Moet je wel boven je onderhoud eten. Bijhouden wat je dus dagelijks binnen krijgt, en daar ruim boven gaan zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
wattefuk... Ik snap hier niets van... Kip en vis is het meest wat ik eet.. Ik eet 3x per week vis.. en ik kom nog niet aan!!!
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,82 hier. Was 57kg en na 4 weken 63,5kg.
Eetlust moet je 'creëren', telkens iets meer eten, zodat je maag opgerekt wordt. Grotere maag = meer honger, kan je meer eten en dat zorgt ervoor dat je aankomt.
Okee een hele opgave dus... Ik ben trouwens ook met melk drinken begonnen...quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel boven je onderhoud eten. Bijhouden wat je dus dagelijks binnen krijgt, en daar ruim boven gaan zitten.
jaa.. naja.. Ik weet niet.. Een beetje vet kan bij mij niet zoveel kwaad..quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
Tt faalt het ging over eten....
@ grijsbaard volgens mij kan je beter gezond aankomen dan vet eten..... maarja ik heb er geen verstand van. Als ik er al naar kijk ben ik 10 kilo zwaarder
Dan moet je eten omdat je moet eten. Eet op vaste tijdstippen, om de 2 uur ongeveer.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.
milkshakes drinkenquote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
jaa.. naja.. Ik weet niet.. Een beetje vet kan bij mij niet zoveel kwaad..
Kon ik ook niet, en het klinkt misschien bot: gewoon doen. Bij mij heeft het ook geholpen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.
Mja tis wel ff lastig ja. Kcal/eiwitten/koolhydraten en nog watquote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee een hele opgave dus... Ik ben trouwens ook met melk drinken begonnen...
Bloedneus na bloedneus...
Nu geen energie voor...quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je eten omdat je moet eten. Eet op vaste tijdstippen, om de 2 uur ongeveer.
Okee, dan stop ik er abrupt mee..quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja tis wel ff lastig ja. Kcal/eiwitten/koolhydraten en nog wat
Hehe, ik heb er puisten van gekregen
Energie krijg je door te etenquote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu geen energie voor...
Kijken wanneer ik dat weer kan....
quote:Op zondag 2 september 2012 17:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee, dan stop ik er abrupt mee..
Hahaha.. xDquote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil neit zeggen dat jij het ook krijgt hoor
Nee maar ik doelde op snackbarniveau-achtigequote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Achjaaa... fruitmilkshake vast niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |