abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2012 @ 16:42:09 #276
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116425572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:38 schreef Woelli het volgende:

[..]

O daar is dus geen verklaring voor :')
Geen idee. Ik kijk even naar de 1998 aftiteling en daar hebben ze alleen Daniël en Linda boven zich.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_116425599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef zuurtjuuh het volgende:
Zou Jack het overleven mensen?
Ja hoor.
  woensdag 5 september 2012 @ 16:44:33 #278
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116425655
"Balou als zichzelf" _O_ _O_ _O_
Had ook een plekje op de castfoto's en in de leader. :D
  woensdag 5 september 2012 @ 16:44:47 #279
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_116425667
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Geen idee. Ik kijk even naar de 1998 aftiteling en daar hebben ze alleen Daniël en Linda boven zich.
Suzanne dan?
  woensdag 5 september 2012 @ 16:49:01 #280
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116425797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef Woelli het volgende:

[..]

Suzanne dan?
Daniël
Linda Dekker
Laura Alberts
Robert Alberts
Suzanne Balk
Jef Alberts
Anita Dendermonde
Roos Alberts
Janine Elschot
Arthur Peters
Govert Harmsen
Jessica Harmsen
Dian Alberts
Rik de Jong
Ludo Sanders
Kim Verduyn
Julian Verduyn
Mathilde Carillo
Mira Brandts Buys
Hedwig Harmsen
Bowien Galema
*Gastrollen*
Balou
  woensdag 5 september 2012 @ 16:50:24 #281
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_116425857
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef Frey het volgende:

[..]

ik heb ook even verder gekeken, vanaf 1997 staan Robert en Laura indaad onder Daniel en Linda. Dat verklaard ook waarom ze in 1999 opeens bovenaan staan :9

Maar in deze aflevering uit 1996, staan ze nog onder Jef en Suzanne. Staat Linda weer boven Daniël haha

pi_116425914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef Woelli het volgende:

[..]

ik heb ook even verder gekeken, vanaf 1997 staan Robert en Laura indaad onder Daniel en Linda. Dat verklaard ook waarom ze in 1999 opeens bovenaan staan :9

Maar in deze aflevering uit 1996, staan ze nog onder Jef en Suzanne. Staat Linda weer boven Daniël haha

Zo leuk, die afleveringen! Dat was tenminste nog leuk
pi_116428347
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Zo leuk, die afleveringen! Dat was tenminste nog leuk
Kijk met jou kunnen we praten ;)

Overigens wat seizoen 6 betreft,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
pi_116429671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kijk met jou kunnen we praten ;)

Overigens wat seizoen 6 betreft,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt, maar vroeger leek het ook heel erg spannend toen ik nog klein en jong was.
Nu ga je overal wat nuchterder mee om. Maar de hele setting, donkere slaapkamers in flatgebouwen, de opbouwende muziek, de wat vreemd spelende mensen.
Zo is de scene van Mark de waal, en Annette me altijd bij gebleven. Ook de buurman van Helen die Suzanne had ontvoerd.
Geweldig was het destijds!
pi_116430191
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:30 schreef fotostarter het volgende:

[..]

:)
Ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt, maar vroeger leek het ook heel erg spannend toen ik nog klein en jong was.
Nu ga je overal wat nuchterder mee om. Maar de hele setting, donkere slaapkamers in flatgebouwen, de opbouwende muziek, de wat vreemd spelende mensen.
Zo is de scene van Mark de waal, en Annette me altijd bij gebleven. Ook de buurman van Helen die Suzanne had ontvoerd.
Geweldig was het destijds!
Precies, zo denk ik er ook over! En in veel gevallen (ook degene die jij opnoemt) was het erg spannend en sterk geschreven.

Wat dat betreft hebben de kwaliteit van de verhaallijnen en de kwaliteit van hoe het eruit ziet, de acteurs e.d. een soort kruisbeweging gemaakt; de setting (decors, licht, acteurs, regie e.d.) ziet er tegenwoordig vele malen beter uit, veel professioneler. De verhaallijnen echter zijn dramatisch slechter geworden; constant hetzelfde gemiep, af en toe verschrikkelijke dialogen en plotwendingen die zelfs een blinde nog ziet aankomen. En dan is de prachtige muziek van Ronald Schilperoort ons ook nog eens afgenomen :{

Conclusie: het ziet er nu beter uit, maar de beste verhaallijnen zaten toch in de eerste seizoenen _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_116430579
Laura vanavond :') :')

SPOILER
pi_116430970
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Precies, zo denk ik er ook over! En in veel gevallen (ook degene die jij opnoemt) was het erg spannend en sterk geschreven.

Wat dat betreft hebben de kwaliteit van de verhaallijnen en de kwaliteit van hoe het eruit ziet, de acteurs e.d. een soort kruisbeweging gemaakt; de setting (decors, licht, acteurs, regie e.d.) ziet er tegenwoordig vele malen beter uit, veel professioneler. De verhaallijnen echter zijn dramatisch slechter geworden; constant hetzelfde gemiep, af en toe verschrikkelijke dialogen en plotwendingen die zelfs een blinde nog ziet aankomen. En dan is de prachtige muziek van Ronald Schilperoort ons ook nog eens afgenomen :{

Conclusie: het ziet er nu beter uit, maar de beste verhaallijnen zaten toch in de eerste seizoenen _O_
Plus het feit, dat de verjonging geen goed heeft gedaan. (mijn mening)
Destijds waren in mijn ogen (ze waren ouder dan ik) Arnie, Peter, Appie ook "jongeren" maar met serieuze problemen.
Denk aan Appie op de boerderij, met zijn zusje welke niet kon praten. Dat was echt een hele leuke verhaallijn. De nodige ongelukken zoals peter die uit een boom viel, Arnie die een stroomstoot kreeg van het broodrooster(?) en het meisje wat ineens kon praten! Zo simpel, maar boeiend om te zien.
Wat was de naam toch van dat meisje?

Tegenwoordig, moet elk huwelijk kapot, komen er duistere verhalen van vroeger naar boven. Die is moeder van die, en stiekem neef. Gewoon niet boeiend meer.
Decors vind ik er ook op vooruit gegaan. Geen gammele wanden meer die bewegen als een deur dicht gaat enz enz.
Maar de kwaliteit is minder.
Ik kijk vanaf dag 1, en zal blijven kijken. Met minder plezier, en meer geknetter. Maar kijken doe ik :)
pi_116431024
En Sjaan, de vrouw van Daniel. Dat personage blijft me op de een of andere manier ook bij. Daniel, wat een pechvogel was dat ook op het gebied van vrouwen :P
pi_116431847
quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Plus het feit, dat de verjonging geen goed heeft gedaan. (mijn mening)
Destijds waren in mijn ogen (ze waren ouder dan ik) Arnie, Peter, Appie ook "jongeren" maar met serieuze problemen.
Denk aan Appie op de boerderij, met zijn zusje welke niet kon praten. Dat was echt een hele leuke verhaallijn. De nodige ongelukken zoals peter die uit een boom viel, Arnie die een stroomstoot kreeg van het broodrooster(?) en het meisje wat ineens kon praten! Zo simpel, maar boeiend om te zien.
Wat was de naam toch van dat meisje?
Een paar kleine dingetjes: Appie was niet de broer van het meisje. Hij was gewoon de boerenknecht van de familie en smoorverliefd op het meisje, Terri. Arnie die toen weggelopen was van huis werd opgenomen door de familie, vooral omdat hij veel leek op hun overleden zoon Johan. Appie kon het niet hebben dat Arnie de hemel werd ingeprezen en begon hem te pesten; zo reed hij met de tractor "per ongeluk" tegen de ladder waar Arnie op stond, zodat die viel (dus niet Peter viel, maar Arnie). De stroomstoot die Arnie uiteindelijk krijgt komt overigens van de koffiemolen. In Australië was dit een beet van een slang, maar dat kan hier in Nederland natuurlijk niet.

quote:
Tegenwoordig, moet elk huwelijk kapot, komen er duistere verhalen van vroeger naar boven. Die is moeder van die, en stiekem neef. Gewoon niet boeiend meer.
Decors vind ik er ook op vooruit gegaan. Geen gammele wanden meer die bewegen als een deur dicht gaat enz enz.
Maar de kwaliteit is minder.
Ik kijk vanaf dag 1, en zal blijven kijken. Met minder plezier, en meer geknetter. Maar kijken doe ik :)
Hier ben ik het volkomen mee eens. Het is tegenwoordig alleen maar "familie van", etc. Iedereen heeft wel een familiaire band met een ander, en daarnaast heeft iedereen wel liggen rotzooien met elkaar.

quote:
3s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef fotostarter het volgende:
En Sjaan, de vrouw van Daniel. Dat personage blijft me op de een of andere manier ook bij. Daniel, wat een pechvogel was dat ook op het gebied van vrouwen :P
Jeanne heette ze :P De eerste van drie vrouwen die Daniël op tragische wijze verloor ;(

Dát is wel een minpuntje uit de eerste jaren; de personages maakten soms meerdere keren hetzelfde mee. Daniël verloor drie vrouwen, Helen werd tot 5 keer bijna vermoord, Robert ging om het seizoen vreemd, etc. In de Duitse versie maakten ze nog weleens een carrièreswitch ofzo; zo runde Daniël daar op een gegeven moment een fitness-bar en ging Robert daar Aardrijkskunde geven.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 5 september 2012 @ 19:47:30 #290
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116432311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:

In de Duitse versie maakten ze nog weleens een carrièreswitch ofzo; zo runde Daniël daar op een gegeven moment een fitness-bar en ging Robert daar Aardrijkskunde geven.
Ging de Duitse Jef ook achter de bar staan?
  woensdag 5 september 2012 @ 20:10:14 #291
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116433298
Nuran. :|W
Nina. :N
Mike. :9
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_116433308
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Nuran. :|W
Nina. :N
Mike. :9
dit
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 5 september 2012 @ 20:12:00 #293
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116433378
Ik kan niet wachten tot dit seizoen op DVD komt.
pi_116433653
Dat gedoe tussen Nuran en Rick kots ik echt uit! Dit soort gesprekken hebben ze al 100 x gevoerd
pi_116433734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef Frey het volgende:
Ik kan niet wachten tot dit seizoen op DVD komt.
Rohan zal daardoor wel niet weg te slaan zijn bij de spiegel en Jantien komt waarschijnlijk (spreekwoordelijk, maar misschien ook letterlijk) klaar zodra het uitkomen van seizoen 23 een nieuwsfeit is. :')
Een heer met stijl
pi_116433754
Hallo Mike :9~ :9~
pi_116433775
BIlal had net ook een hoofddoekje op :D
pi_116433783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef di.lois het volgende:
Dat gedoe tussen Nuran en Rick kots ik echt uit! Dit soort gesprekken hebben ze al 100 x gevoerd
Komt omdat de schrijvers nog in staat zijn een begin te verzinnen en een slap einde, vervolgens bedenken ze nog een scene voor de tussentijd die ze 100 keer recyclen. :')
Een heer met stijl
  Redactie Sport woensdag 5 september 2012 @ 20:27:40 #299
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_116434085
Yvon :r

Ik haat deze verhaallijn. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_116434174
Hoe weet Laura nou dat het hem om geld te doen is??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')