Beste dopiejopie FOK!'Ers.
Zo een 2,5 jaar geleden had ik op koopjeskampioen een samsung LCD TV (LE 37A656 100Hz) gekocht. Laatst is echter me hele TV beeld naar de tering gegaan, want zodra je hem aandoet er een SPOOKbeeld ontstaat (Neen, geen inbranding).
Dus wat later breng ik hem naar een service waar blijkt dat een ”scherm aansturings module" kapot is en dat alleen Samsung het kan repareren door een nieuwe originele onderdeel te plaatsen.... juist.
Daarna belde ik Samsung op met mijn hele verhaal; Zij zeggen dat Samsung een "coulance" regeling tot 5 jaar hebben en dat zij de tv kunnen repareren voor ¤ 282,00. Met nog een paar tientjes erbij kan je tegenwoordig een nieuwe tv kopen (LED, meer dan 100Hz, ...) met een nieuwe garantie

Naja dit was dus totale bshit, vooral wanneer je als een pubertje rond moet komen met een kutbaantje, stufi, en een voltijd hooggeleide accountancy opleiding ... dus ik maar de consumentenbond bellen ..
Volgens de consumenten advies moet ik contact opnemen met de verkoper en niet met de fabrikant, omdat er een koopovereenkomst is gesloten met de verkoper en dat hij volgens de wet een goed product moet leveren. Het product moet deugdelijk zijn en ik moet het product, bij een normale gebruik, een bepaalde tijd kunnen gebruiken. Ik zou recht hebben op een gratis reparatie binnen een bepaalde tijd of een nieuw product....
Naja ik dus koopjeskampioen bellen, kwamen ze met het volgende; ja we zijn failliet gegaan, maar zijn overgenomen onder hetzelfde naam en wij zijn dus niet verantwoordelijk voor jouw aankoop, vriend.
Nu ben ik dus keihard genaaid door ze, en moet ik lekker een tv van 800 euries weggooien ... weet iemand of ik toch nog recht heb op een nieuwe / gratis reparatie op mijn tv heb ?
Ja een retelange verhaal, sorry
[ Bericht 0% gewijzigd door AltijdHooggeleid op 02-09-2012 18:53:40 ]