Dat sowieso niet.quote:
Will do!quote:Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog niet gezien, laat maar weten of ie het waard is om te zien
Mooi. Zenksquote:
Wat bracht deze reclame terug in je gedachten?quote:
Whahahahahaquote:
Ik zocht op de rapservice van Koefnoen en toen stond dit er tussen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat bracht deze reclame terug in je gedachten?
Die rapservice is gaafquote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht op de rapservice van Koefnoen en toen stond dit er tussen.
Inderdaad!quote:Op zondag 2 september 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iehl. Wie doet er sowieso aan seks? Bah! Viezigheid! Ketters, Heidenen, Ongelovigen!
Op de brandstapel. Allemaal!!
quote:
Behalve de SGP'ersquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Sowieso iedereen op de brandstapel. Iedereen is zondig
quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
ghehe subtielquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder had een jas voor mij gekocht (erg lief natuurlijk). Zaten er condooms in de binnenzak.
Moeders.
Over subtiliteit gesproken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder had een jas voor mij gekocht (erg lief natuurlijk). Zaten er condooms in de binnenzak.
Moeders.
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Iemand moet hem aanstekenquote:
Whahahahahaa omg moeders!quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Ik voel het heet worden hierquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Hahaquote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.
Dat is zo overquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik voel het heet worden hierHeel heet
God. Jaweh. Allah. Buddha. Hij. Zij.quote:
Ja, dat is mijn moeder.quote:
Mijn moeder.quote:
Dat zegt ze wel de hele tijd, maar ik geloof er niks van.quote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo overdan voel je niets meer
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mijquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn moeder.
En ik had haar nog wel de hele dag geholpen met haar Ipad Samsung tablet.
[..]
Mijn moeder.
Beetje hopeloos af en toe. Ook iedere keer vragen van: En heb je een vriendin?
Nee muts, single vrouwen van mijn leeftijd bestaan niet.
[..]
Dat zegt ze wel de hele tijd, maar ik geloof er niks van.
Ze wilde eerst ook geen hond.
Die laatste is een spoof hierop, een poging tot echt een serieuze film:quote:Op zondag 2 september 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
Deze is altijd beter!!
Deze is echt anti-seks..
Nog niet te spreken over die hele enge met allemaal van die mannetjes in witte pakken
Die bestaan nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
God. Jaweh. Allah. Buddha. Hij. Zij.
Wij hebben zelf dat recht niet.
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mij
Zeg jijquote:
Ja, ik had ze ook voor mn 25e willen hebben. Volgens mij ga ik ze nooit krijgen als t zo doorgaatquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?quote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.
Dat lijkt me stiekem toch nog best lastigquote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?
Ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]Sjah duurt nog wel een tijdje hopelijk
Ik nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeg jij
Ik geloof er ook niet in, maar wie weet bestaat er wel degelijk iets. En heet dat iets Harry of Henk of Priscilla of Manuela ofzo.
Oudersquote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mij
Waarom?? Waarom???quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die laatste is een spoof hierop, een poging tot echt een serieuze film:
Wat weer deze musical opleverde:
Dit ja.quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik had ze ook voor mn 25e willen hebben. Volgens mij ga ik ze nooit krijgen als t zo doorgaat
Klopt. Ik eet ook Olvarit iedere avond.quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |