OMG inderdaad!quote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd twentemeisje!![]()
En LadyBlack ook met je mijlpaal! Je bent op een kwart!
9 mei (nog niet in het lijstje zetten TS, dat mag pas na de echoquote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef becky27 het volgende:
TM wat is je UD eigenlijk?? (de mijne bij Noortje 28 april)
Jaaaaaaa daar is ze tochquote:
Prenatal? H&M?quote:Op maandag 3 september 2012 11:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje, waar vind ik fijne, niet al te dure positiebroeken?
Ik heb ze toen gehaald bij de outlet van Miss Etam. Voor die paar weken vond ik het onnodig om dure broeken te kopenquote:Op maandag 3 september 2012 11:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje, waar vind ik fijne, niet al te dure positiebroeken?
Ja ik was dus lekker op vakantie! Het gaat prima. Ik moet nog twee weken werken en dan gaat mijn verlof in. Morgen 34 weken zwanger!quote:Op maandag 3 september 2012 10:48 schreef Enfermera het volgende:
Sorbo lang niet gezien!Hoe is het met jou?? En de jeuk?
Als je weeën hebt?quote:Op maandag 3 september 2012 11:44 schreef freecell het volgende:
Haha suikertante! KLinkt als een goed plan!
Sorbo, wat fijn dat die jeuk af neemt!Jeuk is echt een $&^#&^gevoel!
Wanneer moest het bed ook alweer ongeveer op klossen?
Speciale klossen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef Logician78 het volgende:
Zolena wat fijn dat de baby zelf gedraaid is!
Sorbo welkom terug
En hoe krijg je een boxspring in hemelsnaam op klossen?
Officieel vanaf 37 wekenquote:Op maandag 3 september 2012 11:44 schreef freecell het volgende:
Haha suikertante! KLinkt als een goed plan!
Sorbo, wat fijn dat die jeuk af neemt!Jeuk is echt een $&^#&^gevoel!
Wanneer moest het bed ook alweer ongeveer op klossen?
Ja toch?quote:Op maandag 3 september 2012 12:01 schreef freecell het volgende:
Uhm.... De laatste keer had ik 2,5 uur na de eerste wee een baby
Waar haal ik zo snel 2 sterke mannen vandaan?
Of heb je die oerkracht van het bevallen dáárvoor nodig?
Dat vraag ik me ook af! Heb gelukkig nog wel even om dat uit te vogelenquote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef Logician78 het volgende:
En hoe krijg je een boxspring in hemelsnaam op klossen?
Alweer? Wat heerlijk voor jullie!!quote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
Wij hebben de eerste echo net achter de rug. En een hartje zien knipperenWas moeilijk te vinden maar het zat er echt!
7 weken ben ik nu ongeveer.
Ook goedquote:Op maandag 3 september 2012 11:35 schreef Ticootje het volgende:
Misschien beval je wel eerder!! Heb je nog maar 4 weken...
Schoolreisjes spannend. Ik moet nog zo'n formulier tekenen dat je weet dat het om een medische echo gaat. En ik verwacht eigenlijk dat alles gewoon helemaal in orde is, maar zo af en toe slaat dat wat als.... toequote:Op maandag 3 september 2012 13:00 schreef Suikertante het volgende:
Tally! Spirit! Gefeliciteerd dames!
Omentielvo, reden om zenuwachtig te zijn of is het schoolreisjespannend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |