Oh dat herken ik welquote:Op maandag 3 september 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken maar ik ben echt extreem slecht in het vinden van de weg
Mijn vriend blijft zich verbazen over mijn gebrek aan richtingsgevoel.
Je had, als je toch in Zeeland was, altijd mij even kunnen bellen voor een mooi rondjequote:Op maandag 3 september 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken maar ik ben echt extreem slecht in het vinden van de weg
Mijn vriend blijft zich verbazen over mijn gebrek aan richtingsgevoel.
verstandigquote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik de weg niet ken ren ik gewoon heen en dezelfde weg weer terug. Dan bepaal ik hoever ik ga lopen en loop dan gewoon 'saai rechtdoor', deed ik in Schotland ook
Dat doe ik ookquote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik de weg niet ken ren ik gewoon heen en dezelfde weg weer terug. Dan bepaal ik hoever ik ga lopen en loop dan gewoon 'saai rechtdoor' en halverwege weer terug; deed ik in Schotland ook
Tijd: ja. Zin: Neequote:Op maandag 3 september 2012 14:04 schreef mosselmossel het volgende:
Nou jongens. Iemand zin en tijd om een foto te zoeken met iemand met een rood shirt met de gifgroene tekst 'mossel' erop?
http://www.pix4profs.nl/p4p/gallery/02092012TTM2012EM/pages/1/
Vorige week in Doetinchem nog, daar ken ik de weg ook niet. Mr.Mo en schoonvader probeerden me nog een rondje uit te leggen, maar dat klonk veel te ingewikkeldquote:Op maandag 3 september 2012 14:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Ik ga maar eens op onderzoek uit of er in de buurt van mn nieuwe werk in Utrecht nog leuke hardlooprondjes te maken zijn
Wat is t?quote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zit te denken om Dutch Runner te worden voor een jaar. Iemand anders daar ook lid van die kan zeggen:"ja, heb je veel aan" of "nee, moet je niet doen, zonde geld"
quote:
Je weet dat je dan als een debiel leert lopen hè? Marti ten Cate was alles behalve een stilist.quote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.dutchrunners.n(...)bn-amro-zevenheuvele
Als ik nog in Nimma had gewoond was ik hier zo keihard aan begonnen!![]()
Nimmaquote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.dutchrunners.n(...)bn-amro-zevenheuvele
Als ik nog in Nimma had gewoond was ik hier zo keihard aan begonnen!![]()
Je zou me nu moeten zien hobbelenquote:Op maandag 3 september 2012 14:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je weet dat je dan als een debiel leert lopen hè? Marti ten Cate was alles behalve een stilist.
quote:
Waar ergens in zeeland woon je? Als ik dat had geweten had ik wel gebeld!quote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je had, als je toch in Zeeland was, altijd mij even kunnen bellen voor een mooi rondje
dat ziet er wel gaaf uit jaquote:Op maandag 3 september 2012 14:36 schreef YUR het volgende:
Oh wow.... een team van deze "kazerne" gaat meedoen aan de Beneluxrun 2013 en ze zoeken nog lopers.
Tempting....
Goes!quote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar ergens in zeeland woon je? Als ik dat had geweten had ik wel gebeld!
1+1=2quote:Op maandag 3 september 2012 15:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zit even mijn schema te bekijken. Op de dag van de Zevenheuvelenloop staat er een loopje gepland van 16 kilometer.
Dat was toch net te verquote:
Ik heb wifi altijd uitstaan en de enige afwijkingen die ik tegenkom zijn op gebied van de hoogte. Op de site zie ik hoogteverschillen tot 16 meter staan, maar de weg is gewoon vlakquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef Solique het volgende:
Iemand had geadviseerd om eens te lopen met Endomondo zonder wifi aan te hebben.
Afwijking lijkt nu zelfs nog groter te wezen dan met wifi aan, alleen het vinden van een satelliet gaat sneller.
Nou dit is toch een flinke afwijking:quote:Op maandag 3 september 2012 15:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik heb wifi altijd uitstaan en de enige afwijkingen die ik tegenkom zijn op gebied van de hoogte. Op de site zie ik hoogteverschillen tot 16 meter staan, maar de weg is gewoon vlak
1240 kcal in anderhalf uur.. Het wordt tijd dat ik mijn rondje ga uitbreiden!quote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, weer terug. Het was erg zwaar, mede door 2 fietsbruggen en een bos/duinachtig fietsgebied dat continu op en af ging. Uiteindelijk toch een flinke ronde gemaakt, het was overigens wel warm!
1h31m06s, 5:16min/km, 17,29km, 1240 cal.
Netjesquote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, weer terug. Het was erg zwaar, mede door 2 fietsbruggen en een bos/duinachtig fietsgebied dat continu op en af ging. Uiteindelijk toch een flinke ronde gemaakt, het was overigens wel warm!
Staan je gegevens afgeschermd? Zie wel je grafiek, maar niet de route zelf.quote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou dit is toch een flinke afwijking:
http://www.endomondo.com/workouts/88264055
Dat is een halfuurtje! Da's toch niet ver?quote:Op maandag 3 september 2012 15:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat was toch net te verIk zat in oostkapelle.
Je kan ook overwegen om aan te komen, dan verbrandt je ook meer calorieenquote:Op maandag 3 september 2012 15:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
1240 kcal in anderhalf uur.. Het wordt tijd dat ik mijn rondje ga uitbreiden!
1240? Allemachtig.. sta je nu in de min?quote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja, klopt op alleen vrienden.quote:Op maandag 3 september 2012 15:33 schreef Arquero het volgende:
[..]
Staan je gegevens afgeschermd? Zie wel je grafiek, maar niet de route zelf.
Ik heb trouwens zelfs een hoogteverschil van 49 meter![]()
http://www.endomondo.com/workouts/88257705
Uitnodigen mag best, maar meesten zullen pas accepteren als ze je wat meer kennen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef AlexN het volgende:
Even vraagje.. hoe zit dat trouwens hier.. ga ik gewoon als een wilde alle mensen uit de Endomondo loopgroep toevoegen aan mijn friendslist zodat ik lekker mee kan spieken naar de statistiekjes, of is dat not-done en moet er eerst een basis voor onze relatie gekweekt worden alhier ?
A.
Hmm, dat scheelt wel wat inderdaad. Zal ook eens proberen of wifi aanzetten verschil maakt. Tot nu toe had ik het iedere keer uitstaan, maar resultaten waren dan ook vrij nauwkeurig.quote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, klopt op alleen vrienden.
Staat nu open voor iedereen.
Lijkt ook meer aan Endomondo te liggen, andere apps met gps werken veel nauwkeuriger.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt wel wat inderdaad. Zal ook eens proberen of wifi aanzetten verschil maakt. Tot nu toe had ik het iedere keer uitstaan, maar resultaten waren dan ook vrij nauwkeurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |