Is er een reden dat je bij de gyn ook bent?quote:Op maandag 3 september 2012 13:01 schreef Sorbootje het volgende:
Zometeen gesprek met gyn in het ziekenhuis over de bevalling. Over praktische zaken zoals de hoeveelheid mensen die bij de bevalling zijn en hoe het gaat als ik een KS krijg (ik wil dan graag alle drie mee de OK in, maar in hoeverre wil het ziekenhuis daaraan meewerken etc)
Daarna nog naar de VK. Ook altijd weer even leuk.
Ah ja... Beter heb je het allemaal niet nodig.. Gewoon 3 uurtjes kindje lanceren.quote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef Sorbootje het volgende:
Nee, in principe doet de verloskundige de bevalling, maar die bepaalt niet wat wel en niet mag in het ziekenhuis. Daarvoor moeten we met de gyn praten. Ook gewoon om te zorgen dat het zkh weet dat wij eraan komen met onze toch wel uitzonderlijke situatie. Dat wij weten wat wel en niet kan (mbt extra stoelen etc, aantal aanwezigen bij evt ks etc...)
Ja! Dat is inderdaad ook nog zoiets...quote:Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ja!
Oh en ook zoiets, aangeven dat ik, als ik zou moeten blijven, bij voorkeur niet tussen de versbevallen moeders met baby's wil liggen op de kraamafdeling. Volgens de VK zijn ze -binnen de mogelijkheden uiteraard- daar heel meewerkend in. Dan zou ik bv op een eenpersoonskamer kunnen of, als de verpleegkundigen daarmee akkoord gaan, op een andere afdeling.
Het komt allemaal wel onwijs dichtbij hoor.!quote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Precies, dat als hij moet blijven, dat K. dan bij hem mag blijven ipv ik etc... Het is nog niet eenvoudig allemaal
Wrong: dan kun je nog járen gaan genieten van het geluk van je schoonzus dat dankzij jou mogelijk wasquote:Op maandag 3 september 2012 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ja.Dat is dus precies hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak. Niet om de bevalling, niet om het afstaan van het kind, maar om de leegte. Het ineens draagmoeder af zijn.
stom he?
Nee? Het traject van jaren lang, plannen maken... Gesprekken, afwegingen... En dan is het klaar...quote:Op maandag 3 september 2012 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ja.Dat is dus precies hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak. Niet om de bevalling, niet om het afstaan van het kind, maar om de leegte. Het ineens draagmoeder af zijn.
stom he?
Joh tuurlijk komt het goed... Je neemt een cavia toch?quote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef Sorbootje het volgende:
Psies Tico, maar ik sta sterk in mijn schoenen. Het komt wel goed!
Succes!!! Kun je nog uit bed enzo? Misschien helpt het om wat te lopen? Of douchen?quote:Op maandag 3 september 2012 13:31 schreef LeNeHe het volgende:
Zolend; fijn dat je baby gedraaid is!![]()
Takkyeen knippertje!
Spirit gefeliciteerd!
Sorbo gaat ook echt al opschieten! Spannend allemaal.
Ik lig op de kraamafdeling nu in afwachting van het doorzetten. Heb in ieder geval al af en toe weeën, alleen niet regelmatig genoeg.
Dat geloof ik ook wel en het is verstandig dat je er rekening mee houdtquote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat weet ik wel en dat vind ik ook fijn en mooi. Maar ik ga niet ontkennen dat er een leegte gaat komen. Daar kan ik maar beter rekening mee houden.
JA??? Echt???? Neem je me in de zeik???quote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alweer? Wat heerlijk voor jullie!!
Ik kwam hier heul toevallig even neuzen
.
.
.
Pas 6 weekjes ver, maar kan het nu al over niks anders meer hebben
Whehehe, ik maakte dezelfde fout vanmorgen... Knoop kan nog wel dicht, maar zit wel wat strak.quote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Keshet het volgende:
Ik heb vanochtend 1 van mijn 'oude' broeken aangedaan, ik dacht dat 't nog wel zou gaan als ik 'm onder mijn buik zou duwen.
Nu zit ik dus mijn mijn knoop open, mijn shirt eroverheen gepropt, te hopen dat niemand me ziet.
SPIRIT!quote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alweer? Wat heerlijk voor jullie!!
Ik kwam hier heul toevallig even neuzen
.
.
.
Pas 6 weekjes ver, maar kan het nu al over niks anders meer hebben
Oh heerlijk joh!quote:Op maandag 3 september 2012 11:30 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja ik was dus lekker op vakantie! Het gaat prima. Ik moet nog twee weken werken en dan gaat mijn verlof in. Morgen 34 weken zwanger!
En... mijn jeuk neemt af! Echt aanzienlijk! Daar ben ik zo blij mee!
En je lijkt er ook meteen dikker door vind ik...quote:Op maandag 3 september 2012 15:28 schreef becky27 het volgende:
oh ik ben helemaal geen fan van zw broeken..... zeker nu niet, ik kan de meeste gewone broeken niet meer aan maar die banden/ extra stof is vaak nog veel te wijd, zit voor geen meter.
Dat ja. Normaal echt koukleum 1e klas en nu ben ik de eerste die de deken eraf gooit of slippers aanheeft XDquote:
Zonde want lekkere kont!quote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En je lijkt er ook meteen dikker door vind ik...
Maar als ik een maat groter ga kopen, normale broek, dan zit het bij mn kont natuurlijk voor geen meter.
Arch!
quote:
Ik gebruikte in het begin ook nog wel eens een haarelastiekjequote:Op maandag 3 september 2012 15:44 schreef bellelena het volgende:
Becky, is zo'n flexibelt misschien iets voor jou? Dat is een soort elastiekje met een stukje stof om tussen je knoop en knoopsgat te doen waardoor je je gewone broek of rok aan kunt als positiekleding.
linkje
Ook een goede tip ja! Of als je zelf handig bent kun je ook met een stukje stof en wat elastiek wel iets fröbelenquote:Op maandag 3 september 2012 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruikte in het begin ook nog wel eens een haarelastiekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |