Wie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is wel weer een statistieken man op Fok! met een gloednieuw account... Naja tot nu toe zijn het kwalitatief sterke posts dus wat mij betreft prima.
Nu wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV 14
Ajax 11
Feyenoord 3
AZ 1
Twente 1
Kom jij niet op 30 uit?
Tja... ik begin ook al een nieuwe opleiding he, straks neem ik nog teveel hooi op de vork. Als Guitarist met zijn activiteit op Fok! het al niet kan combineren met zijn privésituatie (Er van uitgaan dat het niks ernstig isquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Je zou echt mod moeten worden.
Wat lul jequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu wel.
Goed zo.
Voortaan gelijk aanpassen graag. deze discussie was vrij vermoeiend.
Is niks ernstigs. Maar idd, je neigde naar een priveleven ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... ik begin ook al een nieuwe opleiding he, straks neem ik nog teveel hooi op de vork. Als Guitarist met zijn activiteit op Fok! het al niet kan combineren met zijn privésituatie (Er van uitgaan dat het niks ernstig is)
Euh.. oke.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lul jeJij kan gewoon niet tellen
Mooi man, psv 14x. Hoeveel in totaal?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV 14
Ajax 11
Feyenoord 3
AZ 1
Twente 1
Kom jij niet op 30 uit?
Genoegquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi man, psv 14x. Hoeveel in totaal?
Dan is het goed, nu kan ik weer zonder gêne kansloze gapjes over hem maken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niks ernstigs. Maar idd, je neigde naar een priveleven ja.
Dat heb ik ook gemerkt ja, daardoor krijg een gevoel dat hij altijd wintquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja vergeten, altijd laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |