Jij sport graag?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb me vandaag weer ingeschreven bij het uitzendbureau... ladderfabriek here I come...
Die heb ik al te vaak gemaakt toen ik er een half jaar geleden aan het werk was... er was nu nog niets vrij maar ze hoopten over een paar weekjes eventueel wat werk te hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
*insert grapje over snelle weg naar de top*
quote:
ladder => sporten (die dwarsstukjes)quote:
wel netjes dat ze ook naar voorbeelden vragen ipv hun conclusie trekken op basis van je antwoorden .quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of ik de juiste antwoorden heb gegeven weten we oas als ik opnieuw wordt uitgenodigd
Maar ik heb gewoon naar beste kunnen de vragen beantwoord.
Ging met name over hoe je zou reageren in bepaalde situaties en geef eens concrete voorbeelden van zo'n situatie die je in het verleden hebt meegemaakt. En hoe ging je daar toen mee om, etc.
Het sausje bij de pastaquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja precies. Een techneut die nét niet goed genoeg is en niet autistisch is.
te oud?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Bizar, ik had een sollicitatie bij T-Mobile voor een hele uitgebreide Senior webmaster vacature. Iemand die ook front-end kan developen EN verstand heeft van back-end EN ervaring heeft met consumenten website, etc.
Echt een schaap-met-5-poten vacature. En ik heb een match van 90% ofzo, alleen op sommige punten wat weinig ervaring. En ik word niet uitgenodigd voor een gesprek.
Nou wellicht, maar de officiele reden was te weinig ervaring. Maar als je zoveel zoekt en je vind dan iemand die bij 90% van je eisen een match heeft vind ik dat een wat vreemd argument eigenlijk.quote:
Dan zullen ze wel heavy op de devskills gefocust hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou wellicht, maar de officiele reden was te weinig ervaring. Maar als je zoveel zoekt en je vind dan iemand die bij 90% van je eisen een match heeft vind ik dat een wat vreemd argument eigenlijk.
Ja dat lijkt me ook wat raar tenzij ze heel veel sollicitanten hebben gehad die 100% matchten.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou wellicht, maar de officiele reden was te weinig ervaring. Maar als je zoveel zoekt en je vind dan iemand die bij 90% van je eisen een match heeft vind ik dat een wat vreemd argument eigenlijk.
Nou ja ze vroegen gedegen HTML/CSS/javascript skills. Dat is geen probleem, en ervaring met backend zoals PHP (geen probleem) en Java (nee). Kennis en ervaring van grote CMS'en (ja), ervaring met consumenten websites en ships (ja), Ervaring met analytics (ja, maar beperkt), affiniteit met photoshop en designen (ja), A/B testing (nee), Ervaring met samenwerken met ontwikkelaars en designers (ja)quote:Op woensdag 5 september 2012 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel heavy op de devskills gefocust hebben.
dan was ervaring dus ook niet echt een groot probleem iig qua devskills.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja ze vroegen gedegen HTML/CSS/javascript skills. Dat is geen probleem, en ervaring met backend zoals PHP (geen probleem) en Java (nee). Kennis en ervaring van grote CMS'en (ja), ervaring met consumenten websites en ships (ja), Ervaring met analytics (ja, maar beperkt), affiniteit met photoshop en designen (ja), A/B testing (nee), Ervaring met samenwerken met ontwikkelaars en designers (ja)
Al met al een prima match leek me zo.
Nee precies. Had echt wel verwacht om in ieder geval op gesprek te mogen komenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan was ervaring dus ook niet echt een groot probleem iig qua devskills.
Ze hebben zitten kwartetten met de sollicitaties en er toen random 4 uitgekozenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies. Had echt wel verwacht om in ieder geval op gesprek te mogen komen
Ik heb dat ook gehad met een vacaturequote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies. Had echt wel verwacht om in ieder geval op gesprek te mogen komen
Of ze hadden al iemand op het oog, maar moeten ("omdat dat zo hoort") een officiële procedure open stellen etc.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelet op het eisenpakket lijkt het me sterk dat ze veel sollicitanten hebben. Maar wie weet.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Maanvis het volgende:
het belangrijkste is dat je doet wat je leuk vindt, want dan hoef je nooit meer 1 dag in je leven te werken.
Klinkt als een STAR-gesprek.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of ik de juiste antwoorden heb gegeven weten we pas als ik opnieuw word uitgenodigd
Maar ik heb gewoon naar beste kunnen de vragen beantwoord.
Ging met name over hoe je zou reageren in bepaalde situaties en geef eens concrete voorbeelden van zo'n situatie die je in het verleden hebt meegemaakt. En hoe ging je daar toen mee om, etc.
Ja inderdaad. Niets voorbereid, zoals de websites die uitleggen wat STAR is adviseren ;-)quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klinkt als een STAR-gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |