quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die prognose van Ajax slaat nergens op
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax is absoluut een titelkandidaat.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die prognose van Ajax slaat nergens op
Het argument van Groepsfase pittig is onzin. Eerder een voordeel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Waarom dan?
Als ik het voor het zeggen had werd Ajax kampioen, maar ik heb geprobbeerd emotie erbuiten te laten.
Eén speler heeft nu 3 leuke wedstrijden gespeeld. Niet té hard van stapel lopenquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
Goed topic, welkom.
Ben het niet met je eens though.
Over PSV: De komst van Van Bommel betekent dat ze nu met twee controleurs spelen. De komst van Narsingh die naast Lens speelt betekent dat snelheid hun grootste wapen is in de aanval. Iets wat een topclub gewoon nutteloos is.
Op papier leuke aankopen, maar ik zie het niet slagen. Ze hadden beter verdedigers kunnen halen.
Over Ajax: een kansloze CL-poule vind ik geen nadeel voor de competitie. Sterkter nog; doordat we er nu na een half jaar al uit liggen hebben we de 2e helft, itt Twente en PSV geen last van Europese wedstrijden.
En over Twente: Het enige pluspunt dat direct invloed heeft op de competitie is de komst van Tadic. Vorig jaar eindigde ze 7de. Nu zijn ze gelijk titelkandidaat nr1? Beetje optimistisch.
Ik heb volgens mij geen één trainer bij de plussen of minnen gezet (toch?). Ze kunnen allemaal wel wat, maar maken allemaal ook fouten op hun tijd. Ik denk dat Dick Advocaat alles bij elkaar de beste trainer van de eredivisie is. McClaren heeft een beetje wat Koeman afgelopen seizoen had: hij moet gewoon presteren anders vliegt hij eruit en is het (praktisch) einde carriere.quote:
Mentaal kan doordeweeks een pak slaag krijgen tussen de oren gaan zitten, voordeel is dat je snel klaar bent. Plusmin dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het argument van Groepsfase pittig is onzin. Eerder een voordeel.
Ajax is zelfs beter dan PSV
En minder geld betekent niet dat je gelijk slecht bent. Marc Overmars heeft oog voor koopjes. en die pakken heel goed uit
wut?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
De komst van Narsingh die naast Lens speelt betekent dat snelheid hun grootste wapen is in de aanval. Iets wat een topclub gewoon nutteloos is.
Met een beter banksaldo zouden Vormer en Schaken niet bij Feyenoord spelen, Schone (hoe maakt je puntjes op een 'o'?) en Boerrigter niet bij Ajax.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:52 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft toch best nog wel wat leuke spelers gehaald, grootste probleem vind/vond ik dat ze wel erg licht waren, maar met die Poulsen erbij en Schone is het al iets beter. Babel kan evt nog wel van waarde zijn. Achterin vind ik ajax niet sterker dan psv.
Nee. Maar dat betekent niet dat ze niet alsnog een verdediger nodig hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:55 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
wut?
En daarnaast, als je de verdediging moet versterken en je vindt niemand moet je een aankoop voor de aanval maar missen als je hem kan gebruiken?
PSV is niet beter geworden imo. Ze hebben weer 2 aankopen gedaan die het systeem waar ze in spelen geforceerd verslechteren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:49 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Als ik alles op een rijtje zet zijn alleen PSV en Twente qua spelersmateriaal beter geworden. Twente hengelt gisteren nog 2 verdedigers binnen - een aspect van de selectie dat PSV heeft onderschat.
Bij Ajax en Feyenoord is het hart uit het elftal gescheurd, dat is niet niks! Twente was inderdaad 7e, maar dat vertekent het beeld een beetje: zonder de 'eindsprint' van McClaren waren ze gewoon 2e of 3e geworden.
Als één speler bij Ajax hóórt te spelen is het wel Tadic. Man, wat een speler!![]()
Waarom kan ik zo genieten van een speler van de 'concurrent' terwijl wat Eriksen doet me meestal koud laat? Die kan toch ook zo spelen? Of zit die passie (Balkan?) er qua karakter niet in?
lol, Overmars was inderdaad totaal overbodig en zorgde ervoor dat Ajax in die tijd niet ver kwamquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
snelheid hun grootste wapen is in de aanval. Iets wat een topclub gewoon nutteloos is.
Overmars wat niet het grootste wapen hehquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol, Overmars was inderdaad totaal overbodig en zorgde ervoor dat Ajax in die tijd niet ver kwam
Idd, toen hebben we ons hele elftal om Overmars heen gebouwd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol, Overmars was inderdaad totaal overbodig en zorgde ervoor dat Ajax in die tijd niet ver kwam
alsof twee spelers die beide voor één positie vechten ons grootste wapen isquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Overmars wat niet het grootste wapen heh
PSV is op dit moment ook niet bepaald om twee rechtsbuitens gebouwd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, toen hebben we ons hele elftal om Overmars heen gebouwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |