quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die prognose van Ajax slaat nergens op
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax is absoluut een titelkandidaat.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die prognose van Ajax slaat nergens op
Het argument van Groepsfase pittig is onzin. Eerder een voordeel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Waarom dan?
Als ik het voor het zeggen had werd Ajax kampioen, maar ik heb geprobbeerd emotie erbuiten te laten.
Eén speler heeft nu 3 leuke wedstrijden gespeeld. Niet té hard van stapel lopenquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
Goed topic, welkom.
Ben het niet met je eens though.
Over PSV: De komst van Van Bommel betekent dat ze nu met twee controleurs spelen. De komst van Narsingh die naast Lens speelt betekent dat snelheid hun grootste wapen is in de aanval. Iets wat een topclub gewoon nutteloos is.
Op papier leuke aankopen, maar ik zie het niet slagen. Ze hadden beter verdedigers kunnen halen.
Over Ajax: een kansloze CL-poule vind ik geen nadeel voor de competitie. Sterkter nog; doordat we er nu na een half jaar al uit liggen hebben we de 2e helft, itt Twente en PSV geen last van Europese wedstrijden.
En over Twente: Het enige pluspunt dat direct invloed heeft op de competitie is de komst van Tadic. Vorig jaar eindigde ze 7de. Nu zijn ze gelijk titelkandidaat nr1? Beetje optimistisch.
Ik heb volgens mij geen één trainer bij de plussen of minnen gezet (toch?). Ze kunnen allemaal wel wat, maar maken allemaal ook fouten op hun tijd. Ik denk dat Dick Advocaat alles bij elkaar de beste trainer van de eredivisie is. McClaren heeft een beetje wat Koeman afgelopen seizoen had: hij moet gewoon presteren anders vliegt hij eruit en is het (praktisch) einde carriere.quote:
Mentaal kan doordeweeks een pak slaag krijgen tussen de oren gaan zitten, voordeel is dat je snel klaar bent. Plusmin dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het argument van Groepsfase pittig is onzin. Eerder een voordeel.
Ajax is zelfs beter dan PSV
En minder geld betekent niet dat je gelijk slecht bent. Marc Overmars heeft oog voor koopjes. en die pakken heel goed uit
wut?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
De komst van Narsingh die naast Lens speelt betekent dat snelheid hun grootste wapen is in de aanval. Iets wat een topclub gewoon nutteloos is.
Met een beter banksaldo zouden Vormer en Schaken niet bij Feyenoord spelen, Schone (hoe maakt je puntjes op een 'o'?) en Boerrigter niet bij Ajax.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:52 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft toch best nog wel wat leuke spelers gehaald, grootste probleem vind/vond ik dat ze wel erg licht waren, maar met die Poulsen erbij en Schone is het al iets beter. Babel kan evt nog wel van waarde zijn. Achterin vind ik ajax niet sterker dan psv.
Nee. Maar dat betekent niet dat ze niet alsnog een verdediger nodig hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:55 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
wut?
En daarnaast, als je de verdediging moet versterken en je vindt niemand moet je een aankoop voor de aanval maar missen als je hem kan gebruiken?
PSV is niet beter geworden imo. Ze hebben weer 2 aankopen gedaan die het systeem waar ze in spelen geforceerd verslechteren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:49 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Als ik alles op een rijtje zet zijn alleen PSV en Twente qua spelersmateriaal beter geworden. Twente hengelt gisteren nog 2 verdedigers binnen - een aspect van de selectie dat PSV heeft onderschat.
Bij Ajax en Feyenoord is het hart uit het elftal gescheurd, dat is niet niks! Twente was inderdaad 7e, maar dat vertekent het beeld een beetje: zonder de 'eindsprint' van McClaren waren ze gewoon 2e of 3e geworden.
Als één speler bij Ajax hóórt te spelen is het wel Tadic. Man, wat een speler!![]()
Waarom kan ik zo genieten van een speler van de 'concurrent' terwijl wat Eriksen doet me meestal koud laat? Die kan toch ook zo spelen? Of zit die passie (Balkan?) er qua karakter niet in?
lol, Overmars was inderdaad totaal overbodig en zorgde ervoor dat Ajax in die tijd niet ver kwamquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
snelheid hun grootste wapen is in de aanval. Iets wat een topclub gewoon nutteloos is.
Overmars wat niet het grootste wapen hehquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol, Overmars was inderdaad totaal overbodig en zorgde ervoor dat Ajax in die tijd niet ver kwam
Idd, toen hebben we ons hele elftal om Overmars heen gebouwd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol, Overmars was inderdaad totaal overbodig en zorgde ervoor dat Ajax in die tijd niet ver kwam
alsof twee spelers die beide voor één positie vechten ons grootste wapen isquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Overmars wat niet het grootste wapen heh
PSV is op dit moment ook niet bepaald om twee rechtsbuitens gebouwd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, toen hebben we ons hele elftal om Overmars heen gebouwd.
Litmanen, Rijkaard, boertjes waren allemaal bagger manquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, toen hebben we ons hele elftal om Overmars heen gebouwd.
Klopt, terwijl de aanval wel hun sterkste wapen zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV is op dit moment ook niet bepaald om twee rechtsbuitens gebouwd.
Met Mertens en Toivonen heb je veel meer mogelijkheden dan alleen over rechts.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, terwijl de aanval wel hun sterkste wapen zou moeten zijn.
Matavz staat waarschijnlijk gewoon weer centraal....quote:Daarnaast vergis je je in de spits waar de voorzetten op gegeven worden. Dat is nu Lens, die kan iets minder goed koppen dat de spitsen die wij destijds hadden.
Dan kan het gaan werken, maar volgens mij veronderstelling mocht Matavz juist weg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met Mertens en Toivonen heb je veel meer mogelijkheden dan alleen over rechts.
[..]
Matavz staat waarschijnlijk gewoon weer centraal....
PSV heeft het team van vorig jaar intact gehouden. Jammer genoeg de verdediging niet versterkt, maar wel op andere posities versterkingen gehaald. Maar door deze versterkingen zijn we volgens jou juist zwakker geworden? Ook snap ik de vergelijking met Sulejmani niet helemaal..quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is niet beter geworden imo. Ze hebben weer 2 aankopen gedaan die het systeem waar ze in spelen geforceerd verslechteren.
Op papier zeker aardige spelers, maar soms heb je daar niks aan. Zie Sulejmani bij Ajax.
Oke..quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Het argument van Groepsfase pittig is onzin. Eerder een voordeel.
Ajax is zelfs beter dan PSV
Ze hebben zich inderdaad al echt bewezen ja..quote:En minder geld betekent niet dat je gelijk slecht bent. Marc Overmars heeft oog voor koopjes. en die pakken heel goed uit
Precies. Dat elftal dat vorig jaar al niet functioneerde. Ze hebben 3 á 4 uitwedstrijden gewonnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV heeft het team van vorig jaar intact gehouden.
Ik bedoel dat Narsingh op papier een leuke speler is, maar bij PSV volgens mij niet gaan renderen. Omdat z'n grootste wapen snelheid is, waar je weinig aan hebt in de Eredivisie. Daarnaast heeft hij een goede voorzet, alleen geeft hij die voorzetten op Lens. Daar heb je dus ook gelijk weinig aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Jammer genoeg de verdediging niet versterkt, maar wel op andere posities versterkingen gehaald. Maar door deze versterkingen zijn we volgens jou juist zwakker geworden? Ook snap ik de vergelijking met Sulejmani niet helemaal..
Misschien ligt het aan mij..(kan..) Maar zou je iets beter uit kunnen werken wat je nou bedoelt?
Mag weg bij een groot bod. Maar ja dat zal bij elke speler geldenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan het gaan werken, maar volgens mij veronderstelling mocht Matavz juist weg.
En Mertens en Toivonen alleen dragen een elftal niet.
Met de komst van Narsingh hebben jullie nu 2 sptisen die het van snelheid moeten hebben ipv creativiteit. Lijkt mij juist dat je nu dus minder mogelijkheden of iig minder variatie in de aanval hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mag weg bij een groot bod. Maar ja dat zal bij elke speler gelden
Ik zeg ook niet dat die het elftal dragen, ik zeg dat dat nog meer mogelijkheden en variatie in de aanval geeft.
Probeer eens argumenten te gebruiken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
Ajax en PSV strijden gewoon om plek 1, Twente is nu echt ff een hype.
Er zijn bij PSV geen dragende spelers vertrokken en elke aanwinst is er één. Narsingh is niet voor niets international. Alleen die Zanka lijkt een mismatch met Advocaat - weer net een verdediger natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is niet beter geworden imo. Ze hebben weer 2 aankopen gedaan die het systeem waar ze in spelen geforceerd verslechteren.
Op papier zeker aardige spelers, maar soms heb je daar niks aan. Zie Sulejmani bij Ajax.
Twente heeft de verdediging gisteren nog verbeterd idd, ben benieuwd hoe die het gaan doen, die zijn zeker een titelkandidaadZie alleen Ajax meer weerstand bieden dan in de OP geschetst wordt.
Het elftal functioneerde inderdaad niet. Maar vergeet niet, uiteindelijk waren het ('maar') 7 punten die ze achter liepen op Ajax. Terwijl Ajax het hele hart kwijt is en alleen wat talenten heeft gehaald die het nog moeten laten zien. En een uitgerangeerde Deen..quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies. Dat elftal dat vorig jaar al niet functioneerde. Ze hebben 3 á 4 uitwedstrijden gewonnen.
Aye, klopt. Ben ik het met je eens. (Behalve het deel dat snelheid niet bruikbaar kan zijn voor een (top)club in de ED.quote:Ik bedoel dat Narsingh op papier een leuke speler is, maar bij PSV volgens mij niet gaan renderen. Omdat z'n grootste wapen snelheid is, waar je weinig aan hebt in de Eredivisie. Daarnaast heeft hij een goede voorzet, alleen geeft hij die voorzetten op Lens. Daar heb je dus ook gelijk weinig aan.
Als je een goede speler koopt die niet meer rendeert is je elftal niet versterkt, dat bedoel ik.
Kijk naar Bursaspor uit en NAC uit, was toch geen gezicht man van FCT. Maar omdat ze het 2 wedstrijd leuk hebben gedaan zijn ze opeens titelfavoriet? Is hun elftal zoveel sterker geworden met Castaignos en Tadic? Chadli begon vorig jaar ook leuk, was ook niets meer van over na 1 maandquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met de komst van Narsingh hebben jullie nu 2 sptisen die het van snelheid moeten hebben ipv creativiteit. Lijkt mij juist dat je nu dus minder mogelijkheden of iig minder variatie in de aanval hebt.
[..]
Probeer eens argumenten te gebruiken.
Ik zeg ook niet dat PSV kansloos is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het elftal functioneerde inderdaad niet. Maar vergeet niet, uiteindelijk waren het ('maar') 7 punten die ze achter liepen op Ajax. Terwijl Ajax het hele hart kwijt is en alleen wat talenten heeft gehaald die het nog moeten laten zien. En een uitgerangeerde Deen..
Dat sowieso. Eens.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aye, klopt. Ben ik het met je eens. (Behalve het deel dat snelheid niet bruikbaar kan zijn voor een (top)club in de ED.
Maar toch vind ik het (nog) geen miskoop. Het is gewoon een hele goede speler, alleen hij moet wel goed gebruikt worden.
En als hij het bij PSV niet laat zien, ben ik er van overtuigd dat hij het bij zijn volgende club laat zien![]()
Tadic is buitencategorie. Dat is de categorie Suarez. Een sieraad voor de eredivisie. De nieuwe Ruiz van Twente. Zal er ook niet langer dan een jaar spelen. Een beetje hype? Tuurlijk, maar de kwaliteit druipt ervanaf.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk naar Bursaspor uit en NAC uit, was toch geen gezicht man van FCT. Maar omdat ze het 2 wedstrijd leuk hebben gedaan zijn ze opeens titelfavoriet? Is hun elftal zoveel sterker geworden met Castaignos en Tadic? Chadli begon vorig jaar ook leuk, was ook niets meer van over na 1 maand
quote:Pelle is zijn hele carriere gewisseld. Vanaf 2008/09, enkel competitie:
79 wedstrijden, 29 keer basis, 18 keer eruit gehaald, 50 keer invaller - 16 goals
Ik zie niets anders in hem dan een breekijzer voor het laatste half uur, maar hem hebben is beter dan hem niet hebben. Plussen en minnen enzo. Je weet maar nooit.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk man, degradatie voetbal van FC Utreg
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef Rubberen_Robin het volgende:
[..]
Groningen en Heerenveen volgen zo langzamerhand. Er blijft een top-6 van de traditionele top-3 plus Vitess, AZ en Twente over. Daar achter heeft iedereen de boot gemist.
Bursaspor-uit was idd slecht, slordig verdedigen tegen een sterke counter-ploeg is dodelijk. Maar NAC heeft geen enkele kans gehad om tegen FC Twente te scoren, tegen Ajax hebben ze meer kansen gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk naar Bursaspor uit en NAC uit, was toch geen gezicht man van FCT.
Chadli speelde vorig jaar als een drol joh! Ola John heeft een tijd goed gespeeld, maar die liep vanaf maart ofzo al op zijn tandvlees. Toen raakte Luuk de Jong geblesseerd en daarna stortte het hele team in. Teveel dravers, te weinig creatievelingen.quote:Maar omdat ze het 2 wedstrijd leuk hebben gedaan zijn ze opeens titelfavoriet? Is hun elftal zoveel sterker geworden met Castaignos en Tadic? Chadli begon vorig jaar ook leuk, was ook niets meer van over na 1 maand
En daar zit Twente zijn probleem dan ook, ze moesten al zo vroeg in het seizoen beginnen (europees) dat ik denk dat die na de winterstop vermoeidheidsproblemen gaan krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:16 schreef Krunsj het volgende:
Ola John heeft een tijd goed gespeeld, maar die liep vanaf maart ofzo al op zijn tandvlees.
Wel een enorm brede selectie hoor, op de bank van Twente zitten spelers die of talentvol zijn of net iets minder dan de basisspeler maar nog steeds prima voor een topclub.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef krul76 het volgende:
[..]
En daar zit Twente zijn probleem dan ook, ze moesten al zo vroeg in het seizoen beginnen (europees) dat ik denk dat die na de winterstop vermoeidheidsproblemen gaan krijgen.
Maar dat heeft natuurlijk ook een reden, tuurlijk heeft ajax geld, maar ze zitten niet bepaald meer in de slappe was. Lees anders dit artikel van 3 maanden geleden eens.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt niet, Ajax wil niet meer veel besteden. Geld is er genoeg.
PSV en FC Twente zijn favoriet maar zullen het wel weer laten liggen voor Ajax.quote:Op zondag 2 september 2012 19:04 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Feyenoord haakt af, Vitesse klampt aan. PSV en Twente lopen weg bij ons geliefde Ajax. Redelijke prognose, al zeg ik het zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |