Moet je wel boven je onderhoud eten. Bijhouden wat je dus dagelijks binnen krijgt, en daar ruim boven gaan zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
wattefuk... Ik snap hier niets van... Kip en vis is het meest wat ik eet.. Ik eet 3x per week vis.. en ik kom nog niet aan!!!
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,82 hier. Was 57kg en na 4 weken 63,5kg.
Eetlust moet je 'creëren', telkens iets meer eten, zodat je maag opgerekt wordt. Grotere maag = meer honger, kan je meer eten en dat zorgt ervoor dat je aankomt.
Okee een hele opgave dus... Ik ben trouwens ook met melk drinken begonnen...quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel boven je onderhoud eten. Bijhouden wat je dus dagelijks binnen krijgt, en daar ruim boven gaan zitten.
jaa.. naja.. Ik weet niet.. Een beetje vet kan bij mij niet zoveel kwaad..quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
Tt faalt het ging over eten....
@ grijsbaard volgens mij kan je beter gezond aankomen dan vet eten..... maarja ik heb er geen verstand van. Als ik er al naar kijk ben ik 10 kilo zwaarder
Dan moet je eten omdat je moet eten. Eet op vaste tijdstippen, om de 2 uur ongeveer.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.
milkshakes drinkenquote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
jaa.. naja.. Ik weet niet.. Een beetje vet kan bij mij niet zoveel kwaad..
Kon ik ook niet, en het klinkt misschien bot: gewoon doen. Bij mij heeft het ook geholpen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.
Mja tis wel ff lastig ja. Kcal/eiwitten/koolhydraten en nog watquote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee een hele opgave dus... Ik ben trouwens ook met melk drinken begonnen...
Bloedneus na bloedneus...
Nu geen energie voor...quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je eten omdat je moet eten. Eet op vaste tijdstippen, om de 2 uur ongeveer.
Okee, dan stop ik er abrupt mee..quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja tis wel ff lastig ja. Kcal/eiwitten/koolhydraten en nog wat
Hehe, ik heb er puisten van gekregen
Energie krijg je door te etenquote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu geen energie voor...
Kijken wanneer ik dat weer kan....
quote:Op zondag 2 september 2012 17:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee, dan stop ik er abrupt mee..
Hahaha.. xDquote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil neit zeggen dat jij het ook krijgt hoor
Nee maar ik doelde op snackbarniveau-achtigequote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Achjaaa... fruitmilkshake vast niet!
Ja, werkt wel dubbelop altijd maargoed..quote:Op zondag 2 september 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Energie krijg je door te eten
Daarover gesproken, ik ben even eten.
Als je energie hebt om te fokken, heb je ook energie om te eten. Eten is tenslotte een primaire levensbehoefte. Geen smoesjes verzinnen, gewoon eten. Al is het een banaan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, werkt wel dubbelop altijd maargoed..
Fokken is ook maar een beetje niks doen toch?quote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je energie hebt om te fokken, heb je ook energie om te eten. Eten is tenslotte een primaire levensbehoefte. Geen smoesjes verzinnen, gewoon eten. Al is het een banaan.
Waar is het?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik las iets over aankomen?
Dit ga ik komend weekend eten met 2 mede-FOK!kers
Zegt me geen reet... Braboland?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deurningen, vlakbij Oldenzaal.
Twente.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zegt me geen reet... Braboland?
Zondequote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is mij te ver.... Anders wou ik wel mee.
Eten doe je in principe ook zonder veel moeite. Je moet even wat wilskracht hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fokken is ook maar een beetje niks doen toch?
Ja, dat denk ik dus ookquote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Denk dat ik redelijk ver kom nog ook
Jep, slappe zak heeft even geen wilskrachtquote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Eten doe je in principe ook zonder veel moeite. Je moet even wat wilskracht hebben.
En daarna iets eten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
Wellicht helpt een beetje cola oid... Wat suiker voor bloedsuiker spiegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie?quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
Homo koning in game of thrones.....
Godver wat een lekker wijf.... Homo's... Onbegrijpelijk.
Ooh okeee.. xDquote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet, season 2, epi 3.. Omstreekt 30min.
Ja ben ik écht dol op. Tijd verslaafd geweest zelfs bijna, elke dag chocola. Nu een keer per week of per twee weken gelukkig.quote:
Goedzo.. haha dat is veel beter! Ik proef wel overduidelijk verschil in soorten chocolade..quote:Op zondag 2 september 2012 19:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ben ik écht dol op. Tijd verslaafd geweest zelfs bijna, elke dag chocola. Nu een keer per week of per twee weken gelukkig.
Hehehe, ja mag echt blij zijn dat ik niet aankwam er door want anders was ik nu 100 kilo. Ik proef het wel, maar of ik het lekkerder vind. Ik kan die kersenbonbons, Maltersers en M&M's super lekker vinden. Maar ook Milka chocolade met biscuit ertussen, zo'n gigantische reep.quote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Goedzo.. haha dat is veel beter! Ik proef wel overduidelijk verschil in soorten chocolade..
Haha lekker..!quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, ja mag echt blij zijn dat ik niet aankwam er door want anders was ik nu 100 kilo. Ik proef het wel, maar of ik het lekkerder vind. Ik kan die kersenbonbons, Maltersers en M&M's super lekker vinden. Maar ook Milka chocolade met biscuit ertussen, zo'n gigantische reep.
Een van de weinige soorten chocolade wat ik niet te vreten vind!quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 september 2012 19:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha lekker..!
[..]
Een van de weinige soorten chocolade wat ik niet te vreten vind!
Wat een mongol zou mijn broertje zeggen!!! xDquote:Op zondag 2 september 2012 19:46 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan moet ik altijd hieraan denken Actie op 2:00
Goed bezig..quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
Net gesprek gehad met meneer Fera, wat dingen uitgepraat. Voelde wel goed, we gaan zo samen naar DB om wat te drinken.
fijn om te horenquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
Net gesprek gehad met meneer Fera, wat dingen uitgepraat. Voelde wel goed, we gaan zo samen naar DB om wat te drinken.
nooit aan een relatie beginnen danquote:
quote:
iets met een spijker en een kopquote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nooit aan een relatie beginnen dan
Want als je in een relatie geen ruzie maakt dan?quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruziequote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus jullie hebben nooit woorden?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
iets met een spijker en een kop
Ruzie en een spijker en een kop?quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
iets met een spijker en een kop
Ruzie = tot schreeuwend en irritatie en boosheid enquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus jullie hebben nooit woorden?
Na dit soort zinnen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zit vast mobiel en kan niet zo snel reageren?quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Verdomme moeraskat ik vind het knap vervelend dat je opeens niet meer reageerd
[..]
Na dit soort zinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Gebeurd me vaker de laatste tijdquote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zit vast mobiel en kan niet zo snel reageren?
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruzie en een spijker en een kop?
Ik zie hele handige ruzie-oplossende dingen voor me met die dingen!
Ja, ik ben praktisch ingesteld. Dan denk je daar zo aan.quote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
Ik heb ook niet overal zin in om overal op te reageren..quote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gebeurd me vaker de laatste tijd
Really?quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ruzie = tot schreeuwend en irritatie en boosheid en![]()
Woorden? mwah zelden
meningsverschillen: ja maar niet waardoor er discussies ontstaan.....
Doe eens niet zo ongeduldig, sommige mensen zitten niet de hele dag op FOK!quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Na dit soort zinnen.
wat doe ik nou weer....quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Na dit soort zinnen.
ditquote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zit vast mobiel en kan niet zo snel reageren?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb een liedje geschreven voor TamashiiHihaho. TitaToivonaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HIHIHIHIH>![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ja nee, nooit ruzie...quote:Op zondag 2 september 2012 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Really?
Af en toe ruzie is goed.Vooral erna.
Echt, pure liefde ditquote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihaho. TitaToivonaar?![]()
HIHIHIHIH>![]()
Nouja, als je er gelukkig mee bent, prima toch. Af en toe zou ik ook wel willen dat ik niet zo snel geïrriteerd was.quote:
...quote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongeduldig, sommige mensen zitten niet de hele dag op FOK!
Uiteraard, behalve dat je mod af bent dan. Dat kan natuurlijk niet.quote:
Dan DM je oid, maakt me allemaal niet uit, behalve als het als onwenselijk word ervaren. Maar zo hoort het gewoon niet.quote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
Ik geloof niet dat ze had gereageerd op mijn vraag ook al had ik 5minuten extra gewacht.
Dan moeten we sneller samen gaan wonen schat, dan heb ik weer tijdquote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard, behalve dat je mod af bent dan. Dat kan natuurlijk niet.
Ik wil wel samenwonen, maar ik ben zo gesteld op mijn privacy.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moeten we sneller samen gaan wonen schat, dan heb ik weer tijd
Als je dingen zegt als 'je moet dan maar nooit aan een relatie beginnen' ga je richting provoceren en mag je wel wat beter je best doen om toch wel op vragen te reageren.quote:Op zondag 2 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook niet overal zin in om overal op te reageren..
Don't take it personal
ik lees ook niet allesquote:
Je hebt hier je eigen badkamer liefjequote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil wel samenwonen, maar ik ben zo gesteld op mijn privacy.
? Waarom mag ik niet zeggen dat ik negeren knap vervelend vind?quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan DM je oid, maakt me allemaal niet uit, behalve als het als onwenselijk word ervaren. Maar zo hoort het gewoon niet.
vliegensvlugge (scroll)vingerquote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lees ook niet allessoms dan scroll ik te hard of er over.. das niet met opzet ofzo, maar goed
Nouhja het werkt al bijna 5,5 jaar dus ik zie niet in waarom je ruzie moet makenquote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, als je er gelukkig mee bent, prima toch. Af en toe zou ik ook wel willen dat ik niet zo snel geïrriteerd was.
jeetje waar heb jij last vanquote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dingen zegt als 'je moet dan maar nooit aan een relatie beginnen' ga je richting provoceren en mag je wel wat beter je best doen om toch wel op vragen te reageren.
Rustig schatjequote:Op zondag 2 september 2012 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jeetje waar heb jij last vandoe ff gezellig zeg.
IK GA AL TERUG SCROLLEN HOOR
pff...
Wij verschillen ook wel eens van mening hoor, en wij roepen ook niet ja en amen, maar dan is het (even kort door de bocht): Jij vindt dit en ik vind dat.. puntquote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben wel eens boos open dan praat ik een half uur niet. of zij niet.. dan doen we ons ding en dan is het weer oke.
en we hebben wel eens meningsverschillen, daar ben ik blij mee want ik hou niet van mensen die zeggen ' ja schat dat is ook zo schat, nee schat je hebt gelijk, nou schatje beslis jij maar '
![]()
![]()
![]()
maar goed, lola ik vind het fijn dat jij dat amper hebt![]()
komt niet veel voor hoor
Ik kaart net aan dat het me vaker overkomen is, ik vind het irritant dus ik breng het ter sprake.quote:
dan niets...dan heb je geen ruzie he. maar in de meeste heb je echt wel eens een kleine ruzie, discussie, noem maar op.quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want als je in een relatie geen ruzie maakt dan?
Ik geloof niet dat ze het zo bedoelt en het staat haar vrij om te reageren. Graag nu de discussie sluiten anders moet ik het noten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dingen zegt als 'je moet dan maar nooit aan een relatie beginnen' ga je richting provoceren en mag je wel wat beter je best doen om toch wel op vragen te reageren.
ik ben rustigquote:
Heb ik ook wel eens hoor, zeker op mijn mobiel want dat gaat vet vlug in deze sc.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lees ook niet allessoms dan scroll ik te hard of er over.. das niet met opzet ofzo, maar goed
Jawel.quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan niets...dan heb je geen ruzie he. maar in de meeste heb je echt wel eens een kleine ruzie, discussie, noem maar op.
nu te vreden?
joahquote:Op zondag 2 september 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij verschillen ook wel eens van mening hoor, en wij roepen ook niet ja en amen, maar dan is het (even kort door de bocht): Jij vindt dit en ik vind dat.. punt
En mijn kleding?quote:Op zondag 2 september 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt hier je eigen badkamer liefje
quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kaart net aan dat het me vaker overkomen is, ik vind het irritant dus ik breng het ter sprake.
Overlezen kan iedereen gebeuren maar als het vaker voor komt acht ik die kans toch minder groot.
Omdat ze je niet negeert. Het is nauwelijks 3 minuten geleden dat ze iets gepost heeft en jij springt er meteen hard boven op.quote:Op zondag 2 september 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Waarom mag ik niet zeggen dat ik negeren knap vervelend vind?
Oh maar dat is J. daarentegen wel..quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
joahik had ook iemand en ook 4 jaar geen ruzie gehad
maar hij was dan ook geen prater
Okéquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben rustigik dacht ik doe ff caps danziet ie dak niet negeer
![]()
idd en ik probeer alles te lezen en ik vind het niet altijd nodig om op elke quote te reageren maar goedquote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens hoor, zeker op mijn mobiel want dat gaat vet vlug in deze sc.
Klopt, dat herken ik wel. Ik heb ook teveel ruzie gehad toen. Maar dat was anders dan ruzie, bijna oorlog zelfs. Beetje ruzie moet kunnen, vooral als ik dan lachend uitbarst en het dan weer goed gaat.quote:Op zondag 2 september 2012 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja het werkt al bijna 5,5 jaar dus ik zie niet in waarom je ruzie moet maken
Ik heb in mijn vorige relatie genoeg ruzie gemaakt, en zie what that made me .. een gestrand huwelijk, ja nee tof hoor
Inloopkast? Ik heb een inloopkamer!quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw inloopkast is te klein?![]()
oh nou sorry dat ik zo overkom ik ben totaal niet opgefoktquote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké
Je kwam wat opgefokt overNergens voor nodig
Ik heb een muziekkamerquote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Inloopkast? Ik heb een inloopkamer!
Oeh, beterschap danquote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh nou sorry dat ik zo overkom ik ben totaal niet opgefoktik ben rustig en ziekjes
NEED BIGGERRRRR!quote:Op zondag 2 september 2012 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw inloopkast is te klein?![]()
Oh dus daarom neger je me?quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh nou sorry dat ik zo overkom ik ben totaal niet opgefoktik ben rustig en ziekjes
quote:Op zondag 2 september 2012 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neger me niet skatjuh ja?
neuken?
Vandaar je Username.. Dat verklaart een heleboel!quote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een muziekkamer
Met gitaren enzo
En een waslijn
quote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar dat is J. daarentegen wel..
Beterschapquote:Op zondag 2 september 2012 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lol, zolang jij de kasten betaalt en niet de kleding valt dat reuze mee denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Damn woman
Ik ga nog eens failliet door al die kasten van jou
Yeahquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Vandaar je Username.. Dat verklaart een heleboel!
thnx, iets verkeerds gegeten peis ikquote:
Nu speel je het spelletje niet meer mee?quote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, zolang jij de kasten betaalt en niet de kleding valt dat reuze mee denk ik.
wacht wat neger ik jequote:
gaat niet, ik ben bij mijn oudersquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BeterschapLaat je je wel vertroetelen door mevr. poes?
ik zeker?quote:
wat doe je aanstaande weeknd?quote:
Ahwquote:Op zondag 2 september 2012 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gaat niet, ik ben bij mijn ouders
zondag feestje van mijn mama +vriendquote:
het gaat erom dat je de meeste note's hebt toch?quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
+1 note wegens onnodige provocatie
Yeah. Je loopt wel enorm achter op mijquote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
het gaat erom dat je de meeste note's hebt toch?
Hoezo niet? Je weet toch hoe duur mijn kleding is! Dan weet je wel dat die kasten niet zo duur zijn!quote:Op zondag 2 september 2012 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu speel je het spelletje niet meer mee?
daar hou ik niet vanquote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Laat je je niet vertroetelen door paps en mams dan?
ohquote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zondag feestje van mijn mama +vriend
Zaterdag nog niets bijzondersmisschien naar schoonmama
Yeah, onze eerste ruziequote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je weet toch hoe duur mijn kleding is! Dan weet je wel dat die kasten niet zo duur zijn!
nouquote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
+1 note wegens onnodige provocatie
maar ff serieus, wat houden die note's precies in?quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah. Je loopt wel enorm achter op mij
Begrijp ikquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar hou ik niet vanik ben niet zo aanrakerig enzo.
maar ik lig al wel lekker in bed
pas opquote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
maar ff serieus, wat houden die note's precies in?
Als je er teveel hebt dan bannen ze jequote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Daarin komen posts van mensen te staan die dingen doen die niet mogen. Mocht er een keer iets net wel/ net niet banbaars voorkomen, dan wordt daarnaar gekeken en wordt bepaald of je wel of niet geband wordtquote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo?
ohja agenda's trekken he?
zie dat ik er 2 heb, en geen idee waarom. ze zouden je wel een uitleg mogen geven als je er een krijgt hahaquote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je er teveel hebt dan bannen ze je
dan ga je de kerker in
Niks daarvan, ik heb gewoon gelijk.quote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, onze eerste ruzie
Kreng
quote:Op zondag 2 september 2012 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarin komen posts van mensen te staan die dingen doen die niet mogen. Mocht er een keer iets net wel/ net niet banbaars voorkomen, dan wordt daarnaar gekeken en wordt bepaald of je wel of niet geband wordt
Beetje duidelijk zo?
Dat kan ook, maar dan moet je een abonnement nemenquote:Op zondag 2 september 2012 20:40 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zie dat ik er 2 heb, en geen idee waarom. ze zouden je wel een uitleg mogen geven als je er een krijgt haha
Ik ook niet, maar als man is dat andersquote:Op zondag 2 september 2012 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar hou ik niet vanik ben niet zo aanrakerig enzo.
maar ik lig al wel lekker in bed
Vrouwenquote:Op zondag 2 september 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik heb gewoon gelijk.![]()
kweet t niet nogquote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou het staat vrij leeg nog allemaal
dus roep eens wat
Alleen als je gepijpt wordt door persoon in kwestie?quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes. Kan zeker.
Ben ik zelf wel gul mee
Cool!quote:Op zondag 2 september 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes. Kan zeker.
Ben ik zelf wel gul mee
Alleen als het goed was, uiteraardquote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je gepijpt wordt door persoon in kwestie?
Zo werkt dat toch met modjes
Gaat het over pijpen?quote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als je gepijpt wordt door persoon in kwestie?
Zo werkt dat toch met modjes
dit weekend kan ik, maar voor zover ik weet heb ik nu buikgriep en ik wil die niet aan je kids geven weet niet hoelang zoiets duurtquote:
Bleh.quote:Op zondag 2 september 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In jouw wereld wel schat, in jouw wereld wel
Ik werd gevraagdquote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb weleens gesolliciteerd voor mod, maar nu staat er niets leuks open
En die stomme modjes vertellen je ook niet wat erin staatquote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef schrikbarend het volgende:
dan heb je dus 2 note's je hebt geen idee en kan ook niet zien waarom je ze hebt
tof, ik ben jaren mod geweest op een ander forum. en ik mis het welquote:
neequote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En die stomme modjes vertellen je ook niet wat erin staat
Het is ook leuk werkquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tof, ik ben jaren mod geweest op een ander forum. en ik mis het wel
Ook gissen gaat niet helpenquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
neehet zal louter positief zijn
zal ik je vervangenquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is ook leuk werkMaar ik ga wel op zwart vandaag
incubatietijd van 5 dagenquote:Op zondag 2 september 2012 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit weekend kan ik, maar voor zover ik weet heb ik nu buikgriep en ik wil die niet aan je kids geven weet niet hoelang zoiets duurt
Moment hoor, ben nu toch nog blauwquote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
lijkt me wel tof om een huwelijksaanzoek als note te krijgen![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moment hoor, ben nu toch nog blauw
bij abo kijkenquote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoe weet ik of ik een note heb? Ik ben wel benieuwd of ik positieve notes heb.. Vind mezelf altijd wel aardig, xD
Je hebt er 0.quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoe weet ik of ik een note heb? Ik ben wel benieuwd of ik positieve notes heb.. Vind mezelf altijd wel aardig, xD
Je hebt een DM ban? Tsja, dan kan ik helaas niks voor je doen nu. Gewoon er over ophouden dan.quote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
Tamashii, ik heb geen DM maar zou er wel over willen praten.
ik wacht op klb gc of sex.quote:Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is ook leuk werkMaar ik ga wel op zwart vandaag
ff kijkenquote:
Je hebt geen notes.quote:Op zondag 2 september 2012 20:46 schreef Grijsbaard het volgende:
Alsof je daar een note voor zou krijgenquote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wat jammer!Niet eens een paar omdat ik zulke leuke foto's in het KPD topic heb..
Tuurlijk niet.. haha.. was maar een grap!quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je daar een note voor zou krijgen
Altijd fijn...quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt een DM ban? Tsja, dan kan ik helaas niks voor je doen nu. Gewoon er over ophouden dan.
ik zag er ineens nog 1 die ik nog niet gelezen had.quote:
Volgens mij is die DM ban toch echt je eigen schuld, dus dat lijkt me volkomen logisch.quote:
Ja, nee, jij bent een mooie!quote:Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het gaat nu al veel te lang over notes
Neeee, maar er wel aan denken he. Tuuuuulik!quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb (nog) helemaal niks met haar uitgespookt
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar ga ik niet over uitwijden, ik mail yvon nog wel een keer...quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij is die DM ban toch echt je eigen schuld, dus dat lijkt me volkomen logisch.
Denken en kijken mag toch?quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee, maar er wel aan denken he. Tuuuuulik!
Haha wat een geneuzel!quote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar ga ik niet over uitwijden, ik mail yvon nog wel een keer...
Ja, natuurlijk heb ik die gelezen. Functie van een mod die geweldig is.quote:Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn notes wel eens gezien? Louter positief
forum@fok.nl. Voor al uw vragen en/of opmerkingen over moderatie, het forum, bans en allesquote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar ga ik niet over uitwijden, ik mail yvon nog wel een keer...
Toen werd je helemaal verliefd op me hequote:Op zondag 2 september 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heb ik die gelezen. Functie van een mod die geweldig is.
Ja hoor, al heb ik twee keer zoveel om naar te kijken.quote:
Neee dat was pas nadat je expres hier ging modden.quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen werd je helemaal verliefd op me he
quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, al heb ik twee keer zoveel om naar te kijken.
Haha geweldig!quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
Te geniaal trouwens, ik bleef vannacht bij zo'n meisje slapen (ja alleen slapen), zegt ze: kut, volgens mij ligt er nog wat onder je kussen![]()
Dacht al zoiets gevoelt te hebben, bleek dus een vibo te zijn
haha, ze had ook kunnen zeggen dat het dr trilwekker wasquote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
Te geniaal trouwens, ik bleef vannacht bij zo'n meisje slapen (ja alleen slapen), zegt ze: kut, volgens mij ligt er nog wat onder je kussen![]()
Dacht al zoiets gevoelt te hebben, bleek dus een vibo te zijn
Was alleen niet zo nauwkeurig gezet?quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
haha, ze had ook kunnen zeggen dat het dr trilwekker was
Moet je maar naar KEL.quote:Op zondag 2 september 2012 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe maar fotootje dan. Je hebt m'n nummer
goed idee, alleen het is dood daarquote:
NEGER ME NIET ZO DE HELE TIJD MENS.quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ga geen discussie oprakelen nu
Ik ga even een aflevering van The Shield kijken![]()
Neuh, lekker laten liggen en tegen d'r aan gekropenquote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
haha, je hebt m niet even "terug gegeven"?
schattigquote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, lekker laten liggen en tegen d'r aan gekropen
lieflijkquote:Op zondag 2 september 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, lekker laten liggen en tegen d'r aan gekropen
Heb even een verzoek ingediend dat een FA contact met je opneemt.quote:Op zondag 2 september 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg een mail dat hij geen uitleg geeft want ik begrijp het toch niet.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NEGER ME NIET ZO DE HELE TIJD MENS.
nja als je kunt misschien zaterdagquote:
zou ik ook eens moeten doen, zou me wat stress besparen hahahaquote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Je hebt het nog "netjes" gehouden dan! +o
Jij eerst beter voelen meisjequote:Op zondag 2 september 2012 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nja als je kunt misschien zaterdag
Haha is dat zo?quote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zou ik ook eens moeten doen, zou me wat stress besparen hahaha
jaquote:Op zondag 2 september 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij eerst beter voelen meisjede week is nog lang
Dunnoquote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef schrikbarend het volgende:
en dame #2 Vinnie? gaat dat nog werken?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:57 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Je hebt het nog "netjes" gehouden dan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |