Mooie Nederlandse volzin.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef dieselnoi het volgende:
Serero verneukt bijna nog die kans ook. Hij had nadat hij zomer had uitgespeeld die bal snoeihard in de bovenhoek moeten schieten ipv nog 1x aannemen met zijn knie en nog net geluk had een hem tikkertje te geven en de bal door de benen het goal in rolt.
Kan mij het schelen hoe hij hem maakt, de rest lukt het niet...quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef dieselnoi het volgende:
Serero verneukt bijna nog die kans ook. Hij had nadat hij zomer had uitgespeeld die bal snoeihard in de bovenhoek moeten schieten ipv nog 1x aannemen met zijn knie en nog net geluk had een hem tikkertje te geven en de bal door de benen het goal in rolt.
Is dit echt waar??quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef KingRoland het volgende:
Ging net even met Sana whatsapp. Hij zei dat het hun plan was om zwak over te komen maar nu komen de goals.
quote:
Zeik niet joh, een goal is een goal.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef dieselnoi het volgende:
okequote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef KingRoland het volgende:
Ging net even met Sana whatsapp. Hij zei dat het hun plan was om zwak over te komen maar nu komen de goals.
Was heel serieus bedoeld..quote:Op zondag 2 september 2012 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..].,
FdB laat ze wel ff lekker met hun mobiel spelen in de rust hoor.
k, thnxquote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ik heb net ff met Frank gewhatsapped en hij zei van niet
quote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:
Echt?quote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bezig vandaag met je kutgrappen hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |