Hij speelt heel degelijk tot nu toe natuurlijk moet hij iets meer brengen in verdedigend opzicht maar je ziet dat hij toch wel wat kan. Goede techniek, kracht, tackle alleen lijkt hij moeite te hebben met zijn concentratiequote:
Gaat het niet om, je werk is de spelregels naleven, en dat doet ie weer niet..quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat boeit die 2e bal. De tering niemand heeft er last van. Geef gewoon je eigen incapabiliteit de schuld ipv iets lomps als dat.
nee twee talenten (Van Rhijn en Dijks) meteen afvallen, omdat ze door hun jeugdigheid een keer een fout maken... :'')quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe ongelofelijk slecht Heerenveen is dit seizoen?Kenneth maakt weer eens dezelfde fout voor de 342390e keer. Nee, blijf maar lekker positief man
Die gast is inderdaad echt een mongool.quote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil nu echt de speech van FdB zien...
En nee, geen excuus, maar na de penalty weer een fout van de schieds met de 2e bal in het veld. Wat doen die mensen er nog als ze niets goed kunnen?
Het is ook een smerige brabanderquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat het niet om, je werk is de spelregels naleven, en dat doet ie weer niet..
Pol van Boekel is echt een slechte scheidsrechter. Vorig jaar ook genoeg debiele beslissingen gemaakt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat het niet om, je werk is de spelregels naleven, en dat doet ie weer niet..
quote:
Ik denk zelfs een liniaallengte. Zou Cillessen wel eens naast Serero staan.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Krediax het volgende:
Hoe kan serero nou het kopduel winnen van zomer die gast is 20 cm kleiner :p
Hij lost het gewoon dramatisch slecht op die Vermeer. Kan je niet ontkennenquote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 vindt Pol van Boekel een slechte scheids omdat hij de regels niet naleeft maar neemt het Vermeer kwalijk dat hij de regels wel naleeft.
Jij hebt een dramatische kennis van voetbal.quote:Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij lost het gewoon dramatisch slecht op die Vermeer. Kan je niet ontkennen
Als de 2-3 komt...quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
binnen vijf min. slaat iedereen weer om in dit topic
Hij heeft wel gelijk dat Vermeer het slecht oplost. Maar daar houdt het dan ook wel een beetje mee op.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt een dramatische kennis van voetbal.
Ga lekker wat anders doen in je leven. Velen zien hier dat Vermeer het dramatisch op lost en ik word er weer tussen uit gepikt. Stoer van je.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt een dramatische kennis van voetbal.
Dat was omdat jij dom genoeg was om niet te weten dat 'ie 'm niet met z'n handen mocht pakkenquote:Op zondag 2 september 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker wat anders doen in je leven. Velen zien hier dat Vermeer het dramatisch op lost en ik word er weer tussen uit gepikt. Stoer van je.
Ohquote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was omdat jij dom genoeg was om niet te weten dat 'ie 'm niet met z'n handen mocht pakken
+ net een domme fout....quote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef Krediax het volgende:
Ben ik nou zo blind of doet Dijks het niet zo slecht?
Komt vaak voor zijn man maakt goede tackels.
Ik heb hem 2x zien uitglijden waarvan hij 1x nog hersteld.
An sich wel belangrijke bij een overtreding, iemand raken.quote:
Hij kon de bal nieteens raken.quote:
Maar je ziet dat hij de bal niet meer kon raken en zet nog even een idiote sliding inquote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
An sich wel belangrijke bij een overtreding, iemand raken.
Ah, nu kunnen ze er bij tegenstand nooit meer iets van.quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kansloze middag zeg... het leek wel iets, maar een beetje tegenstand en ze zijn niets.
Hij raakte anders de bal toch nog wel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je ziet dat hij de bal niet meer kon raken en zet nog even een idiote sliding in
wr scoren nog wel. de vraag us alleen of heerenveen nog scoortquote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij kon de bal nieteens raken.
Verdomme, ik zag ons nog winnen maar dat gaat nu heel lastig worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |