abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116314943
Beste dopiejopie FOK!'Ers.

Zo een 2,5 jaar geleden had ik op koopjeskampioen een samsung LCD TV (LE 37A656 100Hz) gekocht. Laatst is echter me hele TV beeld naar de tering gegaan, want zodra je hem aandoet er een SPOOKbeeld ontstaat (Neen, geen inbranding).

Dus wat later breng ik hem naar een service waar blijkt dat een ”scherm aansturings module" kapot is en dat alleen Samsung het kan repareren door een nieuwe originele onderdeel te plaatsen.... juist.

Daarna belde ik Samsung op met mijn hele verhaal; Zij zeggen dat Samsung een "coulance" regeling tot 5 jaar hebben en dat zij de tv kunnen repareren voor ¤ 282,00. Met nog een paar tientjes erbij kan je tegenwoordig een nieuwe tv kopen (LED, meer dan 100Hz, ...) met een nieuwe garantie :')

Naja dit was dus totale bshit, vooral wanneer je als een pubertje rond moet komen met een kutbaantje, stufi, en een voltijd hooggeleide accountancy opleiding ... dus ik maar de consumentenbond bellen ..

Volgens de consumenten advies moet ik contact opnemen met de verkoper en niet met de fabrikant, omdat er een koopovereenkomst is gesloten met de verkoper en dat hij volgens de wet een goed product moet leveren. Het product moet deugdelijk zijn en ik moet het product, bij een normale gebruik, een bepaalde tijd kunnen gebruiken. Ik zou recht hebben op een gratis reparatie binnen een bepaalde tijd of een nieuw product....

Naja ik dus koopjeskampioen bellen, kwamen ze met het volgende; ja we zijn failliet gegaan, maar zijn overgenomen onder hetzelfde naam en wij zijn dus niet verantwoordelijk voor jouw aankoop, vriend.

Nu ben ik dus keihard genaaid door ze, en moet ik lekker een tv van 800 euries weggooien ... weet iemand of ik toch nog recht heb op een nieuwe / gratis reparatie op mijn tv heb ?

Ja een retelange verhaal, sorry :)

[ Bericht 0% gewijzigd door AltijdHooggeleid op 02-09-2012 18:53:40 ]
Ik steel van die rijke tatta's.
pi_116315042
Ik weet wel dat je topic in vraag en aanbod staat, en dat is bedoeld om dingen te verkopen enzovoort...
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_116315073
Je staat misschien in je recht, maar zie het maar eens te krijgen....
pi_116315123
Ramkraker, ja ik ben nieuw op het forum. Scorpie ja dat is inderdaad zo, volgens mij bluffen ze of iets dergelijks ?
pi_116315132
Ik neem aan dat je je tv niet wil verkopen dus dan zit je hier verkeerd. Ik schop je wel naar WGR
pi_116315166
Danku, admiraal_anaal, tenzij iemand een gesloopte kudt tv voor 800 euries wilt kopen ? :')
pi_116315216
Oh en trouwens zei samsung dat het zelden / nooit voorkomt dat de scherm aansturings module kapot gaat ... zucht.
pi_116315254
Opnieuw contact opnemen met de consumentenbond? Want dit:
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
ja we zijn failliet gegaan, maar zijn overgenomen onder hetzelfde naam en wij zijn dus niet verantwoordelijk voor jouw aankoop, vriend.
zou wel heel makkelijk wezen.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_116315361
Jankaas, klopt maarja... recht hebben en recht krijgen zijn heel verschillend zucht
  zondag 2 september 2012 @ 18:54:46 #11
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_116315455
Samsung zelf geeft je ook garantie.
pi_116315476
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:44 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
voor ¤ 282,00. Met nog een paar tientjes erbij kan je tegenwoordig een nieuwe tv kopen (LED, meer dan 100Hz, ...)
Dit is niet helemaal waar. Goedkope televisies vandaag de dag zijn nog steeds 50Hz. Ze hebben alleen een leuk truukje uitgehaald waardoor 50Hz televisies als 200Hz verkocht mogen worden. Vrijwel puur marketing.
pi_116315499
Oh Cucum, maar dit hadden ze mij niet verteld ......... hoelang loopt samsungs garantie ?
  zondag 2 september 2012 @ 18:56:17 #14
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_116315534
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 18:55 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dit is niet helemaal waar. Goedkope televisies vandaag de dag zijn nog steeds 50Hz. Ze hebben alleen een leuk truukje uitgehaald waardoor 50Hz televisies als 200Hz verkocht mogen worden. Vrijwel puur marketing.
Oh dat is een leuk verhaal, leg eens uit?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_116315558
Dimens ... dat kan kloppen maar ik zag wel een vrij mooie rond zo een prijsklasse .. en tv's en pc's zijn meestal rond 1/2 jaar al 30-50% goedkoper dan wat ze nu zijn
pi_116315595
En trouwens ik zou ook wel een uitleg willen, heb dit nog nooit gehoord en anders kan ik me nog snel informeren voordat ik weer een miskoop doe sinds er waarschijnlijk niks komt van me huidige tv, tenzij er een slimme FOK'er is die me recht kent :')
pi_116315598
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Oh dat is een leuk verhaal, leg eens uit?
Mag je DIT en DIT eens lezen.
pi_116315648
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 18:57 schreef Dimens het volgende:

[..]

Mag je DIT en DIT eens lezen.
Wat een teringlijers, mijn buurjongen heeft vorige week een TV gekocht bij de mediamarkt waar ze zeiden dat 400Hz echt véél beter was.
If not now, then when.
pi_116315657
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:56 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
Dimens ... dat kan kloppen maar ik zag wel een vrij mooie rond zo een prijsklasse .. en tv's en pc's zijn meestal rond 1/2 jaar al 30-50% goedkoper dan wat ze nu zijn
Waarschijnlijk niet mooier dan de televisie die je nu hebt.
pi_116315688
Dat kan zeker kloppen Dimens, maar wat nu ? Het is echt zonde ...... en een reparatie kan ik nauwelijks betalen :'(
pi_116315700
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat een teringlijers, mijn buurjongen heeft vorige week een TV gekocht bij de mediamarkt waar ze zeiden dat 400Hz echt véél beter was.
Welk merk?
Het paneel is dan wel 100Hz wat alsnog best goed is voor een LCD televisie. Alleen de dure en topmodellen LCD televisie hebben werkelijk 200Hz wat ook het maximum is. Alles daarboven bestaat niet.
pi_116315730
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:00 schreef Dimens het volgende:

[..]

Welk merk?
Het paneel is dan wel 100Hz wat alsnog best goed is voor een LCD televisie. Alleen de dure en topmodellen LCD televisie hebben werkelijk 200Hz wat ook het maximum is. Alles daarboven bestaat niet.
Volgens mij was het een Sony, was afgeprijsd naar ¤ 799,-
If not now, then when.
pi_116315751
Maar TS Samsung heeft 5 jaar garantie? En jou tv is 2,5 jaar oud.

Wat is t probleem?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_116315757
En trouwens ... ik gebruikte het vrij weinig, en het stond gewoon aan zo een muurbeugel, maar het is wel soms fijn om er een HD filmpje op te kijken enzo, maar nu is mijn beeld echt naar de klote ...
pi_116315769
Chinless : dat ik ~250 euries volgens hun moet betalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')