Dat sowieso niet.quote:
Will do!quote:Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog niet gezien, laat maar weten of ie het waard is om te zien
Mooi. Zenksquote:
Wat bracht deze reclame terug in je gedachten?quote:
Whahahahahaquote:
Ik zocht op de rapservice van Koefnoen en toen stond dit er tussen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat bracht deze reclame terug in je gedachten?
Die rapservice is gaafquote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht op de rapservice van Koefnoen en toen stond dit er tussen.
Inderdaad!quote:Op zondag 2 september 2012 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iehl. Wie doet er sowieso aan seks? Bah! Viezigheid! Ketters, Heidenen, Ongelovigen!
Op de brandstapel. Allemaal!!
quote:
Behalve de SGP'ersquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Sowieso iedereen op de brandstapel. Iedereen is zondig
quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
ghehe subtielquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder had een jas voor mij gekocht (erg lief natuurlijk). Zaten er condooms in de binnenzak.
Moeders.
Over subtiliteit gesproken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder had een jas voor mij gekocht (erg lief natuurlijk). Zaten er condooms in de binnenzak.
Moeders.
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Iemand moet hem aanstekenquote:
Whahahahahaa omg moeders!quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeders.
Ik voel het heet worden hierquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Hahaquote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.
Dat is zo overquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik voel het heet worden hierHeel heet
God. Jaweh. Allah. Buddha. Hij. Zij.quote:
Ja, dat is mijn moeder.quote:
Mijn moeder.quote:
Dat zegt ze wel de hele tijd, maar ik geloof er niks van.quote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duidelijke hint dat ze van jou geen kleinkinderen wil.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo overdan voel je niets meer
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mijquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn moeder.
En ik had haar nog wel de hele dag geholpen met haar Ipad Samsung tablet.
[..]
Mijn moeder.
Beetje hopeloos af en toe. Ook iedere keer vragen van: En heb je een vriendin?
Nee muts, single vrouwen van mijn leeftijd bestaan niet.
[..]
Dat zegt ze wel de hele tijd, maar ik geloof er niks van.
Ze wilde eerst ook geen hond.
Die laatste is een spoof hierop, een poging tot echt een serieuze film:quote:Op zondag 2 september 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
Deze is altijd beter!!
Deze is echt anti-seks..
Nog niet te spreken over die hele enge met allemaal van die mannetjes in witte pakken
Die bestaan nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
God. Jaweh. Allah. Buddha. Hij. Zij.
Wij hebben zelf dat recht niet.
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mij
Zeg jijquote:
Ja, ik had ze ook voor mn 25e willen hebben. Volgens mij ga ik ze nooit krijgen als t zo doorgaatquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?quote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al kindjes willen hebben, maar alles liep een beetje anders dan gepland.
Dat lijkt me stiekem toch nog best lastigquote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?
Ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]Sjah duurt nog wel een tijdje hopelijk
Ik nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeg jij
Ik geloof er ook niet in, maar wie weet bestaat er wel degelijk iets. En heet dat iets Harry of Henk of Priscilla of Manuela ofzo.
Oudersquote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken al naar schoentjes en kleertjes enzo. En van mn zus hoeven ze het nog minder te verwachten dan van mij
Waarom?? Waarom???quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die laatste is een spoof hierop, een poging tot echt een serieuze film:
Wat weer deze musical opleverde:
Dit ja.quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik had ze ook voor mn 25e willen hebben. Volgens mij ga ik ze nooit krijgen als t zo doorgaat
Klopt. Ik eet ook Olvarit iedere avond.quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu zit er niks anders op dan zelf in een luier te poepen?
Ik heb 2 eisen tegenwoordig.quote:Op zondag 2 september 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Kaneel je kan ook ouder zoeken of juist jonger
Heb je het nu over mijn 180 kilo ?quote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ja.
Al 2 jaar ofzo, maar 1 single vrouw ontmoet die op mannen valt. En die was echt ontiegelijk dik.
[..]
Klopt. Ik eet ook Olvarit iedere avond.
Je hebt mij toch ook ontmoet op die meet?quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, een collega van me van mijn vorige baan.
Maar al die kerels op een datingsitequote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je wel eens een datingsite geprobeerd kaneel? Mijn nichten zaten daarop ongeveer op jouw leeftijd en die hadden er wel succes.
Kut, ik was je vergeten omdat ik je niet echt heb gesproken ofzo.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Je hebt mij toch ook ontmoet op die meet?![]()
Single vrouw.. die op mannen valt...
Mijn foto werd direct verwijderd.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je wel eens een datingsite geprobeerd kaneel? Mijn nichten zaten daarop ongeveer op jouw leeftijd en die hadden er wel succes.
Omdat beide hilarisch zijn. Maar niet nuchterquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat beide hilarisch zijn. Maar niet nuchter
Ja en? WTF denk jij hoe ik mij voel? Jij hebt tenminste nog een echte relatie gehad. Ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 2 eisen tegenwoordig.
1. Is ouder dan 18.
2. Is van de middelbare school af.
En nog niks.I shit you not.
Working on it.quote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]Snel wat aan gaan doen dan aan dat nuchtere
Wat dan ben je lelijker dan mijquote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, ik was je vergeten omdat ik je niet echt heb gesproken ofzo.![]()
Dan moet ik idd jou en Casie toevoegen aan het lijstje.
[..]
Mijn foto werd direct verwijderd.
Ik ben te lelijk.
Als het bij mij anders was gelopen had ik er op m'n 21e ook iig eentje gehadquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? WTF denk jij hoe ik mij voel? Jij hebt tenminste nog een echte relatie gehad. Ik niet.
Hm ik peins er even over..quote:
Mja ik zoek ook niet als ik eerlijk ben. Ik doe mn ding. Leuk. Maar relatie? Liever nog niet zeg maar.. Elke keer dat er een kans voordoet, hoe leuk of lief die gozer ook is.. Bam. GvsE bewijst dat ze toch kan rennen.. En als ik dan een keer het, Ja ik heb mn vrijheid er voor over gevoel heb, dan rent de ander wegquote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ja.
Al 2 jaar ofzo, maar 1 single vrouw ontmoet die op mannen valt. En die was echt ontiegelijk dik.
[..]
Klopt. Ik eet ook Olvarit iedere avond.
??? Who saved the world from your offspring?quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het bij mij anders was gelopen had ik er op m'n 21e ook iig eentje gehad
omdat vrouwenquote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor idd wel vaker positieve verhalen. Het is dus mogelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach sommigen lukt het blijkbaar, zo te zien aan alle aangetrouwde familie bij ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is waar.quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? WTF denk jij hoe ik mij voel? Jij hebt tenminste nog een echte relatie gehad. Ik niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ssssst sssst niet onze tactiek verklappenquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja ik zoek ook niet als ik eerlijk ben. Ik doe mn ding. Leuk. Maar relatie? Liever nog niet zeg maar.. Elke keer dat er een kans voordoet, hoe leuk of lief die gozer ook is.. Bam. GvsE bewijst dat ze toch kan rennen.. En als ik dan een keer het, Ja ik heb mn vrijheid er voor over gevoel heb, dan rent de ander weg
Oh dat weet ik ook wel.quote:
man-vrouw ratio 102-1quote:
Hoe liep het dan anders?quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het bij mij anders was gelopen had ik er op m'n 21e ook iig eentje gehad
Vrouwen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja ik zoek ook niet als ik eerlijk ben. Ik doe mn ding. Leuk. Maar relatie? Liever nog niet zeg maar.. Elke keer dat er een kans voordoet, hoe leuk of lief die gozer ook is.. Bam. GvsE bewijst dat ze toch kan rennen.. En als ik dan een keer het, Ja ik heb mn vrijheid er voor over gevoel heb, dan rent de ander weg
nja, de laatste keer dat ik een date had vond ik het kei gezellig, en leuk enzo. Daar gewoon de nacht doorgebracht, voelde best goed. Tot ie erover begon dat ie me ging missen en of ik hem dat weekend nog ging zien. Toen kriebelde het en rende ik weg.quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
ssssst sssst niet onze tactiek verklappen
sssstquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, de laatste keer dat ik een date had vond ik het kei gezellig, en leuk enzo. Daar gewoon de nacht doorgebracht, voelde best goed. Tot ie erover begon dat ie me ging missen en of ik hem dat weekend nog ging zien. Toen kriebelde het en rende ik weg.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe liep het dan anders?
[..]
Vrouwen.
Ex, het ging uit..quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
??? Who saved the world from your offspring?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor idd wel vaker positieve verhalen. Het is dus mogelijk.
Maar het is iedere keer zo'n gedoe tot nu toe, met matchings (je hebt 0 matches), foto's die verwijderd worden etc.
Niet echt bemoedigend.Dat is wel vervelend ja. En nadeel ook dat het vaak geld kost zonder dat het resultaat hoeft op te leveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik niet, ik zal er eens op gaan zoeken![]()
Nee, ik denk toch dat het gewoon aan mezelf ligtquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Evie het volgende:
[..]
sssstSame here.. Is gewoon vrouwelijk
ik klap meestal dicht op zon moment... begin beetje te hakkelen en maak daarna een rare (onlogische) opmmerking over een totaal ander onderwerpquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, de laatste keer dat ik een date had vond ik het kei gezellig, en leuk enzo. Daar gewoon de nacht doorgebracht, voelde best goed. Tot ie erover begon dat ie me ging missen en of ik hem dat weekend nog ging zien. Toen kriebelde het en rende ik weg.
Dat schiet natuurlijk ook niet op he?quote:Op zondag 2 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch dat het gewoon aan mezelf ligt![]()
Ik ben er blijkbaar alleen klaar voor wanneer ik weet dat het hem toch niet gaat worden
nee, ik begin me dan langzaam terug te trekken en weet me geen houding te geven. En daarna vroeg ie het nog een paar keer over de telefoon, en toen ben ik m gaan negerenquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik klap meestal dicht op zon moment... begin beetje te hakkelen en maak daarna een rare (onlogische) opmmerking over een totaal ander onderwerp
Dat klinkt als mij, toen ik 16 was.quote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik klap meestal dicht op zon moment... begin beetje te hakkelen en maak daarna een rare (onlogische) opmmerking over een totaal ander onderwerp
Dat is precies waarom ik viel voor mijn huidige vriendinquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet bepaald neequote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat schiet natuurlijk ook niet op he?
Komt wel een keertjequote:Op zondag 2 september 2012 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik denk toch dat het gewoon aan mezelf ligt![]()
Ik ben er blijkbaar alleen klaar voor wanneer ik weet dat het hem toch niet gaat worden
gheheh ja vind t ook stom van mezelf... want stiekem wil ik er heel graag op in gaan enzoquote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt als mij, toen ik 16 was.
En anders maar nietquote:
je weet zeker dat ze geen sieneke heette?quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
Pff ik heb gedroomt over ene Nienke die ik aan het versieren was en in haar nek kuste, ik ken helemaal geen Nienke
Dat is altijd het meest belangrijk natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet bepaald nee
maar het scheelt dat ik me zo ook prima vermaak
Goede momenten zijn datquote:Op zondag 2 september 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Gewoon oefenen Snarf. Of zelf het initiatief nemen. Dat helpt ook.quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh ja vind t ook stom van mezelf... want stiekem wil ik er heel graag op in gaan enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |