Laat hem, hij zit op korfbal dus heeft het al zwaar genoeg.quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat in het Ajax topic gewoon verder, de tering wat een mongool.
Ik dacht dat ie gebanned was.quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janmaat is een prima back!quote:Op zondag 2 september 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd en als je janmaat meeneemt dan moet je snel tbs nemen
Zal vast niet slechter zijn dan Schone.quote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer gaat zo wel even tekeer. Ik denk ook dat hij het beest erin zet, Boccara.
Jonge, ik dacht die heb gescoordquote:
quote:
heeft ie ookquote:Op zondag 2 september 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, ik dacht die heb gescoord
Ik dacht nog een keerquote:
nee dat nietquote:
Kut-UIquote:Op zondag 2 september 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
Ook we hebben hem vorig seizoen vergeven maar kunnen we nu Cillessen er weer inzetten?
Fernandez en Cisse kopen?quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Goeie aanval van v rhijn wel. Alleen Ajax kan niet afmaken momenteel.
Ik degradeer nog liever.quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fernandez en Cisse kopen? [ afbeelding ]
Bluf dat je dat doet!quote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik degradeer nog liever.
nee, zoiets heet blijkbaar lucky ajaxquote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Het had 0-4 kunnen zijn, hoe je het dan nog voor elkaar om de rust in te gaan met 1-1 is gewoon pure magie.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik degradeer nog liever.
Ja dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee, zoiets heet blijkbaar lucky ajax
Dit heet Crappy Ajaxquote:Op zondag 2 september 2012 17:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee, zoiets heet blijkbaar lucky ajax
ligt eraan hoeveel blessuretijd er isquote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef SovjetComrade het volgende:
Wanneer begint Frank met schreeuwen?
Rust, in de kleedkamer.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef SovjetComrade het volgende:
Nu ongeveer, denk ikquote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef SovjetComrade het volgende:
In de kleedkamer, maar nu gaan er ook mensen een blauw oog krijgen.quote:Op zondag 2 september 2012 17:29 schreef SovjetComrade het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |