Goed, als ik een weekend niet kan kijken moet ik maandag een uurtje FOK! inplannen zie ik al!
Loodje & Blijepeen & Sopho & vent: jeéé! Van harte gefeliciteerd! Een tegenovergestelde bevalling maar allebei met een zoon als resultaat

De dames die streepjes hebben geplast, van harte!

Ik sta nu al niet meer onderaan maar ik begrijp dat er nog meer mensen bij komen, straks moet ik mezelf zoeken in de lijst!
Lenehe, zet hem op!

Hopelijk ook op de monitor snel wat meer te zien zodat je meteen aan het werk kunt

Poezebeest, wat zul jij in de stress zitten

Ik hoop zo dat je echo positief is. Houd je ons wel op de hoogte? Sterkte!  
Zolena, wat fijn dat het zelf is gaan draaien! En Barbabientje wat goed dat je een fijne echo hebt gehad!
zolena gedraaid
Barbabientje wat fijn dat de echo goed was!  
En Zandsculptuur heb je de broeken nu al nodig...?
Hier gaat het goed, op 21 september hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige én krijgen we de eerste echo!

Ik ben dan bijna acht weken (denk ik).
En ik heb van mijn beste vriendinnetje (ik was bij de bevalling van haar eerste) een tas gekregen vol magazines, met een fijn boek, een dagkalender met wat de baby nu doet, een lekker cremetje, zo lief!
Het enige dat iets minder goed gaat is de ochtend. Ik ben erg misselijk en verwar het toch met een soort angstgevoel waardoor ik de dag erg vervelend start. Vanmorgen heb ik getest of het hielp om een banaan te eten in bed en dan zittend door te slapen (ik heb de luxe dat dat kan, want ik werk nooit echt vroeg). Dat hielp enorm! Dus morgen ligt er weer een banaan naast mijn bed. (dat klinkt wel een beetje gek

)