Ooh wat tof!! De mijne is een witte vierkantequote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Fratz het volgende:
Mijn vader stuurde me net een fotootje met een deel van de "oogst".
Cool hè!!
[ afbeelding ]
Het zou mij ook niets verbazen dat wat vandaag binnen gekomen is morgen wordt overtroffen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Ireth het volgende:
De mijne is vandaag voor de buslichting op de bus gegaan! En als ik ome post mag geloven moet ie dus ook morgen afgeleverd worden!
Ik heb mijn kaartje tien voor acht verstuurd via Greetz, dus het zou me niets verbazen als ie er woensdag pas is.quote:Op maandag 10 september 2012 21:42 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zit al de halve avond te denken: "het kaartje moet wel morgen aankomen! Als postnl maar niet faalt"
Inderdaad en na-verjaardagskaarten zijn nét zo leukquote:Op maandag 10 september 2012 21:55 schreef lionessa het volgende:
Dagenlang kaartjes. Heerlijk! Voorpret, verjaardagspret en napret.Maar misschien voor jou nog het meest Fratz
![]()
en een apart topic daarvoor is geen optie?quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
Echt, ik wou dat ik dit idee had gehad voor mijn vader.. Zó geweldig
dat bedacht ik me net nadat ik op send druktequote:Op maandag 10 september 2012 23:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nope want mijn pap is er niet meer
Hier krijg ik tranen van in mijn ogen! Wat een ontzettende lieve dochter ben je toch ook om op het idee te komen dit te doen voor je vader!quote:Op maandag 10 september 2012 23:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Niks sorry, ben jij malMaar hij was dementerend en iedereen trok zich convenient compleet terug dus schreef ik met zijn verjaardag een hele zooi kaarten met fictieve namen, gewoon omdat hij dan kaarten kreeg. Hij heeft het nooit gemerkt...maar was zo blij met die kaarten
Hier moet ik me toch bij aansluiten. Zo lief dat iemand zoiets bedenkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier krijg ik tranen van in mijn ogen! Wat een ontzettende lieve dochter ben je toch ook om op het idee te komen dit te doen voor je vader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |