Logeerkamerquote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand nog antisnurktips? Mijn meneer slaapt niet zo best meer geloof ik
quote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand antisnurktips? Mijn meneer slaapt niet zo best meer geloof ik
Ik slaap al op mijn zij, rug ligt al een hele tijd niet lekker meerquote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef Limone het volgende:
[..]Die van mij maakte er laatst ook een opmerking over... Als hij snurkt geef ik 'm meestal een beuk zodat ie op z'n zij gaat liggen: werkt prima en mag hij ook bij mij doen.
Dat was tot nu toe ook mijn zinnigste voorstelquote:
Apart, ik zou zeggen niet zwanger. Doe anders gewoon zo even die andere test.quote:Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef StampertjeX het volgende:
ja klopt is ook rotwoord wat ik nu ook nooit meer ga gebruiken =)
hierbij de paint
[ afbeelding ]
Haha ja iddquote:Op maandag 3 september 2012 15:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ook een goede tip ja! Of als je zelf handig bent kun je ook met een stukje stof en wat elastiek wel iets fröbelen
Oh, das dan ook weer minder jaquote:Op maandag 3 september 2012 15:50 schreef freecell het volgende:
Ow,ik vind positiebroeken fijn!
Ook een koukleum hier, alleen maar erger geworden de laatste tijd
Maar ik kom nu in de probleem-fase: positiebroeken beginnen ook echt minder te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wegen, moeten jullie dat? Ik werd bij de intake gevraagd naar m'n gewicht en verder nooit meer iets over gehoord.quote:Op maandag 3 september 2012 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga ook eens even op zoek naar positieleggings en - broeken denk ik, t zit allemaal niet heel lekker meerMaar ik denk dat als ik wat goeie leggings heb, dat ik al mn rokjes en jurkjes nog wel flink lang aankan
De weegschaal bij de verloskundige was ook niet liefwas al een hele tijd gelede ndat ik me gewogen had, maar t scheelde wel een paar kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |