
Marcie je moet gewoon rebel zijn en het clublied van PSV in het engels vertalen en daarmee komen!
Bij mij was hij ook in één jaar weg maar dat was zijn eerste jaar als leraar. Onhandige keuze op zijn zachtst gezegd.quote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kerel die bij mij zo heette gooide met stoelen, mappen, toetsenborden en klokken naar leerlingen, was snel weg ook![]()
Ok.quote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ruilen?
half 9-10 introductie
10-12 inleiding
13-15 college
15-17 college
A nice goal from Marcelo. The best header from the Eredivisiequote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Of gewoon het wedstrijdverslag van vanmiddag vertalen marcie. Ent in de turtieturt minut Maher lopt de ball over the goal heen.
It was a rillie goed try doo, i not finding it jammer it didnt went in de net of the goal because i am for the club boerenquote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Tim86 het volgende:
Of gewoon het wedstrijdverslag van vanmiddag vertalen marcie. Ent in de turtieturt minut Maher lopt de ball over the goal heen.
Baasje. Wat moet ik toch zonder jou?quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Men In Black 3 2012 DVDRip XviD-DEPRiVED
BR en shit zal ook wel snel volgen
Volgens mij is Engels niet je sterkste punt!quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
It was a rillie goed try doo, i not finding it jammer it didnt went in de net of the goal because i am for the club boeren [ afbeelding ]
nicequote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Die wilde ik laatst downloaden, maar ik had een vreemde versie. Black in Men 2.. Beetje vreemde opening.quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Baasje. Wat moet ik toch zonder jou?
Ga dan gewoon niet..quote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
motd morgenochtend snel downloaden en tijdens m'n 1e college kijken
quote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
was maar een grapjequote:
Kan je net zo goed thuis blijvenquote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
Mijn Engels is prima. Mijn lerares vroeger gaf me de tip om het te leren door middel van Games. Eerstvolgende antwoord op m'n toets was bij mij N0sC0p3Z Ferdayz.quote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij is Engels niet je sterkste punt!
Eerste dertig minuten was Liverpool de betere, kwam door dom bal verlies van de heren P. Mertesacker en C. Jenkinson. Uit een counter scoorde vervolgens Podolski (hij gaf de bal aan Cazorloa, rende 50 meter en rondde goed af). Vanaf dat moment nam Arsenal het wel over met een fantastische Diaby die de baas was op het middenveld, zoals voor zijn blessures. Giroud miste nog weer een grote kans maar uiteindelijk maakte Cazorla op aangeven van Podolski de 2-0 (matig gekeept van Reina). Vermaelen speelde ook erg goed maar ging er uit voorzorg vlak voor tijd uit, wat pijntjes.quote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe speelde Arsenal? Gemist ivm met familie-etentje..
quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn Engels is prima. Mijn lerares vroeger gaf me de tip om het te leren door middel van Games. Eerstvolgende antwoord op m'n toets was bij mij N0sC0p3Z Ferdayz.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste dertig minuten was Liverpool de betere, kwam door dom bal verlies van de heren P. Mertesacker en C. Jenkinson. Uit een counter scoorde vervolgens Podolski (hij gaf de bal aan Cazorloa, rende 50 meter en rondde goed af). Vanaf dat moment nam Arsenal het wel over met een fantastische Diaby die de baas was op het middenveld, zoals voor zijn blessures. Giroud miste nog weer een grote kans maar uiteindelijk maakte Cazorla op aangeven van Podolski de 2-0 (matig gekeept van Reina). Vermaelen speelde ook erg goed maar ging er uit voorzorg vlak voor tijd uit, wat pijntjes.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn Engels is prima. Mijn lerares vroeger gaf me de tip om het te leren door middel van Games. Eerstvolgende antwoord op m'n toets was bij mij N0sC0p3Z Ferdayz.
En geen tegendoelpunten. Over 2 weken eindelijk Ses, Vermaelen en Kos.quote:Op zondag 2 september 2012 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]aardig pot zo te horen.
![]()
Nog ongeslagen dit seizoen.
Volgens mij ga ik dat echt missenquote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Mensen die over de middelbare school klagen...![]()
Er zijn weinig plekken waar je zo veel bullshit kan uithalen zonder enige verantwoordelijkheid.
je weet pas wat je mist als je het niet meer hebtquote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Mensen die over de middelbare school klagen...![]()
Er zijn weinig plekken waar je zo veel bullshit kan uithalen zonder enige verantwoordelijkheid.
Ja dat is ook zo. Ik ben nu 6/7 jaar klaar met middelbare school maar ik zou zo die tijd overnieuw willen doen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt
of zoiets.
Je weet niet wat je mist, als ze er niet ihihihiiisquote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt
of zoiets.
Lang weekend hierquote:
Lolquote:
en al die gasten met dat soort namen kunnen er ook altijd helemaal niks vanquote:
Ze zijn erg zeldzaam ja. Als ik er een tegenkom die het echt goed beheerst dan verlies ik vaak wel though. Heb er 3,4 gezien die het echt konden en ook nog konden afrondenquote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben dit jaar niemand tegengekomen die echt goed kon skillen, er is zelfs niemand die tegen mij een hocus pocus heeft gedaan of een andere 5* die moeilijk is.
xSKiiLLERFC.quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en al die gasten met dat soort namen kunnen er ook altijd helemaal niks van
Zo dus jij houdt wel van een beetje voorspel. Om opgewonden te raken.quote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik voorspel dat we woensdag de 1k halen!
Beckfart, zo slechtquote:Op zondag 2 september 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
xSKiiLLERFC.een tweetjes met Agbon la Whore en Beckfart.
dat ook echt altijd jaquote:Op zondag 2 september 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
xSKiiLLERFC.een tweetjes met Agbon la Whore en Beckfart.
Kom dan maar eens tegen mij, dan geef ik je wel voetballesquote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben dit jaar niemand tegengekomen die echt goed kon skillen, er is zelfs niemand die tegen mij een hocus pocus heeft gedaan of een andere 5* die moeilijk is.
Des te meer mensen kom ik tegen die continu fake rabonas en ronaldo chops doen en denken dat ze goed kunnen skillenquote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laat hem openen door Rijst,succes verzekerdquote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe briljant is het als je gewoon de duizendste opent met een kut TT.
ikquote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Des te meer mensen kom ik tegen die continu fake rabonas en ronaldo chops doen en denken dat ze goed kunnen skillen
OH SNAP!!!!!!!1!!!!!!!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat hem openen door Rijst,succes verzekerd
kutlulquote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat hem openen door Rijst,succes verzekerd
Kusjekroelquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kom dan maar eens tegen mij, dan geef ik je wel voetballes.
Barca kijken manquote:
Nee, jij bent te goed als ik mensen hier moet gelovenquote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kom dan maar eens tegen mij, dan geef ik je wel voetballes.
Ook goed.quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Barca kijken manen daarna al proberen te slapen denk ik
![]()
morgen?
Morgen.quote:
Je hebt geluk dat ik nu FUT op de ps3 speel jochie.quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent te goed als ik mensen hier moet geloven
Als ik je al batta geef..quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik nu FUT op de ps3 speel jochie.
Ik pak je toch keer op keer aan....quote:
Niet.quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent te goed als ik mensen hier moet geloven
We hebben het nu over FIFA, Geluidje.quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik pak je toch keer op keer
Als je met 4-3 van mij wint ben je nog slecht, want ik ben ook slecht.quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik pak je toch keer op keer aan....
Mijn grootste vrees.quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik fucking goed ga beginnen aan dit studiejaar.
En dan komt FIFA13. [ afbeelding ]
Ik heb een aantal keer die stream gezien en ik was niet altijd onder de indrukquote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik nu FUT op de ps3 speel jochie.
Thanks!quote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
http://www.footytube.com/(...)12?ref=lchan_vidgrid
vanaf 4:15
quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
Maar soms wel dusquote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer die stream gezien en ik was niet altijd onder de indruk
Ik speel echt amper manquote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik speel niet zo vaak meer en jij wel
Als we dit jaar nog een potje gaan doen, welk team wil je dan gebruiken? Ik merk dat ik met mijn BraSilver team niet meer zo goed speel als IF Maikon Leite erin staatquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We hebben het nu over FIFA, Geluidje. [ afbeelding ]
Ik heb maar 1 team op dit momentquote:Op zondag 2 september 2012 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als we dit jaar nog een potje gaan doen, welk team wil je dan gebruiken? Ik merk dat ik met mijn BraSilver team niet meer zo goed speel als IF Maikon Leite erin staat
Als jij ook golds in je team hebt win ik sowieso niet, overigens heb ik dit jaar maar een paar golds gebruiktquote:Op zondag 2 september 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 team op dit moment.
Gewoon een beetje mijn coins uitgegeven aan een team zodat ik mee kon doen met dat Xbox toernooi.
Ibra,Pasquato,Hulk,El Sha en nog wat anderen.
Gebruik jij lekker je IF Maikon Leite tegen mij, dan win ik.
Handicap!quote:Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als jij ook golds in je team hebt win ik sowieso niet, ik heb dit jaar maar een paar golds gebruikt
Ik heb genoeg andere teams waar ik best goed mee ben.
Reversed handicap, als ik tegen golds moet kunnen mijn spelers ineens niet zoveel meer. Met mijn MLS bronzes had ik geen probleem om van andere MLS teams (ook met golds) te winnen toen dat toernooi er wasquote:
Ik heb zovaak met mijn bronzes/silvers van golds gewonnenquote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Reversed handicap, als ik tegen golds moet kunnen mijn spelers ineens niet zoveel meer. Met mijn MLS bronzes had ik geen probleem om van andere MLS teams (ook met golds) te winnen toen dat toernooi er was
Maar jij bent dan ook heel goed!1!quote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb zovaak met mijn bronzes/silvers van golds gewonnen.
Volgens mij heb ik geluk dat ik net bezig ben met het afronden van mijn studie ... xDquote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben dit jaar ook goed begonnen. De herkansing van vorige week heb ik net gehaald. Dit was de 1e keer dat ik bij deze leraar een vak haalde
Ik ook! Maar vaak genoeg met veel moeite omdat ik de kansen niet afmaaktequote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb zovaak met mijn bronzes/silvers van golds gewonnen.
Nee, daar hoef je niet extra goed voor te zijn oid hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook heel goed!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |