Ik zoek nog steeds sokken die bij mijn covnerse x comme des garcons passen. Ik ga morgen denk ik hier een lijst neer zetten met sokken die ik zoek.quote:
Link?quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef Atta-boy het volgende:
Zebra sokken van happy socks passen er goed bij en zijn swag +200
Heb ik niet maar heb ze wel eens gezien. Ze hebben zebra en leopard print sokken van happy socks. Ultieme swagger sokken.quote:
Welke kleur supreme blazers en welke size? Misschien wil ik er wel een leuk bod op doen (en als je ze weg doet call ik helemaal dibs)quote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb ik niet maar heb ze wel eens gezien. Ze hebben zebra en leopard print sokken van happy socks. Ultieme swagger sokken.
Ik ga denk ik mijn pushead 2's ruilen voor supreme blazers.
Happy socksquote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef Atta-boy het volgende:
Zebra sokken van happy socks passen er goed bij en zijn swag +200
Heb wel eens fakes gezienquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Atta-boy het volgende:
Lang niet meer hier gezien cpt!
Weet iemand btw of er fake supreme blazers zijn? Kan nergens een vergelijkend legit check topic zien.
Gewoon legit check doen. En als je gaat traden hem eerst laten sturen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden.
Miss dat ik ze in Indonesie wel tegen kom
Ben jij ook niet een hoodvliet pappi? Iemand op LB met een soort gelijke naam die ook hier woont. Zo ja, dan djoek ik hem voor je ATTA. Nee, grapje. Maar als hij in NL woont ken je wel makkelijk traden.quote:Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef Thongkamma het volgende:
ze zijn gewoon legit hoor haha
maar je kan natuurlijk altijd een legit check doen
alleen ff opfrissen en ze zijn weer zgan
Zijn er wel. Maar leer is volgens mij super lekker. Dus volgens mij is dat in combinatie met die snakeskin swoosh niet goed te faken. Kreeg vandaag badslippers op het werk om te douchen. Moest gelijk aan bundy denken.quote:Op maandag 3 september 2012 18:29 schreef Atta-boy het volgende:
Ja had het ff gecheckt op internet. Zijn gewoon legit. Vond het alleen vreemd dat je van deze geen fakes tegenkomt.
HVT mattie jwz. Bundy!
Awh oke. Dan haal ik weer dingen door de war. Ik heb hef nu al meerdere keren clips op zien nemen. Gaat die ghetto doen in de nettere buurten van hoodvliet. Gaat nergens over.quote:Op maandag 3 september 2012 18:34 schreef Thongkamma het volgende:
vandaag nieuwe clip van bundy toch #papierwerk haha
maar kom niet uit HVT lol
TYBGquote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef Atta-boy het volgende:
Ja hij had volgens mij vandaag what the dunks gekocht zag ik op z'n instagram.
Zou die die packs nou ressellen?
@ vault: over coole sokken gesprokeb.
Wivah:
[ afbeelding ]
Size 10 is toch een van de best verkopende maten denk ik?quote:Op maandag 3 september 2012 18:56 schreef vault_tec het volgende:
allemaal size 10 dus ik denk voor de heb. tevens vind ik kraantje niks voor jordans
Als ik de kans zou krijgen, en het geld had, zou ik nog 5 paar sea crystal mids, 5 paar azure blazers en 5 all red janoskis kopen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Size 10 is toch een van de best verkopende maten denk ik?
Waarom zou je iets van 5 keer dezelfde schoen willen? En dan zowel de 6 als de 7.
Het zou op zich wel kunnen maar je zou veel leukere dingen kunnen kopen met dat geld.
spongebob sokken hossel ik mijn chicks mee. Had er 4 voor 4,25 yo.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef Atta-boy het volgende:
Ja hij had volgens mij vandaag what the dunks gekocht zag ik op z'n instagram.
Zou die die packs nou ressellen?
@ vault: over coole sokken gesprokeb.
Wivah:
[ afbeelding ]
Vrouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Atta-boy het volgende:
Nee was een geintje dat ik chicks hossel met m'n sokkenik hossel m'n vriendin er extra hard mee.
Zijn van new look. M'n vriendin kijkt daar altijd naar spul en zag deze ineens liggen. Er zitten nog coolere bij ook.
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:46 schreef Atta-boy het volgende:
Die strepen zijn idd niet mooi.
Gumzool is wel heel hard op deze.
Laat maar weten als je toevallig wat moois ziet in 9,5. Ik kijk eig. bijna nooit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:42 schreef Atta-boy het volgende:
Nee gewoon 8/10 denk ik.
Snapte ook niet waarom die ze zo goedkoop weg deed.
Sowieso gaan er op mp wel eens paartjes voor 1/4 van de ebay prijs weg. Je moet net maar geluk hebben dat je ze tegenkomt voor die prijs.
Is goed. Als ik me verveel check ik soms allemaal zeldzame releases op mp en ebayquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Laat maar weten als je toevallig wat moois ziet in 9,5. Ik kijk eig. bijna nooit.
Nu echt vakantie (gebeurt zelden), ergens in Zuid-Frankrijk met m'n chick aan het zwembad. Geen sneaker-tijd, maar kon het even niet laten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef Atta-boy het volgende:
Die zijn erg nice idd.
Waar zit je nu weer bajskorv?![]()
Over koopjes @mp: staan bv een paar kakkerlakken voor maar 180. Helaas iets te groot.
Link?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:00 schreef Atta-boy het volgende:
Die zijn erg nice idd.
Waar zit je nu weer bajskorv?![]()
Over koopjes @mp: staan bv een paar kakkerlakken voor maar 180. Helaas iets te groot.
Ik ben niet zo van NB, maar deze vind ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef Cpt. het volgende:
Ik doe eigenlijk niet aan runners, maar heb op een of andere manier altijd al liefde gehad voor kakkerlakken. Rotterdam
Vind die new balances wel heerlijk lopen, qua comfort zou je er iig geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:51 schreef Cpt. het volgende:
Ik doe eigenlijk niet aan runners, maar heb op een of andere manier altijd al liefde gehad voor kakkerlakken. Rotterdam
Heb ik ook wel eens gehad. Mensen die heel slecht reageren kan ik ook zo slecht tegen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om via marktplaats een deal rond te krijgen. Irriteer me helemaal dood aan zowel verkopers als kopers daar.
Rechtervoet merkbaar groter dan je linker? Ik heb zelf een duo pak happy socks gehaald. Een paar rode en donkerrode.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef Atta-boy het volgende:
Ja ik zoek het niet echt. Zou op zich die zebra wel willen maar ben er nou nog steeds niet uit of dat gay is of niet![]()
Amen over die deals op marktplaats, ebay is nog erger.
Wivah:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik deze weg doe though, rechterschoen is me toch te klein. En daardoor krijg ik na veel lopen pijn in m'n voet. #fml
Ik heb qua lengte verschil weinig te klagen. Heb alleen dat de ene voet wat hoger is aan de bovenkant zeg maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:39 schreef Bajskorv het volgende:
Zelfde issue qua voeten hier, zit ongeveer een halve maat tussen. Net irritant, maar geen probleem verder.
Denk het, weet niet precies wat het is. Merk wel dat mijn rechtervoet vaak minder lekker in schoenen zit als de linker.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Rechtervoet merkbaar groter dan je linker? Ik heb zelf een duo pak happy socks gehaald. Een paar rode en donkerrode.
Als je weg doet pm mij dan <3quote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef Atta-boy het volgende:
Ja ik zoek het niet echt. Zou op zich die zebra wel willen maar ben er nou nog steeds niet uit of dat gay is of niet![]()
Amen over die deals op marktplaats, ebay is nog erger.
Wivah:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik deze weg doe though, rechterschoen is me toch te klein. En daardoor krijg ik na veel lopen pijn in m'n voet. #fml
Heb sowieso pas de 25ste doekoe. Dus neem je tijd. Denk sowieso niet dat er veel animo voor is in die maat.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef Atta-boy het volgende:
haha ja zal ik doen, eerst nog ff goed overdenken en kijken of ze niet nog wat meer naar mijn voet gaan vormen.
Je weet dat ze bij mij in goede handen zijn. Maar ik snap je pijn,quote:Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
Door mij oa![]()
![]()
Nee geintje. Pm nooit chickies die ik niet ken![]()
Ik moet echt huilen om m'n visvims man, dan heb ik er ineens nog maar 1 in plaats 3.
Die kon ik ooit nog krijgen.... toch maar niet gedaan, veel te duur voor wat je krijgt. En toch alleen in sample maat verkrijgbaar of vergis ik me?quote:
Er zijn een paar maat series naar winkels in mexico gegaan. Elke maat is dus te krijgen. Rest is verbrand maar er is veel "gestolen" voor ze verbrand werden. Je hebt ze dus met doos of zonder doos.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:41 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Die kon ik ooit nog krijgen.... toch maar niet gedaan, veel te duur voor wat je krijgt. En toch alleen in sample maat verkrijgbaar of vergis ik me?
wtfquote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Er zijn een paar maat series naar winkels in mexico gegaan. Elke maat is dus te krijgen. Rest is verbrand maar er is veel "gestolen" voor ze verbrand werden. Je hebt ze dus met doos of zonder doos.
Er zijn wel echte freddy's (met of zonder doos) te krijgen thoughquote:Op donderdag 6 september 2012 11:11 schreef Atta-boy het volgende:
Ook met schoenen die best wat steun aan de zijkant hebben?
Van die freddy kruegers zijn bijna alle paartjes die te koop staan fake. Ook die voor gekke prijzen. jammer dat ze die nooit echt uitgebracht hebben.
Ja maar welke dude, Nike airmax 90 Dunk, SB Prod,quote:Op donderdag 6 september 2012 11:11 schreef Atta-boy het volgende:
Ook met schoenen die best wat steun aan de zijkant hebben?
Van die freddy kruegers zijn bijna alle paartjes die te koop staan fake. Ook die voor gekke prijzen. jammer dat ze die nooit echt uitgebracht hebben.
Welke schoenmaat heb je?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Ja maar welke dude, Nike airmax 90 Dunk, SB Prod,
lijkt wel alsof ik van de sneaker heer alleen houten klompen aan mag!
quote:A model so obscure that when they showed up at this July’s Bread & Butter XXIII, few in or outside Berlin were able to identify them by name. But it’s right there on the tongue, and thanks to Three Stripes’ Originals division, the adidas Tech Super will return just after the turn of the year for the first time in nearly two decades. These quintessential golden era colorups have that distinct early ’90s vibe to them, one in white/grey/black plus pink and the other with a Sprite slant to it. Let us know which ones you like better after the jump, and how these compare to other recent esoteric bringbacks like the Nike Air Current or Asics Gel Saga.
quote:BRON: Sneaker News
misschien de adidas Originals winkel? Lag de adidas Consortium ZX500 OG nog ergens in NL?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef vault_tec het volgende:
die met roze zijn hard. Waar komen die te liggen?
Oei, die rozen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas Originals Tech Super
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou ze wel willen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef Atta-boy het volgende:
Best nice maar zou ze zelf niet kopen denk ik.
@ brede voeten, als je schoenen in stevige zijkanten niet uitzetten zou ik gewoon dunks of sb dunks proberen ofzo.
Dat zou mooi zijn, maar zal vast net als de zx500 og worden lijkt me. Misschien daarna wel Gr.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
Beter gaan die adi's een normaal verkrijgbare release worden.
Same here.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die rozen worden de mijne, dat zal ik je wel vertellen
Ligt er aan welke schoen. Voor thunders, breds en j11 breds wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef vault_tec het volgende:
materialen zijn toch weer kut. Dus daar zal weer veel geklaag over zijn. Atta, zou jij 20 euro meer betalen voor betere materialen of vind je het wel goed zo?!
Als die adidas nou goede materialen heeft dan kan nike er wat van leren.
Oei, die shape is wel sexy zegquote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas Originals Tech Super
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
sorry, die double stuff oreo's blijven hier (en de overige smaken ook)quote:Op donderdag 6 september 2012 23:40 schreef Atta-boy het volgende:
Shooto geef mij dat eten wat je altijd op instagram post
quote:The Nike Footscape Woven Chukka Motion is so on fire right now, we can’t help but wonder where the Tim Kitzrow collabo is hiding. This Free-soled embodiment of Nike Sportswear’s progressive lifestyle movement is heating up this fall, not just with insane new colorways featuring bold patterns and weaves, but there’s also a trio of ‘Wool Pack’ drops that’ll warm your heart just by looking at them. ’05J’ denotes this impressive purplish-grey blend whose golden berry weave offers another interpretation on the ‘rainbow’ theme that this silo has utilized so successfully. Get your checklist ready because these will be joined by two other tongue-tag-coded weave-on-weaves coming up soon, so check back with Sneaker News for details and inspect this pair more closely below.
Waar heb je die vandaan?! Volgens mij weet ik het al maar vind ik het antwoord niet leuk... je hebt ook pm op LB.quote:Op vrijdag 7 september 2012 04:51 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Janoski_Wino by acbs2, on Flickr
Erg Nice.quote:Op vrijdag 7 september 2012 04:51 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 04:51 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
de Gel Saga of GL3?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:24 schreef Thongkamma het volgende:
wat is de asics x patta nog waard in ZGAN staat??
toffe Janoski's trouwens!! in NL te halen of??
lekkere roshe's ook trouwens!!
Zat te hopen in NL... Helaas. wil mijn salaris nu hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:16 schreef acbs2 het volgende:
Thanks all. Wino's opgepikt in NYC vault.
Zondag hier nog ff naar sole exchange. Zal vast weer Jordan fest zijn, maarja je weet maar nooit wat voor pareltjes je aan kan treffen.
[ link | afbeelding ]
Wivah_06-09 by acbs2, on Flickr
Acbs ik heb een 3 6 mafia shirt nodig en chip camo camp cap of canvas camp cap.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:22 schreef vault_tec het volgende:
ACBS2 is een held. Houdt 2 weken een supreme shirtje voor mij apart <3
[ afbeelding ]
Die rising sun had die voor zich zelf gekocht en was te groot. Heb hem een wat hoger bod gedaan dan hij wilde als die hem kon vast houden tot mijn salaris er is #YMCMB. Hoop dat die je uphooktquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Acbs ik heb een 3 6 mafia shirt nodig en chip camo camp cap of canvas camp cap.
Oneindigals je me kan uphooken.
Picture? Wil zelf nog de domino set maar ook daar geen geld voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:11 schreef Atta-boy het volgende:
Dat sowieso.
Die hook up van me heeft in plaats de canvas camp de satin gekocht en die is gay af haha
Heb het nog niet binnen omdat ik nog die independent hoodie erbij wil.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Picture? Wil zelf nog de domino set maar ook daar geen geld voor.![]()
![]()
Awesome. Dacht dat ze in store miss gerestocked waren ofzo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 03:24 schreef acbs2 het volgende:
@atta >> 3 6 tee en chip camo camp zijn al tijdje sold the fuck out.
Voor canvas had je me eerder moeten pm-en. Gisteren echt loads op voorraad maar aangezien de rij weeris enorm was en die amerikanen meestal alleen voor de caps en in het bijzonder de camp caps komen - omdat ze voor de rest van de drop naast tees geen geld hebben- heb ik weinig hoop voor je.
Welke kleur heb je nodig. Dan check ik morgen ff voor je. Trouwens balen dat ik gister zo fucking moe spaced out jetlagged was, anders was ik gister (fashions night out) naar supreme party at westway (stripclub) gegaan, gecohost door 3 6 mafia.
Foto's gezien van productmanager asics hier, damn shit was balling fapness factor 10000.
Morgen naar opening ceremony party, schijnt ook nice te worden.
Oh voordat ik weer helemaal afdwaal...
Pickup.
[ link | afbeelding ]
Cole Haan_LunarGrand_Navy_Topaz by acbs2, on Flickr
Is het nou paars met lichtblauw of navy met lichtblauw?quote:Op zaterdag 8 september 2012 03:24 schreef acbs2 het volgende:
-knip-
Pickup.
[ link | afbeelding ]
Cole Haan_LunarGrand_Navy_Topaz by acbs2, on Flickr
Ze zijn hoe dan ook Nice.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is het nou paars met lichtblauw of navy met lichtblauw?
Snap ik, maar op zich is daar wel goed een outfit mee samen te stellen. Kan makkelijk met denim en een goed simpel overhemd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:23 schreef vault_tec het volgende:
vind dat model sowieso dope. alleen als het paars is dan ben ik benieuwd hoe die dat gaat dragen, navy lichtblauw is makkelijker te dragen volgens mij.
Het is zeker nice. Sowieso sabbathquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Die gasten zijn zwaar beïnvloed door het occulte jaren '70 rock gebeuren, zie je ook terug in hun artwork. Hoor er veel Sabbath, Zeppelin en Electric wizard in terug.
Thema is eigenlijk gaan als iemand die jij wilt zijn, idolen etc. Maar nu gaan een paar mensen als elkaar. We hebben 1 neger in de vrienden groep dus ik doe bruine schmink, rode lippenstift en een bril opquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:35 schreef Atta-boy het volgende:
Acbsbaas.
Ik wil volgend jaar naar Amerika denk ik.
Als ik tegen die tijd een baan heb en het me kan bekostigen iig![]()
Moeten jullie ook van elkaar raden als wie je bent vault? Dat lijkt me wel lachen.
Zou wel grappig zijn. Vriend van mij gaat vaak naar usa op vakantie. WIlde eerst alleen gaan maar hij wilt mee dus prolly samen met hem gaan voor een week ofzo. Sowieso langs supreme en flightclubquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:45 schreef Atta-boy het volgende:
Ik geef je een box als ik je daar zie
Tech super?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:59 schreef vault_tec het volgende:
Gelijk die NB voor volgende zomer en die adidas gereserveerd bij epic![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die roze. Geen idee wat mijn adidas maat is though dus heb maar in centimeters door gegeven. Sowieso mooi winkeltje epic en ted is ook een baws.quote:
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, die roze. Geen idee wat mijn adidas maat is though dus heb maar in centimeters door gegeven. Sowieso mooi winkeltje epic en ted is ook een baws.![]()
Je kan er nog een tijd over na denken in ieder geval. Op die foto waren ze bloedje mooiquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Weet ik, maar wordt er niet minder hebberig om.
Wanneer de release voor de deur staat zullen we er nog wel meermaals aan herinnerd worden ga ik van uit. Ik hoop op een redelijke beschikbaarheid iig. Ze zijn echt te Nice. Beide kleurstellingen iig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je kan er nog een tijd over na denken in ieder geval. Op die foto waren ze bloedje mooi
quote:Whenever word of a new collabo between NYC institution Supreme and Nike comes up, it usually goes without saying that it will fall under the Nike SB category, the shop being one of the most important purveyors of skate culture within the streetwear and sneaker scenes. Apparently that precedent is set to be shaken up this holiday season, with images arriving that promise that the Nike Air Force 1 XXX celebration will end the year in style. That’s right, a Supreme x Nike Air Force 1 Low is in the works, with these first photos showing off a pretty subdued look in contrast with the type of prints we’ve seen from the Supreme team in years past. Click through for another teaser and check back with Sneaker News tomorrow for a full look at the Supreme x Nike Air Force 1 release. Thanks to Luyen for the photos!
Waarom niet gewoon van Caliroots halen?quote:Op maandag 10 september 2012 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
Duimen dat ik volgende week inderdaad naar de VS moet, vind ze toch echt sexy.
[ afbeelding ]
Die hebben enkel tot US 9, blijft een dames schoen. Via Nike.com in de VS kan ik US 11 krijgen.quote:Op maandag 10 september 2012 13:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon van Caliroots halen?
Ik fap ook echt op die black en gumzool combo al kun je er nu nog niet zo veel van zeggen, als het echt all black word zonder iets anders hoef ik ze niet denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 10:45 schreef acbs2 het volgende:
Meeste Amerikanen schijten op af1.
Vinden het maar een 90's ding of iets wat alleen maar in het ergste geval onder shorts gedragen kan worden. Tis nog een kleine community die forces draagt/verzamelt.
Maar nu er preme opstaat gaan ze sowieso coppen onder het mom dat black/gum de beste cw is. Is idd ook 1 van de cleanste cw's maarja tis supreme he
Had zelf liever een witte swoosh gezien. Lekker courir cw retro-en.
Aan de tong te zien is het een low. All black met die zool is fucking geil. Heb niks met AF1 maar deze CW werkt op elke schoen imo. Supreme tag er aan is alleen maar bonusquote:Op maandag 10 september 2012 16:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik fap ook echt op die black en gumzool combo al kun je er nu nog niet zo veel van zeggen, als het echt all black word zonder iets anders hoef ik ze niet denk ik.
Moet wel toegeven dat ik liever een ander model zag dan een af1. Hoop btw wel dat het een low word dan.
[center]quote:Shortly after unveiling the Bape x Undefeated x adidas Originals Consortium ZX 5000, we can already show you the second part of the exciting triple collaboration. Bape, Undefeated and adidas also worked on two colorways of the Campus.
The black suede version with camouflage tongue and metallic gold foil logo placements on the heel, will release along with the ZX 5000 at select adidas Originals Consortium partners. But the green suede version, which is anyways the least strong one in our opinion, will be exclusive to No. 74 in Berlin and No. 6 in London.
All sneakers from this collaboration will drop on October 26, 2012.
quote:BRON: highsnobiety
http://www.thebirdinberlin.com/quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, wie helpt Basjkorv nog even met wat goeie tenten in Berlijn? Alles is welkom, ik kan me herinneren dat mensen goeie tips qua eten & drinken hadden...
Het is de detour waard. Zit ook bij een groot park, kun je relaxed ff wandelen na de maaltijd.quote:Op maandag 10 september 2012 18:44 schreef Bajskorv het volgende:
Nice, die kon ik me nog herinneren inderdaad. Zit er alleen niet echt in de buurt, maar komt wel goed.
Top, het wordt vooral erg veel nachtleven, maar dan is een goeie bodem ook welkom.quote:Op maandag 10 september 2012 18:50 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Het is de detour waard. Zit ook bij een groot park, kun je relaxed ff wandelen na de maaltijd.
long time lurker vd topic meldt zich even:quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, wie helpt Basjkorv nog even met wat goeie tenten in Berlijn? Alles is welkom, ik kan me herinneren dat mensen goeie tips qua eten & drinken hadden...
Vond ik ook niet bijzonder. De rode vind ik wel oké, maar die kleurstelling vind ik ook oké zonder supreme omdat ik nog wel een paar rode wil. (had eig de wtaps gewild)quote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ook een nieuwe supreme x vans collabo.
Vind ze niet zo.
Waar heb je ze vandaan? Ik ben ze nog nergens tegengekomen...quote:Op maandag 10 september 2012 03:36 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wivah_09-09 by acbs2, on Flickr
Laat maar, ik dacht dat het andere warenquote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Waar heb je ze vandaan? Ik ben ze nog nergens tegengekomen...
Thnx man!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:17 schreef Sinji het volgende:
^ 100 euro is netjes voor die schoen. Je zou er 120 voor kunnen vragen, schoen is niet zo readily available in de winkels
Ik vond ze irl best oké om eerlijk te zijn. Vooral de zwarte.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Bajskorv het volgende:
Weet niet waarom, maar begin ze wel aardig te vinden... Misschien lekkere voor het hardlopen, mijn h2 shields beginnen uit te lopen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets voor mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:12 schreef vault_tec het volgende:
wat vinden we hier van?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:23 schreef Bajskorv het volgende:
Weet niet waarom, maar begin ze wel aardig te vinden... Misschien lekkere voor het hardlopen, mijn h2 shields beginnen uit te lopen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik nike's gezien heb die ik zou durven dragen. Gezien deze reeks en de reacties betekent dat dat ze kut zijn voor jou denk ikquote:
Vind ze ook dope, die concord dunks niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vond ze irl best oké om eerlijk te zijn. Vooral de zwarte.
quote:One of the crown jewels of the Nike Alpha Project is this sock-like neoprene-shelled runner called the Air Presto. One of Nike’s best combinations of lightweight, style, function, and quirkiness, the Air Presto is often considered to be one of Nike’s best running shoe designs of all-time, or at the very least, one of the most memorable. For 2013 the Presto will come re-packaged with Lunar cushioning, as these early catalog images reveal Lunar on the heel for that added comfort. Additional changes arrive in the stabilizing cables at the heel as well as on the lace-harness, and unique dotted detailing that flow down from the laces to the midsole. Four colorways are available for preview, so take a look and let us know what you think.
quote:Recent KR3W signee Chewy Cannon has been riding for the Brand with the Three Stripes for a little over a year now, and while he has yet to sniff the rarefied air of signature-land like Lucas Puig and Dennis Busenitz, could one be in store? adidas Skateboarding typically starts its guys off with a pro edition colorup before moving on to an eponymous release, and this new ‘Chewy’ adidas Campus Vulc is the first step in that direction. Done up in black suede with yellow heels, white Stripes and sockliners, the Chewy Campus Vulc rides a gum vulc sole and is available now at select skate shops like Flatspot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
Source: Highsnobietyquote:NIKEiD adds an interesting new model to their customizable line up with the Dunk Deconstruct. Available in hi or low and in both men’s and women’s sizes the shoe is a pared-down, slimmer take on the classic Nike basketball shoe. Done up in premium leathers with an added LunarLon insole, these are a clear winner. Now available for customization at NIKEiD.
Die middelste is al best tof.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:33 schreef Bajskorv het volgende:
Sweet, staan ook al direct in de UK web winkel.
[ afbeelding ]
[..]
Source: Highsnobiety
Laag is ook Nice hoor. Vooral bij shorts of wat opgekrulde broekspijpen. I'm feeling the pink swoosh.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef Bajskorv het volgende:
Ik zou altijd de hoge nemen, maar dan in grijs suede ofzo lijkt me dope. Met rose swoosh...
zijn fucking sexy héquote:Op woensdag 12 september 2012 17:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Laag is ook Nice hoor. Vooral bij shorts of wat opgekrulde broekspijpen. I'm feeling the pink swoosh.
Vandaag bij avenue de regenboog footscapes in m'n handen gehad. Verbaasde me er een beetje over hoe licht de schoen is.
Bijzonder zijn ze zeker. Ik zou niet weten hoe ze te moeten combineren.quote:
Jeans en pinroll.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bijzonder zijn ze zeker. Ik zou niet weten hoe ze te moeten combineren.
Vond de zwarte kut vanwege de witte liner. Gele is dope. Nergens gezien though. Mocht je ze zien, holla at ya boy.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand deze zomer ergens die Lunar Woven Gold zien liggen? Ben verliefd op mijn zwarte paar, maar die gele zouden dope zijn voor erbij... Nergens gezien echter...
[ afbeelding ]
Ah, ik vind juist de witte liner hem afmaken, zonder had ik hem niet gekocht. Ding zit zo lekker strak, en die Lunar zool is verslavend...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vond de zwarte kut vanwege de witte liner. Gele is dope. Nergens gezien though. Mocht je ze zien, holla at ya boy.
eBayquote:Op woensdag 12 september 2012 20:43 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand deze zomer ergens die Lunar Woven Gold zien liggen? Ben verliefd op mijn zwarte paar, maar die gele zouden dope zijn voor erbij... Nergens gezien echter...
[ afbeelding ]
Angst dat dat wit vies gaat worden dus niet gekocht. Model is wel sexy ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ah, ik vind juist de witte liner hem afmaken, zonder had ik hem niet gekocht. Ding zit zo lekker strak, en die Lunar zool is verslavend...
Heb ebay gezien, maar allemaal uit Taiwan, leek me niet direct enorm betrouwbaar?quote:
kixexpress kan je wel vertrouwen, had er ooit een Dunk gekocht daar.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Heb ebay gezien, maar allemaal uit Taiwan, leek me niet direct enorm betrouwbaar?
Dubbelen dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck, Kixpress heeft mijn oude Nike Dunk High Decon nog in mijn maat, dope. Zowel bruin als zwarte, dubbel dope. En rooie Roshe's... je kunt er nooit genoeg van hebben.
Whut? Dan heb je wel heel erg verkeerd gefietst.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef vault_tec het volgende:
Ik was laatst bijna in dat kut dorp van jou. Was dronken en had een verkeerde afslag genomen op de fiets.![]()
![]()
Dan maar even wachten op info.
Ja... ik zag op eens fiets borden met "dorp waar sexy atta boy woont" erop. Toen maar terug gefiest... uur om fietsen was niet echt gewenst.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Whut? Dan heb je wel heel erg verkeerd gefietst.
Ik was zondag naar Rotterdam centrum gefietst
Awh oke. Wil je die visvimmies nog kwijt?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:52 schreef Atta-boy het volgende:
Dan was je er denk ik nog lang niet hoor, staat lang van te voren al aangegeven. Die weg rijd wel gruwelijk lekker btw, hele brede en lekkere weg tot Krimpen en bijna geen tegenliggers
Sowieso worden die gehaald!quote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef acbs2 het volgende:
Die sneaker freaker 998 trouwens, dayummnn fire!! Komen bij size. Meer info over dropdate en beschikbaarheid coming soon.
Haha, same here... maar ben blij dat het niet meer zo is als toen. Je gaat er op een gegeven moment steeds verder in en ben je onverzadigbaar. Continu die stress als er weer eens een moeilijk te verkrijgen paartje uit komt, het geld dat het kost en dat moment dat je op een gegeven moment om je heen kijkt, 100 paar ziet staan en denk 'Wtf, waar ben ik mee bezigquote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef Sinji het volgende:
Oehhh nicee. Je doet me denken aan oude mij. Alleen maar hunten naar shit elke dag
Dit hequote:Op donderdag 13 september 2012 10:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Haha, same here... maar ben blij dat het niet meer zo is als toen. Je gaat er op een gegeven moment steeds verder in en ben je onverzadigbaar. Continu die stress als er weer eens een moeilijk te verkrijgen paartje uit komt, het geld dat het kost en dat moment dat je op een gegeven moment om je heen kijkt, 100 paar ziet staan en denk 'Wtf, waar ben ik mee bezig' .
Ben blij dat ik mezelf altijd heb weten te beheersen op een gegeven moment.quote:
Dit was de avond dat ik terug naar huis ging fietsen en bij jou in de buurt kwam.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef Atta-boy het volgende:
Nice ja. Hoe is de shape in het echt?
Ik moest net btw irl lachen om die tekst van vault op lb![]()
Ziet er zeker goed uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:50 schreef An_awesome_wave het volgende:
Wel tof de 1500 Hanon, had niet verwacht dat ze ooit nog met een acceptabele 1500 shape zouden komen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef acbs2 het volgende:
Die sneaker freaker 998 trouwens, dayummnn fire!!
Paarsquote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...............................
[ afbeelding ]
zeer tof!quote:Op donderdag 13 september 2012 10:24 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hanon x New Balance_M1500CHF by acbs2, on Flickr
Spring 2013. Paars valt best mee, gewoon denim en iets simpels wit of zwart erboven. Als de rest van je outfit simpel is dan knallen die NB'squote:Op donderdag 13 september 2012 22:51 schreef acbs2 het volgende:
I stand corrected mr NB
Die zijn pas fire
Die wil ik jezus. Paars is zo awesome.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:56 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Spring 2013. Paars valt best mee, gewoon denim en iets simpels wit of zwart erboven. Als de rest van je outfit simpel is dan knallen die NB's
Voor mij 2 paarquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die wil ik jezus. Paars is zo awesome.
Ook al ben ik geen NB fan, die 996 ziet er goed uit. Mooi kleur paars en het suède ziet er ook wat dikker uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:27 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...............................
[ afbeelding ]
bawsquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
Heb vandaag een vvvnds paar visvims gekocht voor ¤80 shipped fapfapfap
Fake.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
Heb vandaag een vvvnds paar visvims gekocht voor ¤80 shipped fapfapfap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |