abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116298121

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116298229
Malphite OP, better nerf Irelia
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 2 september 2012 @ 12:20:47 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116299458
better delete teemo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_116300316
quote:
16s.gif Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
better delete teemo.
Alles wat onzichtbaar kan worden mag gedelete worden wat mij betreft :P
  zondag 2 september 2012 @ 12:56:31 #5
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_116300522
geen een onzichtbare champ is echt sterk hoor. heel makkelijk te counteren met vision
Wat doe ik hier?
pi_116300560
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:56 schreef tdrone het volgende:
geen een onzichtbare champ is echt sterk hoor. heel makkelijk te counteren met vision
Maakt niet uit ze zijn nog steeds irritant
pi_116300784
Iemand noemde Sejuani. Die champ ben ik serieus volgens mij al 50+ games niet tegen gekomen
pi_116301396
Wat is die Teemo een kutchamp zeg
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_116301567
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef Physics het volgende:
Iemand noemde Sejuani. Die champ ben ik serieus volgens mij al 50+ games niet tegen gekomen
Is helaas ook echt beroerd, de enige keren dat je d'r tegen komt is bij een free week. Ik had de fout gemaakt om haar als eerste champion te kopen toen ik net begon, sindsdien amper mee gespeeld want bijv. een Nautilus doet alles van haar beter.
  zondag 2 september 2012 @ 13:59:39 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116302497
enige wat ze moeten doen is dat sejuani bij champion impact niet tot stilstand komt met haar q en ze is viable. Ze heeft gewoon geen escape, vergelijkbaar met rammus maar die kan tenminste nog zichzelf fatsoenlijk shielden, sejuani kan dat niet. Wellicht een kleine ar/mres buff op haar w nog.

Ze is wel een extreem harde counter tegen hecarim, dus als iemand hecarim jungle picked, pick sejuani jungle en bam, hecarim out of the picture.
pi_116303460
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 13:27 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is die Teemo een kutchamp zeg
Teemoooo _O_ Never underestimate the power of the Scout's code!
pi_116304633
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Teemoooo _O_ Never underestimate the power of the Scout's code!
Ik bedoel ook niet kut om mee te spelen maar kut om tegen te spelen :P
pi_116305079
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 14:51 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet kut om mee te spelen maar kut om tegen te spelen :P
Even kijken in deze brush en erdoor heen lopen "Poof" FUUuuuUUUUUUuuuu TEEMO SHROOMS!
pi_116305933
Waarom zijn suppots zoals soraka en Janna wat waard endgame? Ze doen toch bijna geen dmg en bijna geen heal? Is een darius of een fiddlesticks dan niet meer waard?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_116306624
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:02 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Even kijken in deze brush en erdoor heen lopen "Poof" FUUuuuUUUUUUuuuu TEEMO SHROOMS!
Ja echt, zo hinderlijk he
pi_116307228
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef dustbrain het volgende:
Waarom zijn suppots zoals soraka en Janna wat waard endgame? Ze doen toch bijna geen dmg en bijna geen heal? Is een darius of een fiddlesticks dan niet meer waard?
Een Darius met full items misschien wel, maar met hoe support normaliter werkt zijn ze veel beter dan non-supports als 5e speler. Janna en Soraka kunnen ook heel veel doen zonder items, vooral Janna kan fights disengagen en losgeraakte enemies slowen en cc'en. Soraka geeft extra armor en magic res shred, en kan silencen en is heel goed in kleine skirmishes en poke battles door heal.
pi_116307923
Vraag me af of die jongens van LoL eigenlijk een salaris betaald krijgen van hun teams.

Overigens go Dignitas, lekker bezig :P
  zondag 2 september 2012 @ 16:06:10 #18
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116307943
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Physics het volgende:
Vraag me af of die jongens van LoL eigenlijk een salaris betaald krijgen van hun teams.

Die hebben weinig te klagen ja.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 2 september 2012 @ 17:00:29 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116310185
quote:
sponsors.
pi_116310272
quote:

De S3 qualifiers krijgen van Riot 1 jaar salaris voor het volgende seizoen iig. Veel andere spelers verdienen vooral geld met hun streams volgens mij.
pi_116313648
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

sponsors.
Sponsoren betalen Dignitas geld, en Dignitas vergoed dan weer reizen, verblijf en andere reiskosten. Voorheen betaalden ze, uit principe, spelers geen salaris.

quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef Autobandje het volgende:

[..]

De S3 qualifiers krijgen van Riot 1 jaar salaris voor het volgende seizoen iig. Veel andere spelers verdienen vooral geld met hun streams volgens mij.
Ja ik zag het. Wat mij betreft een hele mooie stap richting "echt" professioneel gamen.
pi_116315714
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef dustbrain het volgende:
Omdat Janna een slow heeft, een goed schild, een knockup voor meerdere personen en nog eens een ultimate die een gevecht kan beslissen. Dat kan je zelf ook wel bedenken.
Soraka is inderdaad van de supports diegene met de minste invloed, maar een snelle silence (die je dus zeker een paar keer kan gebruiken), een goede heal met zeer goede armor/MR waardoor je AD Carry gelijk gered kan worden, een MR debuff en een AoE heal hebben toch behoorlijk wat invloed. Samen met haar items en een leuke summoner spell is het helemaal goed.
pi_116316105
Wil ik even Dominion doen, moet ik weer 10 minuten wachten :')
pi_116320288
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:00 schreef Adames het volgende:

[..]

Omdat Janna een slow heeft, een goed schild, een knockup voor meerdere personen en nog eens een ultimate die een gevecht kan beslissen. Dat kan je zelf ook wel bedenken.
Soraka is inderdaad van de supports diegene met de minste invloed, maar een snelle silence (die je dus zeker een paar keer kan gebruiken), een goede heal met zeer goede armor/MR waardoor je AD Carry gelijk gered kan worden, een MR debuff en een AoE heal hebben toch behoorlijk wat invloed. Samen met haar items en een leuke summoner spell is het helemaal goed.
Zo goed is die ult niet. Het kan een fight resetten maar ook verpesten. Een random ap carry zoals fiddlesticks doet meer imo.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_116320412
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Zo goed is die ult niet. Het kan een fight resetten maar ook verpesten. Een random ap carry zoals fiddlesticks doet meer imo.
ja, tuurlijk kan hij het verpesten. maar je gaat een anivia ook niet afkraken omdat je maar haar wall wat kan verpesten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')