dus waarom is t dan rug?quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet waar. De deadlift is een 'full-body' oefening zoals je hieronder kunt zien.
[ afbeelding ]
Uit welk boek komt dit plaatje?quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet waar. De deadlift is een 'full-body' oefening zoals je hieronder kunt zien.
[ afbeelding ]
ik zie het als een compound oefening... benen en rug.quote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ondanks dat het een voorkeur is vraag ik het aan jou.
Dus jij hebt de deadlift op de benen dag?quote:Op zondag 2 september 2012 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zie het als een compound oefening... benen en rug.
Net als bijv. bench en dips borst en triceps is...
Dat niet.quote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij hebt de deadlift op de benen dag?
quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef MrGuma het volgende:
Voor de mensen die verstand hebben van SS; blijkbaar ga ik dus te snel in gewichten omhoog (ik ging met squat per workout 5kg omhoog, deadlift 7,5 en de rest 2,5kg) dat is blijkbaar te snel. Aangezien de gewichten niet lager gaan dan 1,25 per schijf ben ik benieuwd hoe jullie de press, bench press en power clean omhoog laten gaan in gewichten?
En voor de squat zal ik dan per week 5kg omhoog gaan? Dus maandag 50kg, woensdag 52.5kg en vrijdag 55kg; gevolgd door maandag weer 57,5kg? (wat feitelijk 2,5kg per workout is)
En met de deadlift per 2 workouts 5kg omhoog? (en hier dus ook feitelijk 2,5kg)
Dan begin ik vanaf morgen weer wat lager op gewicht en begin ik opnieuw maar nu rustiger
Massa is toch 6-12, of ben ik nu dom?quote:Op zondag 2 september 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Doet er hier iemand 4*4? Moet ff massa terug gaan winnen dus ben van plan om het te gaan doen, weet niet voor hoe lang
Lees het boekquote:
Ja dat deed ik dus maar toen riepen hier allemaal mensen dat ze per hele week zoveel kg omhoog gaan. Ik denk dat ik gewoon rippetoe aanhoudquote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Lees het boekVan Mr Rip moet je met de squat+BP 2.5kg omhoog elke training, met de DL 5kg per keer. Als het niet meer gaat dan ga je een stapje lager.
Heb er weinig verstand van, deed eerst 3*8 maar dacht dat 4*4 ook voor massa was.quote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Massa is toch 6-12, of ben ik nu dom?
Idd tussen de 6-10 of 6-12 is massaquote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb er weinig verstand van, deed eerst 3*8 maar dacht dat 4*4 ook voor massa was.
Kracht kan ook altijd beter natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Idd tussen de 6-10 of 6-12 is massa
(hoewel ik persoonlijk het idee heb dat als je kracht wil krijgen je ook in massa moet aankomen)
Eerste 2 weken ist squat +5 daarna +2,5quote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef MrGuma het volgende:
* ik dacht overigens dat squat en deadlift 5kg was
Van hem weet ik het niet, maar heb je de buik van die gast op 1:15 gezien?quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is gewoon bruut, maar ik snap niet hoe je natty zo droog kan worden in 15 weken, hij claimt sowieso 100% natty te zijn. Binnenkort is er een contest tussen hem en Chris Jones van POG (ook natty).
HGH buikjehquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van hem weet ik het niet, maar heb je de buik van die gast op 1:15 gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |