Dat sowieso niet.quote:
Will do!quote:Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog niet gezien, laat maar weten of ie het waard is om te zien
Mooi. Zenksquote:
Wat bracht deze reclame terug in je gedachten?quote:
Whahahahahaquote:
Ik zocht op de rapservice van Koefnoen en toen stond dit er tussen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat bracht deze reclame terug in je gedachten?
Die rapservice is gaafquote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht op de rapservice van Koefnoen en toen stond dit er tussen.
Inderdaad!quote:Op zondag 2 september 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iehl. Wie doet er sowieso aan seks? Bah! Viezigheid! Ketters, Heidenen, Ongelovigen!
Op de brandstapel. Allemaal!!
quote:
Behalve de SGP'ersquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Sowieso iedereen op de brandstapel. Iedereen is zondig
quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
ghehe subtielquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder had een jas voor mij gekocht (erg lief natuurlijk). Zaten er condooms in de binnenzak.
Moeders.
Over subtiliteit gesproken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder had een jas voor mij gekocht (erg lief natuurlijk). Zaten er condooms in de binnenzak.
Moeders.
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Iemand moet hem aanstekenquote:
Whahahahahaa omg moeders!quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Ik voel het heet worden hierquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Hahaquote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.
Dat is zo overquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik voel het heet worden hierHeel heet
God. Jaweh. Allah. Buddha. Hij. Zij.quote:
Ja, dat is mijn moeder.quote:
Mijn moeder.quote:
Dat zegt ze wel de hele tijd, maar ik geloof er niks van.quote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo overdan voel je niets meer
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mijquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn moeder.
En ik had haar nog wel de hele dag geholpen met haar Ipad Samsung tablet.
[..]
Mijn moeder.
Beetje hopeloos af en toe. Ook iedere keer vragen van: En heb je een vriendin?
Nee muts, single vrouwen van mijn leeftijd bestaan niet.
[..]
Dat zegt ze wel de hele tijd, maar ik geloof er niks van.
Ze wilde eerst ook geen hond.
Die laatste is een spoof hierop, een poging tot echt een serieuze film:quote:Op zondag 2 september 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
Deze is altijd beter!!
Deze is echt anti-seks..
Nog niet te spreken over die hele enge met allemaal van die mannetjes in witte pakken
Die bestaan nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
God. Jaweh. Allah. Buddha. Hij. Zij.
Wij hebben zelf dat recht niet.
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mij
Zeg jijquote:
Ja, ik had ze ook voor mn 25e willen hebben. Volgens mij ga ik ze nooit krijgen als t zo doorgaatquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?quote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.
Dat lijkt me stiekem toch nog best lastigquote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?
Ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]Sjah duurt nog wel een tijdje hopelijk
Ik nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeg jij
Ik geloof er ook niet in, maar wie weet bestaat er wel degelijk iets. En heet dat iets Harry of Henk of Priscilla of Manuela ofzo.
Oudersquote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mij
Waarom?? Waarom???quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die laatste is een spoof hierop, een poging tot echt een serieuze film:
Wat weer deze musical opleverde:
Dit ja.quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik had ze ook voor mn 25e willen hebben. Volgens mij ga ik ze nooit krijgen als t zo doorgaat
Klopt. Ik eet ook Olvarit iedere avond.quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?
Ik heb 2 eisen tegenwoordig.quote:Op zondag 2 september 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel je kan ook ouder zoeken of juist jonger
Heb je het nu over mijn 180 kilo ?quote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ja.
Al 2 jaar ofzo, maar 1 single vrouw ontmoet die op mannen valt. En die was echt ontiegelijk dik.
[..]
Klopt. Ik eet ook Olvarit iedere avond.
Je hebt mij toch ook ontmoet op die meet?quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, een collega van me van mijn vorige baan.
Maar al die kerels op een datingsitequote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je wel eens een datingsite geprobeerd kaneel? Mijn nichten zaten daarop ongeveer op jouw leeftijd en die hadden er wel succes.
Kut, ik was je vergeten omdat ik je niet echt heb gesproken ofzo.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt mij toch ook ontmoet op die meet?![]()
Single vrouw.. die op mannen valt...
Mijn foto werd direct verwijderd.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je wel eens een datingsite geprobeerd kaneel? Mijn nichten zaten daarop ongeveer op jouw leeftijd en die hadden er wel succes.
Omdat beide hilarisch zijn. Maar niet nuchterquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat beide hilarisch zijn. Maar niet nuchter
Ja en? WTF denk jij hoe ik mij voel? Jij hebt tenminste nog een echte relatie gehad. Ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 2 eisen tegenwoordig.
1. Is ouder dan 18.
2. Is van de middelbare school af.
En nog niks.I shit you not.
Working on it.quote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]Snel wat aan gaan doen dan aan dat nuchtere
Wat dan ben je lelijker dan mijquote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, ik was je vergeten omdat ik je niet echt heb gesproken ofzo.![]()
Dan moet ik idd jou en Casie toevoegen aan het lijstje.
[..]
Mijn foto werd direct verwijderd.
Ik ben te lelijk.
Als het bij mij anders was gelopen had ik er op m'n 21e ook iig eentje gehadquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? WTF denk jij hoe ik mij voel? Jij hebt tenminste nog een echte relatie gehad. Ik niet.
Hm ik peins er even over..quote:
Mja ik zoek ook niet als ik eerlijk ben. Ik doe mn ding. Leuk. Maar relatie? Liever nog niet zeg maar.. Elke keer dat er een kans voordoet, hoe leuk of lief die gozer ook is.. Bam. GvsE bewijst dat ze toch kan rennen.. En als ik dan een keer het, Ja ik heb mn vrijheid er voor over gevoel heb, dan rent de ander wegquote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ja.
Al 2 jaar ofzo, maar 1 single vrouw ontmoet die op mannen valt. En die was echt ontiegelijk dik.
[..]
Klopt. Ik eet ook Olvarit iedere avond.
??? Who saved the world from your offspring?quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het bij mij anders was gelopen had ik er op m'n 21e ook iig eentje gehad
omdat vrouwenquote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor idd wel vaker positieve verhalen. Het is dus mogelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach sommigen lukt het blijkbaar, zo te zien aan alle aangetrouwde familie bij ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is waar.quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? WTF denk jij hoe ik mij voel? Jij hebt tenminste nog een echte relatie gehad. Ik niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ssssst sssst niet onze tactiek verklappenquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja ik zoek ook niet als ik eerlijk ben. Ik doe mn ding. Leuk. Maar relatie? Liever nog niet zeg maar.. Elke keer dat er een kans voordoet, hoe leuk of lief die gozer ook is.. Bam. GvsE bewijst dat ze toch kan rennen.. En als ik dan een keer het, Ja ik heb mn vrijheid er voor over gevoel heb, dan rent de ander weg
Oh dat weet ik ook wel.quote:
man-vrouw ratio 102-1quote:
Hoe liep het dan anders?quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het bij mij anders was gelopen had ik er op m'n 21e ook iig eentje gehad
Vrouwen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja ik zoek ook niet als ik eerlijk ben. Ik doe mn ding. Leuk. Maar relatie? Liever nog niet zeg maar.. Elke keer dat er een kans voordoet, hoe leuk of lief die gozer ook is.. Bam. GvsE bewijst dat ze toch kan rennen.. En als ik dan een keer het, Ja ik heb mn vrijheid er voor over gevoel heb, dan rent de ander weg
nja, de laatste keer dat ik een date had vond ik het kei gezellig, en leuk enzo. Daar gewoon de nacht doorgebracht, voelde best goed. Tot ie erover begon dat ie me ging missen en of ik hem dat weekend nog ging zien. Toen kriebelde het en rende ik weg.quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
ssssst sssst niet onze tactiek verklappen
sssstquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, de laatste keer dat ik een date had vond ik het kei gezellig, en leuk enzo. Daar gewoon de nacht doorgebracht, voelde best goed. Tot ie erover begon dat ie me ging missen en of ik hem dat weekend nog ging zien. Toen kriebelde het en rende ik weg.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe liep het dan anders?
[..]
Vrouwen.
Ex, het ging uit..quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
??? Who saved the world from your offspring?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor idd wel vaker positieve verhalen. Het is dus mogelijk.
Maar het is iedere keer zo'n gedoe tot nu toe, met matchings (je hebt 0 matches), foto's die verwijderd worden etc.
Niet echt bemoedigend.Dat is wel vervelend ja. En nadeel ook dat het vaak geld kost zonder dat het resultaat hoeft op te leveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik niet, ik zal er eens op gaan zoeken![]()
Nee, ik denk toch dat het gewoon aan mezelf ligtquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
sssstSame here.. Is gewoon vrouwelijk
ik klap meestal dicht op zon moment... begin beetje te hakkelen en maak daarna een rare (onlogische) opmmerking over een totaal ander onderwerpquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, de laatste keer dat ik een date had vond ik het kei gezellig, en leuk enzo. Daar gewoon de nacht doorgebracht, voelde best goed. Tot ie erover begon dat ie me ging missen en of ik hem dat weekend nog ging zien. Toen kriebelde het en rende ik weg.
Dat schiet natuurlijk ook niet op he?quote:Op zondag 2 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch dat het gewoon aan mezelf ligt![]()
Ik ben er blijkbaar alleen klaar voor wanneer ik weet dat het hem toch niet gaat worden
nee, ik begin me dan langzaam terug te trekken en weet me geen houding te geven. En daarna vroeg ie het nog een paar keer over de telefoon, en toen ben ik m gaan negerenquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik klap meestal dicht op zon moment... begin beetje te hakkelen en maak daarna een rare (onlogische) opmmerking over een totaal ander onderwerp
Dat klinkt als mij, toen ik 16 was.quote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik klap meestal dicht op zon moment... begin beetje te hakkelen en maak daarna een rare (onlogische) opmmerking over een totaal ander onderwerp
Dat is precies waarom ik viel voor mijn huidige vriendinquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet bepaald neequote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat schiet natuurlijk ook niet op he?
Komt wel een keertjequote:Op zondag 2 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch dat het gewoon aan mezelf ligt![]()
Ik ben er blijkbaar alleen klaar voor wanneer ik weet dat het hem toch niet gaat worden
gheheh ja vind t ook stom van mezelf... want stiekem wil ik er heel graag op in gaan enzoquote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt als mij, toen ik 16 was.
En anders maar nietquote:
je weet zeker dat ze geen sieneke heette?quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
Pff ik heb gedroomt over ene Nienke die ik aan het versieren was en in haar nek kuste, ik ken helemaal geen Nienke
Dat is altijd het meest belangrijk natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet bepaald nee
maar het scheelt dat ik me zo ook prima vermaak
Goede momenten zijn datquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Gewoon oefenen Snarf. Of zelf het initiatief nemen. Dat helpt ook.quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh ja vind t ook stom van mezelf... want stiekem wil ik er heel graag op in gaan enzo
Weg. Heel ver weg.quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
GvsE, waar ben jij geweest? Ik heb je gemist
Gewoon vuig lopen cougaren bedoel je dus.quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En anders maar niet
Ik ga gewoon catlady stijl
Heb je blauwe ogen en lichtblond krullend haar?quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet zeker dat ze geen sieneke heette?
EN DAT durf ik dan weer niet.... stomme onzekerheidquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon oefenen Snarf. Of zelf het initiatief nemen. Dat helpt ook.
Oow het was wel rustig zo zonder jequote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Weg. Heel ver weg.
En als ik thuis ben kan ik ook niet fokken want laptop dood en met knaakia is het niet te doen
dus nog even een maandje ofzo wachten, dan heb ik een ipad
Ja, dat doe ik verkeerd volgens mij. Ik ga voor ouder ipv jongerquote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon vuig lopen cougaren bedoel je dus.
ik heet geen sineke..?:Pquote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je blauwe ogen en lichtblond krullend haar?
Als ik het aan kan leren, dan jij ookquote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
EN DAT durf ik dan weer niet.... stomme onzekerheid
Vind ik welquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is altijd het meest belangrijk natuurlijk.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik verkeerd volgens mij. Ik ga voor ouder ipv jonger
fijn hequote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow het was wel rustig zo zonder je
quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon oefenen Snarf. Of zelf het initiatief nemen. Dat helpt ook.
Als een echte vrouw.quote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik verkeerd volgens mij. Ik ga voor ouder ipv jonger
Gewoon een paar keer oefenen op mensen die je vertrouwt.quote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
EN DAT durf ik dan weer niet.... stomme onzekerheid
Jawel, want ze wilde dolgraag, toen was ik 20quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan had je er vast ook nog geen gehad op je 21eDus.
En das moeilijk hoor. Aangezien ik nu zelf heul oud benquote:
Ah so, nee de dame in kwestie kwam me niet echt bekend voorquote:
ik vind niet dat een man MOET initiatief nemen... maar als ik t niet durf , is t handig als de ander t doet.. heeft niet veel met geslacht te maken, maar met lefquote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]Dat is gewoon not done..
Een kerel moet een man kunnen zijn en jou dus verleiden en het voortouw nemen. Daarna kan je als vrouw wel versieren, maar het initiatief is voor de man!
Vreemde gedachtegang vind ik dat altijd.quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
Een kerel moet een man kunnen zijn en jou dus verleiden en het voortouw nemen. Daarna kan je als vrouw wel versieren, maar het initiatief is voor de man!
Je hebt ze nog niet als je graag wilt. Meestal krijg je ze wanneer je niet wilt.quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, want ze wilde dolgraag, toen was ik 20
Waarom? Dat is zo 1920.quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
De dame geeft de hint en de kerel kopt 'm erin, zoiets danquote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
Ik hoor ergens het woord "droogstaan" langs de muren fluisteren....quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
Dolgraag maar niet met jou blijkbaar.. dus was het vast niet gebeurd.quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, want ze wilde dolgraag, toen was ik 20
Ja daahaag, snotkindquote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En das moeilijk hoor. Aangezien ik nu zelf heul oud ben
Dat. We leven in een wereld waarin de vrouw makkelijk het initiatief kan nemen hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor ergens het woord "droogstaan" langs de muren fluisteren....
quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
Hangtetten, rimpels, tandloos, zelfs zeeuws meisje ziet er verlopen uitquote:
Hm ik zoek een man geen watje?! Dus zo'n vreemde gedachtegang is het nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vreemde gedachtegang vind ik dat altijd.
Here's my number, call me maybe?quote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat. We leven in een wereld waarin de vrouw makkelijk het initiatief kan nemen hoor.
Mjah.. Oefenen he, dat vond ze wel een leuke sport.. Thank god dat het slecht werkte..quote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet als je graag wilt. Meestal krijg je ze wanneer je niet wilt.
Ik sta zeker niet droogquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor ergens het woord "droogstaan" langs de muren fluisteren....
Het hof maken is leuk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je iets wil dan ga je daar toch gewoon je best voor doen en niet vasthouden uit principes uit het jaar 1400 dat een man per sé een vrouw het hof moet maken?
Dus wanneer ik de eerste move maak, is die vent een watje?quote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm ik zoek een man geen watje?! Dus zo'n vreemde gedachtegang is het niet
jij fok! onder de douchequote:
Als je kunt neuken kun je ook liefhebben lijkt me.quote:
Nee.quote:
Heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je kunt neuken kun je ook liefhebben lijkt me.
Hmz nee heeft te maken met je oerdrang en oerwaarden. Je zoekt een dappere sterke man om kinderen mee te krijgen. Niet een afwachtend watje die niet weet wat hij moet doen als er een groep boze oernannen aan komt zetten enzoquote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je iets wil dan ga je daar toch gewoon je best voor doen en niet vasthouden uit principes uit het jaar 1400 dat een man per sé een vrouw het hof moet maken?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor idd wel vaker positieve verhalen. Het is dus mogelijk.
Maar het is iedere keer zo'n gedoe tot nu toe, met matchings (je hebt 0 matches), foto's die verwijderd worden etc.
Niet echt bemoedigend.ach ja er zijn ergere dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is waar.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat bedoel ik ook. Ik heb echt geen probleem met initiatief nemen, maar op het moment dat ik door krijg dat een vrouw op mij gaat zitten wachten en zelf alleen maar een beetje hard to get speelt om de man te testen....NEXT!quote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het hof maken is leuk.Maar dat rare gedoe dat de vrouw maar lijdzaam af moet wachten op haar best uitgedost vind ik idd zwaar achterhaald.
Beide is jezelf blootgeven en je kwetsbaarheid laten zien in mijn optiek.quote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heeft dat met elkaar te maken dan?
Kun je nagaan hoe ver onderaan de lijst jij wel niet moet staanquote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, Evie batst met al de wanhopige FOK!kers.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ver onderaan de lijst jij wel niet moet staan
/sorrytemakkelijk
Zoiets jahquote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, je hebt je voetjes zeker in een bak met water staan
Als jouw idee is dat we in de huidige maatschappij nog steeds de noodzaak van onze oerinstincten hebben dan mag jij lekker achterblijven in je grot met zes kinderen die aan je tetten lurken. Ik zoek een vrouw met ambitie en daadkracht die ook zelf wel iets kan regelen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz nee heeft te maken met je oerdrang en oerwaarden. Je zoekt een dappere sterke man om kinderen mee te krijgen. Niet een afwachtend watje die niet weet wat hij moet doen als er een groep boze oernannen aan komt zetten enzo
Met jou?quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou tijn en jonufukuluquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunumu dude.. grijp die kans!!!quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor rond het kampvuur met wat sterke drankquote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zoiets jahO daar heb ik nog een verhaal over over een kampdoop ooit, maar daar gaan we het niet over hebben dat Evie gillend geblinddoekt met dr voeten in een bak water stapte
Maar nee![]()
Niet op die manier
Zeker... beide kunnenquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je kunt neuken kun je ook liefhebben lijkt me.
Precies... Verder ben ik dominant zat, maar die eerste move is echt niet voor mij weggelegd.. dan ben ik veel te verlegenquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
Het is toch simpel. Evie wil een man die initiatief neemt. Dat is een persoonlijke voorkeur
ghehehehe ik moest lachen ... hardop!quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou tijn en jonufukuluquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunumu dude.. grijp die kans!!!
in mijn optiek niet. Tussen seks en liefde zit een enorm verschil. Alhoewel ik niet direct in liefde geloof.quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beide is jezelf blootgeven en je kwetsbaarheid laten zien in mijn optiek.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor rond het kampvuur met wat sterke drank
Er zijn er die langer droogstaan dan ik.quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ver onderaan de lijst jij wel niet moet staan
/sorrytemakkelijk
Niet lachen jij, hondenmeisje.quote:
Nee. Dat kan alleen maar op een teleurstelling voor haar uitlopen.quote:
Maar niet met jouquote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, ik hoef ook geen vriendin die altijd aan mij vraagt wat ik wil / wil gaan doenquote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
Precies... Verder ben ik dominant zat, maar die eerste move is echt niet voor mij weggelegd.. dan ben ik veel te verlegen
Het heeft weinig zin om naar een kerk te gaan als je niet in God gelooft natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in mijn optiek niet. Tussen seks en liefde zit een enorm verschil. Alhoewel ik niet direct in liefde geloof.
Klopt, niemand batst met mij.quote:
Ik geloof in lust en gewenningquote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om naar een kerk te gaan als je niet in God gelooft natuurlijk.
Dat profiel past mij prima, maar die eerste move is zeker wanneer ik een kerel echt leuk vindt voor de man. Dan kan ik wel naar m kijken of een beetje hinten, maar dan gebeurd er behalve dat ik heel hard probeer niet te blozen niet veel als die kerel dat niet doetquote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als jouw idee is dat we in de huidige maatschappij nog steeds de noodzaak van onze oerinstincten hebben dan mag jij lekker achterblijven in je grot met zes kinderen die aan je tetten lurken. Ik zoek een vrouw met ambitie en daadkracht die ook zelf wel iets kan regelen.
Dat is heel wat anders dan vinden dat de man het moet doen omdat het anders een watje is.quote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies... Verder ben ik dominant zat, maar die eerste move is echt niet voor mij weggelegd.. dan ben ik veel te verlegen
quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou tijn en jonufukuluquwurutuyupusudufuguhujukuluzuxucuvubunumu dude.. grijp die kans!!!
Ben jij verlegen?quote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker... beide kunnen
[..]
Nou, ik heb het overleefd dus zo erg kan het niet zijnquote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Die zijn gelukkig terecht veels te bang voor mij
royco dan.quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Die zijn gelukkig terecht veels te bang voor mij
Zijn vast wel mensen die dat doenquote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om naar een kerk te gaan als je niet in God gelooft natuurlijk.
Evie moet gewoon even dominant aangpakt worden. Dus met de volgende meet buig je haar hard over het biljart (heee, dat rijmt!), en scheur je haar broekje aan flarden.quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er die langer droogstaan dan ik.
En ik heb Evie nog niet geprobeerd te hosselen. Vooral omdat ze zo moeilijk doet.
[..]
Niet lachen jij, hondenmeisje.
[..]
Nee. Dat kan alleen maar op een teleurstelling voor haar uitlopen.
Hij zei sterke drank kerelquote:
waar wat nu he.... je vind een gozert leuk en durft geen initiatief te nemen, en hij doet t niet omdat je perongeluk een half jaar geleden heb gezegd dat je geen behoefte hebt aan een vent en niet versiert wil worden... allemaal zeer hypothetischquote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat profiel past mij prima, maar die eerste move is zeker wanneer ik een kerel echt leuk vindt voor de man. Dan kan ik wel naar m kijken of een beetje hinten, maar dan gebeurd er behalve dat ik heel hard probeer niet te blozen niet veel als die kerel dat niet doet
Laat hem, duidelijk geen kennerquote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij zei sterke drank kerelSTERKE DRANK,, dat moet je niet behandelen met een
Daar moet je van genieten
Ik geef om evenredige overgave en een drankje in mijn gezichtquote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geloof in lust en gewenning
[SC Relaties] #148 ...Nasty bitches are delicious...quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Whut whut whut!!
Een "lieve" tt van GvsE voor Roy?![]()
De wereld vergaat echt he?
Duidelijk!!quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[SC Relaties] #148 ...Nasty bitches are delicious...
*klik*
wanhopig enzulks.quote:
Goed idee wel. Ik kom binnen en nog voordat ik mijn hoed ophang, zoen ik haar hartstochtelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Evie moet gewoon even dominant aangpakt worden. Dus met de volgende meet buig je haar hard over het biljart (heee, dat rijmt!), en scheur je haar broekje aan flarden.
quote:
Of jij evie even wil uitwonen. Althans uitwonen is misschien een beetje te ruim begrip.quote:
Jij en verlegen? Sinds wanneerquote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]jup. Niet dronken of niet hyperadhdEvie is zwaar verlegen normaliter..
Niet verder vertellen
Kijk, dat is pas een binnenkomer.quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel. Ik kom binnen en nog voordat ik mijn hoed ophang, zoen ik haar hartstochtelijk.
Andere FOK!kers staan met open mond ons aan te gapen de eerste tellen, maar daarna barst er gejoel en gefluit los omdat ik zo'n baas ben en Evie niet tegenstribbelt.
Probeer het maar als je klappen wiltquote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Evie moet gewoon even dominant aangpakt worden. Dus met de volgende meet buig je haar hard over het biljart (heee, dat rijmt!), en scheur je haar broekje aan flarden.
wat?quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef om evenredige overgave en een drankje in mijn gezicht
Ik heb nog wel een heftruck staan om de vetrolletjes te tillenquote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of jij evie even wil uitwonen. Althans uitwonen is misschien een beetje te ruim begrip.
Ik durf niet bij evie in de buurt te komen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of jij evie even wil uitwonen. Althans uitwonen is misschien een beetje te ruim begrip.
die van royco?quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een heftruck staan om de vetrolletjes te tillen
En wat doen we dan met Evie dr vetrolletjes?quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas een binnenkomer.
Dit dus.quote:
familie. We zijn het echt.quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat doen we dan met Evie dr vetrolletjes?
Omhoog zodat Royco erbij kan natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks helemaalquote:
Laat ik het zo zeggen, niet iedereen zit op mij te wachten. Raar he?quote:
Duh zo op de bek pakken is wel iets anders dan een leuk gesprek aanknopenquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Ze wil een man die initiatief neemt, maar als die man initiatief neemt, kapt ze hem af.
Vrouwen.
Als ik dit lees ben ik blij met met androgene geest.quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Ze wil een man die initiatief neemt, maar als die man initiatief neemt, kapt ze hem af.
Vrouwen.
Ik lig verdomme al maanden klaar voor jouquote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, niet iedereen zit op mij te wachten. Raar he?
Wablief?quote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dit lees ben ik blij met met androgene geest.
Vraag maar aan peu.. of mensen die me beter kennenquote:
waarom niet? Je ziet er niet slecht uit (op de foto's iig) en je komt op mij best chill over..quote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, niet iedereen zit op mij te wachten. Raar he?
Moet je ons eens irl meemaken tegen Roy!quote:
Mensen vinden mijn gedrag onzijdig. Als ik dit lees ben ik blij dat ik blijkbaar niet vrouwelijk doe.quote:
Die arme knul heeft het al zwaar genoegquote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je ons eens irl meemaken tegen Roy!
Das pas leuk
Je moet er wel een beetje moeite voor doen hè? Of ben jij er ook zo eentje die alleen maar een beetje ligt te wachten?quote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig verdomme al maanden klaar voor jou
Ik geloof in emancipatie. Je mag klappen. Het eindresultaat zal er niet door veranderen, behalve dat er wat meer lichaamsoppervlakken gloeien.quote:
Hihihihihiquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hate to say I told you so!quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf niet bij evie in de buurt te komen.
Waarom niet?quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moeten jullie altijd mij hebben?
Laat mij nou lekker overdrijven.quote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duh zo op de bek pakken is wel iets anders dan een leuk gesprek aanknopen
Daar moeten er meer van zijn ja. Dan zou de wereld beter zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dit lees ben ik blij met met androgene geest.
Dat is niet leukquote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je ons eens irl meemaken tegen Roy!
Das pas leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ah zo, daar ken ik je niet goed genoeg voorquote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen vinden mijn gedrag onzijdig. Als ik dit lees ben ik blij dat ik blijkbaar niet vrouwelijk doe.
Ik voel de afstand nu.quote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig verdomme al maanden klaar voor jou
Ik ben verdomme een vliegveld voor hem aan het bouwen terwijl ik nakend in bed op hem lig te wachten. Ik doe genoeg moeite!quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje moeite voor doen hè? Of ben jij er ook zo eentje die alleen maar een beetje ligt te wachten?
Ja. Ik wil dr nu al hebbenquote:
Als het een kerel is van wie ik het wil stribbel ik niet zo tegen hoor.. Al krijg je dan nog steeds een klap als ik er niet van gediend ben op dat momentquote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Vrouwen.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is niet leuk![]()
Dat is zielig voor Roy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Je bent fan?quote:
Ik ook hoorquote:
Ik niet, ik krijg dr gewoon voor mn verjaardagquote:
omdat het kanquote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moeten jullie altijd mij hebben?
En hoe moet men ruiken of je hem wil? En of je er van gediend bent?quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Als het een kerel is van wie ik het wil stribbel ik niet zo tegen hoor.. Al krijg je dan nog steeds een klap als ik er niet van gediend ben op dat moment
Laat ik het zo zeggen, ik ben voor een tijdje nogal los geslagen nadat ik uit een lange relatie kwamquote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom niet? Je ziet er niet slecht uit (op de foto's iig) en je komt op mij best chill over..
Ik moet het hebben van mannen die op 'anders' vallenquote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah zo, daar ken ik je niet goed genoeg voor
Maar eeh, jij bent al voorzien dus dat was geen probleem
Ga op de vislucht afquote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe moet men ruiken of je hem wil? En of je er van gediend bent?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof in emancipatie. Je mag klappen. Het eindresultaat zal er niet door veranderen, behalve dat er wat meer lichaamsoppervlakken gloeien.
ja? dus? dat is normaal toch?quote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben voor een tijdje nogal los geslagen nadat ik uit een lange relatie kwam
Zeg, hou je de baan netjes glad aub?quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verdomme een vliegveld voor hem aan het bouwen terwijl ik nakend in bed op hem lig te wachten. Ik doe genoeg moeite!
Slippery when wetquote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, hou je de baan netjes glad aub?
Godskolerequote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verdomme een vliegveld voor hem aan het bouwen terwijl ik nakend in bed op hem lig te wachten. Ik doe genoeg moeite!
Merk je vanzelf .. blozen etc etc en alle andere signalen.. (O WACHT HET ZIJN MANNEN NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO)quote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar.. maar.. ik vind t zo schattig ammelquote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook hoor
[..]
Ik niet, ik krijg dr gewoon voor mn verjaardag
Door die hoek op je muil natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het 6e zintuig mijn beste, die van mij is in ontwikkeling as we speakquote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij snappen geen hints hequote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Merk je vanzelf .. blozen etc etc en alle andere signalen.. (O WACHT HET ZIJN MANNEN NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO)
quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kom ik dalijk bij Twi en Kree uit.
Ook datquote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door die hoek op je muil natuurlijk.
En zo te zien is het koud ook!!quote:
Nog maar een paar weekjes joh!quote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. maar.. ik vind t zo schattig ammel
en t duurt nog zo heul heul heul lang he
Ik zal er op letten.quote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Merk je vanzelf .. blozen etc etc en alle andere signalen.. (O WACHT HET ZIJN MANNEN NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO)
Ik heb topreflexen. Ik ontwijk en hoek terug. Zo in haar vaginaquote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door die hoek op je muil natuurlijk.
Whehehe.quote:Op zondag 2 september 2012 21:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
In het geval van kree zijn het rotte mosselen.
Nou ja, ok.quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja? dus? dat is normaal toch?
Jij moet je vette bek dicht houden.quote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
Hey, geen mensen afzeiken die er niet zijn!
je kent me goed genoeg om te weten dat ik ongeduldig benquote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo te zien is het koud ook!!
[..]
Nog maar een paar weekjes joh!
HOU ME TEGEN HOU ME TEGEN!quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij moet je vette bek dicht houden.
Jawel.quote:
nja, ieder zn eigen manier toch?quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ok.Depends. On how you do it, not what you do.
Uhuh!quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kent me goed genoeg om te weten dat ik ongeduldig ben
Alleen voor barbiequote:
ik weet nog niet of ik die dag moet werkenquote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!
Ga je mee ophalen of zal ik Kip ophalen en naar jou brengen?
Die ontwijk je niet geloof dat maar!quote:Op zondag 2 september 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er op letten.
[..]
Ik heb topreflexen. Ik ontwijk en hoek terug. Zo in haar vagina
Ik wil nu tequila van je borst aflikken. En daarna nog meer likken.quote:Op zondag 2 september 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo te zien is het koud ook!!
[..]
Nog maar een paar weekjes joh!
Hijs die broek maar weer op.quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil nu tequila van je borst aflikken. En daarna nog meer likken.
quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik niet aan. 30+ graden en zoquote:
Oja Colombia he?quote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik niet aan. 30+ graden en zo
Ik zat zelf te denken om ze de 14de op te halen, is een zondag. Want ik heb de 13de nog een feestje.quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik die dag moet werken![]()
maar ik laat t je weten!
Zo ben ik!quote:
Weet je hoeveel tequila dat is? En ik dan?quote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dan toch een klap krijg, wil ik wel aan je borsten zitten.quote:
Nomnomnomquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik niet aan. 30+ graden en zo
Gvd wie zit er dan in Colombiaquote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Malta sukkel!
http://www.lolgagz.com/gag/1422/make_the_differ
Nee, Malta. Colombia is een plan. Wat nog in de kinderschoenen staat.quote:
Mata?quote:
Jij mag mag natuurlijk ook tequila likken. Waar je wilt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om ze de 14de op te halen, is een zondag. Want ik heb de 13de nog een feestje.
[..]
Zo ben ik!
[..]
Weet je hoeveel tequila dat is? En ik dan?
quote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja![]()
Sorry al die verwarring en het bloed was ook al weggetrokken
Mijn dirty mind komt niet verder dan een bellybuttonshotquote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag mag natuurlijk ook tequila likken. Waar je wilt.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn dirty mind komt niet verder dan een bellybuttonshot
Zelf-geklopte?quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Barbusse het volgende:
Moet er dan slagroom oid aan te pas komen?
ik vind dat altijd zoooo onhandig... alles plakt en stinkt daarnaquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Barbusse het volgende:
Goede reden voor een lui, relaxed en goed bad daarna dus.quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zoooo onhandig... alles plakt en stinkt daarna
Ik ben ook teleurgesteld in mijzelfquote:
Nomnomnomquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Barbusse het volgende:
Samen douchen tochquote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Na een goede sex-partij wil ik even douchen..quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nog beter!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede reden voor een lui, relaxed en goed bad daarna dus.
ik heb geen bad ... en ben meer t type wat lekker gaat slapen in een lepeltjes houding afterquote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede reden voor een lui, relaxed en goed bad daarna dus.
Ligt eraan. Vaak is het gewoon echt wel nodig om erna te douchenquote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen bad ... en ben meer t type wat lekker gaat slapen in een lepeltjes houding after
Lepeltjes lighoudingquote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen bad ... en ben meer t type wat lekker gaat slapen in een lepeltjes houding after
quote:
Deze?quote:
juist... en daarom doe ik niet aan slagroomquote:Op zondag 2 september 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vaak is het gewoon echt wel nodig om erna te douchen
Alsof je bij seks alleen van slagroom vies wordtquote:Op zondag 2 september 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist... en daarom doe ik niet aan slagroomis onhandig
Slagroom it is. En een douche/bad daarna.quote:Op zondag 2 september 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook teleurgesteld in mijzelf
[..]
Nomnomnom
[..]
Samen douchen toch
Mensen die niet gewoon overal op klaarkomen.quote:
DEAL!!quote:Op zondag 2 september 2012 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slagroom it is. En een douche/bad daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |