De nieuwe verkiezingsslogan van de PvdA?quote:Op zondag 2 september 2012 04:36 schreef Cue_ het volgende:
En weer thuis. Avond dansen was wel oke. Moeten meer negers komen die dansen zoveel lekkerder.
Verder zijn negers meestal vervelendquote:Op zondag 2 september 2012 04:36 schreef Cue_ het volgende:
En weer thuis. Avond dansen was wel oke. Moeten meer negers komen die dansen zoveel lekkerder.
Achja we hebben ons vermaakt
Wat doe je voor werk?quote:Op zondag 2 september 2012 12:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's waar ja. Ik moet vanavond overwerken bah
Oja, dat wist ik wel! Werk je op zondag, ja?quote:
Ja we hebben z'n flexwerk regeling... normaal hoeft er niet gewerkt te worden op zondag, maar nu dus welquote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik wel! Werk je op zondag, ja?
Hoeveel uur werk je dan per week?quote:Op zondag 2 september 2012 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja we hebben z'n flexwerk regeling... normaal hoeft er niet gewerkt te worden op zondag, maar nu dus wel
Dat ze die regeling diep in hun holtes wegdouwen
Maarja 't is 'crisis' he? Ook al draaien we beter dan we ooit gedaan hebben
Ahaquote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm... nouja eigenlijk hetzelfde, alleen komt er 1 nachtdienstje van 8 uur bij elke 3 weken.
Nee gelukkig niet zegquote:Op zondag 2 september 2012 12:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
AhaGelukkig niet iedere week dus?
Werk bij een instelling op de boekhoudingquote:Op zondag 2 september 2012 12:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg
En wat voer jij dagelijks uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |