Moet je wel boven je onderhoud eten. Bijhouden wat je dus dagelijks binnen krijgt, en daar ruim boven gaan zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
wattefuk... Ik snap hier niets van... Kip en vis is het meest wat ik eet.. Ik eet 3x per week vis.. en ik kom nog niet aan!!!
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.quote:Op zondag 2 september 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,82 hier. Was 57kg en na 4 weken 63,5kg.
Eetlust moet je 'creëren', telkens iets meer eten, zodat je maag opgerekt wordt. Grotere maag = meer honger, kan je meer eten en dat zorgt ervoor dat je aankomt.
Okee een hele opgave dus... Ik ben trouwens ook met melk drinken begonnen...quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel boven je onderhoud eten. Bijhouden wat je dus dagelijks binnen krijgt, en daar ruim boven gaan zitten.
jaa.. naja.. Ik weet niet.. Een beetje vet kan bij mij niet zoveel kwaad..quote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
Tt faalt het ging over eten....
@ grijsbaard volgens mij kan je beter gezond aankomen dan vet eten..... maarja ik heb er geen verstand van. Als ik er al naar kijk ben ik 10 kilo zwaarder
Dan moet je eten omdat je moet eten. Eet op vaste tijdstippen, om de 2 uur ongeveer.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.
milkshakes drinkenquote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
jaa.. naja.. Ik weet niet.. Een beetje vet kan bij mij niet zoveel kwaad..
Kon ik ook niet, en het klinkt misschien bot: gewoon doen. Bij mij heeft het ook geholpen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem is echt niet dat ik niet veel kan eten... Ik heb gewoon geen honger, nooit niet.
Mja tis wel ff lastig ja. Kcal/eiwitten/koolhydraten en nog watquote:Op zondag 2 september 2012 17:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee een hele opgave dus... Ik ben trouwens ook met melk drinken begonnen...
Bloedneus na bloedneus...
Nu geen energie voor...quote:Op zondag 2 september 2012 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je eten omdat je moet eten. Eet op vaste tijdstippen, om de 2 uur ongeveer.
Okee, dan stop ik er abrupt mee..quote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja tis wel ff lastig ja. Kcal/eiwitten/koolhydraten en nog wat
Hehe, ik heb er puisten van gekregen
Energie krijg je door te etenquote:Op zondag 2 september 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu geen energie voor...
Kijken wanneer ik dat weer kan....
quote:Op zondag 2 september 2012 17:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee, dan stop ik er abrupt mee..
Hahaha.. xDquote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil neit zeggen dat jij het ook krijgt hoor
Nee maar ik doelde op snackbarniveau-achtigequote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Achjaaa... fruitmilkshake vast niet!
Ja, werkt wel dubbelop altijd maargoed..quote:Op zondag 2 september 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Energie krijg je door te eten
Daarover gesproken, ik ben even eten.
Als je energie hebt om te fokken, heb je ook energie om te eten. Eten is tenslotte een primaire levensbehoefte. Geen smoesjes verzinnen, gewoon eten. Al is het een banaan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, werkt wel dubbelop altijd maargoed..
Fokken is ook maar een beetje niks doen toch?quote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je energie hebt om te fokken, heb je ook energie om te eten. Eten is tenslotte een primaire levensbehoefte. Geen smoesjes verzinnen, gewoon eten. Al is het een banaan.
Waar is het?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik las iets over aankomen?
Dit ga ik komend weekend eten met 2 mede-FOK!kers
Zegt me geen reet... Braboland?quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deurningen, vlakbij Oldenzaal.
Twente.quote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zegt me geen reet... Braboland?
Zondequote:Op zondag 2 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is mij te ver.... Anders wou ik wel mee.
Eten doe je in principe ook zonder veel moeite. Je moet even wat wilskracht hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fokken is ook maar een beetje niks doen toch?
Ja, dat denk ik dus ookquote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Denk dat ik redelijk ver kom nog ook
Jep, slappe zak heeft even geen wilskrachtquote:Op zondag 2 september 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Eten doe je in principe ook zonder veel moeite. Je moet even wat wilskracht hebben.
En daarna iets eten.quote:Op zondag 2 september 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
Wellicht helpt een beetje cola oid... Wat suiker voor bloedsuiker spiegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie?quote:Op zondag 2 september 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
Homo koning in game of thrones.....
Godver wat een lekker wijf.... Homo's... Onbegrijpelijk.
Ooh okeee.. xDquote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet, season 2, epi 3.. Omstreekt 30min.
Ja ben ik écht dol op. Tijd verslaafd geweest zelfs bijna, elke dag chocola. Nu een keer per week of per twee weken gelukkig.quote:
Goedzo.. haha dat is veel beter! Ik proef wel overduidelijk verschil in soorten chocolade..quote:Op zondag 2 september 2012 19:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ben ik écht dol op. Tijd verslaafd geweest zelfs bijna, elke dag chocola. Nu een keer per week of per twee weken gelukkig.
Hehehe, ja mag echt blij zijn dat ik niet aankwam er door want anders was ik nu 100 kilo. Ik proef het wel, maar of ik het lekkerder vind. Ik kan die kersenbonbons, Maltersers en M&M's super lekker vinden. Maar ook Milka chocolade met biscuit ertussen, zo'n gigantische reep.quote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Goedzo.. haha dat is veel beter! Ik proef wel overduidelijk verschil in soorten chocolade..
Haha lekker..!quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, ja mag echt blij zijn dat ik niet aankwam er door want anders was ik nu 100 kilo. Ik proef het wel, maar of ik het lekkerder vind. Ik kan die kersenbonbons, Maltersers en M&M's super lekker vinden. Maar ook Milka chocolade met biscuit ertussen, zo'n gigantische reep.
Een van de weinige soorten chocolade wat ik niet te vreten vind!quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 september 2012 19:39 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha lekker..!
[..]
Een van de weinige soorten chocolade wat ik niet te vreten vind!
Wat een mongol zou mijn broertje zeggen!!! xDquote:Op zondag 2 september 2012 19:46 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan moet ik altijd hieraan denken Actie op 2:00
Goed bezig..quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
Net gesprek gehad met meneer Fera, wat dingen uitgepraat. Voelde wel goed, we gaan zo samen naar DB om wat te drinken.
fijn om te horenquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
Net gesprek gehad met meneer Fera, wat dingen uitgepraat. Voelde wel goed, we gaan zo samen naar DB om wat te drinken.
nooit aan een relatie beginnen danquote:
quote:
iets met een spijker en een kopquote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nooit aan een relatie beginnen dan
Want als je in een relatie geen ruzie maakt dan?quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruziequote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus jullie hebben nooit woorden?quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
iets met een spijker en een kop
Ruzie en een spijker en een kop?quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
iets met een spijker en een kop
Ruzie = tot schreeuwend en irritatie en boosheid enquote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus jullie hebben nooit woorden?
Na dit soort zinnen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zit vast mobiel en kan niet zo snel reageren?quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
Verdomme moeraskat ik vind het knap vervelend dat je opeens niet meer reageerd
[..]
Na dit soort zinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Gebeurd me vaker de laatste tijdquote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zit vast mobiel en kan niet zo snel reageren?
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruzie en een spijker en een kop?
Ik zie hele handige ruzie-oplossende dingen voor me met die dingen!
Ja, ik ben praktisch ingesteld. Dan denk je daar zo aan.quote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
Ik heb ook niet overal zin in om overal op te reageren..quote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gebeurd me vaker de laatste tijd
Really?quote:Op zondag 2 september 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ruzie = tot schreeuwend en irritatie en boosheid en![]()
Woorden? mwah zelden
meningsverschillen: ja maar niet waardoor er discussies ontstaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |