Jaja, 23 bovenop de 14 die ze eerder al had gekregen! En dan komen er morgen nog kaartjes!quote:Op maandag 10 september 2012 17:01 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
23 kaarten bovenop de veertien (?) die ze eerder al had gekregen?
Hihi wat gaaaaf!!
Dankjewel! En alle anderen met felicitaties, ook alvast bedankt!quote:Op maandag 10 september 2012 17:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat je moeder er van vind! Zoveel kaarten allemaal voor haar! Het blijft een top actie!
Oh en fratz, alvast gefeliciteerd met je mama!
Dat!! En dan te bedenken dat er vast nog onderweg isquote:
Je hebt een PM!quote:Op maandag 10 september 2012 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik het adres nog een keer,? Ik ben het kwijt!
Het word vast een leuke dagquote:Op maandag 10 september 2012 18:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ohhhhhhhh, wat gááf, en dan is er duidelijk dus nog een lading onderweg![]()
Fratzke, dat worden heel veel tissues morgen, janken en lachen door elkaar...
Dat het maar een prachtige dag mag worden
(heeft iedereen hier ook zo last van kippenvel?)
Leuk!!! Hou je ons morgen een beetje op de hoogte? Ik wens jullie bij deze alvast een hele leuke dag!!quote:Op maandag 10 september 2012 14:22 schreef Fratz het volgende:
Mijn vader belde net dat de postbode is geweest!! Oogst: 23 kaarten!!!![]()
Geweldig!! Mijn moeder zal er van opkijken als ze thuis komt!!
Wahoee, wat leukquote:Op maandag 10 september 2012 17:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus nu al 37 kaartjes !![]()
Cool !
Livestreamquote:Op maandag 10 september 2012 19:17 schreef Fratz het volgende:
Ik ben van plan om morgen mijn iPad mee te nemen naar mijn ouders dus dan kan ik jullie gewoon op de hoogte houden!
![]()
Joepieeeeequote:Op maandag 10 september 2012 19:17 schreef Fratz het volgende:
Ik ben van plan om morgen mijn iPad mee te nemen naar mijn ouders dus dan kan ik jullie gewoon op de hoogte houden!
![]()
Wat braaaaf, dat zou ik nooit volhoudenquote:Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef Fratz het volgende:
ik heb gewoon zin om een dansje te doenBen hier nu al zo blij mee en mijn moeder heeft nog geen enkele kaart uit een envelop gehaald
Hoe groot is de verbazing inmiddels?quote:Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef Fratz het volgende:
ik heb gewoon zin om een dansje te doenBen hier nu al zo blij mee en mijn moeder heeft nog geen enkele kaart uit een envelop gehaald
Ja, als je het voor 8-en doet via Greetzquote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Oow, wat leuk dit! Zou ik nog op tijd kunnen zijn?
Top! Adres heb ik nodig dan!quote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, als je het voor 8-en doet via Greetz
Ik ben zo vrij je ff te dm-en, anders haal je het misschien niet qua tijd!quote:Op maandag 10 september 2012 19:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Top! Adres heb ik nodig dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |