Ik heb mijn pa verteld dat mijn moeder veel kaartjes zou krijgen en dat ze ze echt pas op haar verjaardag mag openmaken. "Dat doet ze toch altijd?" zei mijn vader schouderophalend en lachend.quote:Op zondag 9 september 2012 13:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zit overigens je paps in het complot? Om te voorkomen dat ze stiekum enveloppen gaat openen uit razende nieuwsgierigheid?
quote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef Fratz het volgende:
Mijn moeder heeft al minstens veertien kaarten nu binnen waarvan ze het handschrift niet herkende!
Tuinfluiter.quote:Op zondag 9 september 2012 12:57 schreef Sneezeechu het volgende:
En wat hebben ze toch ook allemaal van die rare namen zal ze denken
Deze foto maakt het gelijk een stuk minder eng.quote:Op zondag 9 september 2012 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu zie ik iemand fluitend door de tuin lopen !![]()
]
quote:Op zondag 9 september 2012 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Deze foto maakt het gelijk een stuk minder enger.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tuinfluitertjes zijn ook niet eng !
![]()
Ik ook.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit me al te verkneukelen op het verslag van dinsdag en zit me helemaal te verkneukelen over het feit dat in Huize Mams van Fratz heel veel gelachen wordt, dinsdag, ik zie Fratz al al die namen uitleggen. En dat, lieve kaartjesstuurders is echt héél belangrijk, veeel, heeeeeel veeeeel lachen voor Fratz en de mams van fratz.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit me al te verkneukelen op het verslag van dinsdag en zit me helemaal te verkneukelen over het feit dat in Huize Mams van Fratz heel veel gelachen wordt, dinsdag, ik zie Fratz al al die namen uitleggen. En dat, lieve kaartjesstuurders is echt héél belangrijk, veeel, heeeeeel veeeeel lachen voor Fratz en de mams van fratz.
Fratzke, jij weet al lang hoe ik over je denk lieverd maar ik zie zo ongeveer de voorpret al op je gezicht.
Wat een geweldig topic en de postbode denkt vast dat-ie met een nieuwe BN-er te maken heeft
Ik ook!quote:Op maandag 10 september 2012 12:59 schreef MarMar het volgende:
Heerlijk die voorpretik ben heel benieuwd hoeveel kaartjes het er uiteindelijk zijn geworden!
U heeft een PM!quote:
Wat leukquote:Op maandag 10 september 2012 14:22 schreef Fratz het volgende:
Mijn vader belde net dat de postbode is geweest!! Oogst: 23 kaarten!!!![]()
Geweldig!! Mijn moeder zal er van opkijken als ze thuis komt!!
Oooo wat leuk!!!! Hahahaha.quote:Op maandag 10 september 2012 14:22 schreef Fratz het volgende:
23 kaarten bovenop de veertien (?) die ze eerder al had gekregen?quote:Op maandag 10 september 2012 14:22 schreef Fratz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |