Waarschijnlijk helpt het dat jouw broer nog een tijdje heeft gedate met mijn zusjequote:
klopt..quote:Op zondag 2 september 2012 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpt het dat jouw broer nog een tijdje heeft gedate met mijn zusje
quote:Boodschappen gedaan, de was gedaan, kwarktaart gemaakt, gestreken, beddengoed verschoond en oude administratie uitgezocht.
Ik lijk red wel
Het is vooral dat het moet hoorquote:Op zondag 2 september 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]je ben heel huiselijk aan het worden
quote:Op zondag 2 september 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Echt he. Ik sta elke ochtend rond 7 uur op voor M. en vandaag zou Wiebel dat doen. Slaapt die muppet nu wel uit tot kwart voor 9.Niet eerlijk.
Ah, M = Muppet...quote:Op zondag 2 september 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Echt he. Ik sta elke ochtend rond 7 uur op voor M. en vandaag zou Wiebel dat doen. Slaapt die muppet nu wel uit tot kwart voor 9.Niet eerlijk.
rare naam voor een kind eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2012 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, M = Muppet... [ afbeelding ]
Nee, want het is een LED lampquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie lamp B
Heb je nog reserve gloeilampen?
quote:en een Lack tafeltje?
Nee, een rotan ding dat we hadden gekocht om het lack tafeltje enigszins op te leuken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nice B.!![]()
Ligt daar nou een krabmat voor de kat op tafel?
Die blijft liefquote:
Ik was er echt heilig van overtuigd dat iedereen hier wel zou weten hoe jij heet en hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C'etait moi. Kan me de verwarring wel voorstellen, zo bekend was mijn achternaam geloof ik niet in deze contreien
Weet de kat dat ook?quote:Op zondag 2 september 2012 12:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, een rotan ding dat we hadden gekocht om het lack tafeltje enigszins op te leuken.
Ik heb niet iedereen gemeet hequote:Op zondag 2 september 2012 12:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was er echt heilig van overtuigd dat iedereen hier wel zou weten hoe jij heet en hoe je eruit ziet
De bamboe wasmand is niet veilig, maar dat ding tot nu toe wel.quote:Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet de kat dat ook?![]()
(de mijne zou er genadeloos op losgaan)
Klopt. Ik had jouw 06 ook (incl. achternaam) in mijn telefoon, dan blijft het ook beter hangen natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gemeet he. Etsie, MM, LB en Diaan heb ik nog nooit in het echt gezien. Hoe goed een achternaam blijft hangen is ook maar afwachten. Nems achternaam was ik ook allang weer vergeten namelijk
Ik ken jou ook alleen maar vanuit de media en hier...quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gemeet he. Etsie, MM, LB en Diaan heb ik nog nooit in het echt gezien. Hoe goed een achternaam blijft hangen is ook maar afwachten. Nems achternaam was ik ook allang weer vergeten namelijk
Daarom sta je ook in het lijstje van mensen die ik niet gemeet hebquote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken jou ook alleen maar vanuit de media en hier...
Ik bedoelde aan te geven dat ik jou qua uiterlijk wel ken, andersom zal dat wat lastiger zijn, denk ik...quote:Op zondag 2 september 2012 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarom sta je ook in het lijstje van mensen die ik niet gemeet heb
Oh zo. Ik weet dat je kaal bent, niet overdreven groot (1.75 oid?) en een ras-Amsterdammer, maar daar zullen er wel meer van rondlopen in jouw stad. Op straat herkennen zit er dus niet inquote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde aan te geven dat ik jou qua uiterlijk wel ken, andersom zal dat wat lastiger zijn, denk ik...
Correct...quote:Op zondag 2 september 2012 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh zo. Ik weet dat je kaal bent, niet overdreven groot (1.75 oid?) en een ras-Amsterdammer, maar daar zullen er wel meer van rondlopen in jouw stad. Op straat herkennen zit er dus niet in
Dank, maar nee, want:quote:
Hm, verkeerd gelezen over die hoogte. De lampenkap kan je er eventueel niet op zetten, dan had het misschien wel gepastquote:Op zondag 2 september 2012 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar nee, want:
Afmeting gemonteerd product
Min. hoogte: 68 cm
Max. hoogte: 81 cm
Diameter lampenkap: 31.0 cm
Ik heb maar zo'n 6 cm ruimte qua breedte en 40cm in hoogte.
Ben afgelopen week al bij IKEA geweest (pure horror!!!) en heb daar niets gevonden wat bruikbaar was...
Mag langer dan 6 cm zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:
Mag het maar 6cm diameter zijn of mag het wel langer zijn, als het maar max 6cm diep is? Dan is dit misschien iets voor je.
Dat is meer een richel dan een vensterbank.quote:Op zondag 2 september 2012 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien er hier nogal wat mensen in de verbouwingen e.d. zitten.
Heeft iemand hier ergens een staand lampje gezien, dat incl. voet niet breder is dan zo'n 6 cm en qua hoogte een centimer of 40?
Is voor in een vensterbank...
Er komt binnenkort een nieuwe houten luxaflex die vrij breed is en de meeste ruimte van de raamnis/vensterbank op soupeert.quote:Op zondag 2 september 2012 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is meer een richel dan een vensterbank.En is het raampje maar 40 cm hoog?
Lastig om voor dat formaat iets te vinden. Is een staande lamp geen optie?
Anders zou je een (mat)glazen vaas (smalle cilinder of rechthoekig) zelf kunnen vullen met 'kerst'verlichting.
quote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef wyccie het volgende:
Mag het 3 cm overhangen?
http://www.kwantum.nl/ver(...)dula-systeem/1552624
Beetje lullig maar wel verstandig denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
In het havengebied hier wordt een rally verreden vandaag.
Mooi weer, dus net even wezen kijken hoe dat in het echie is.
Is de heat afgeblazen omdat de ambulance pech heeft en ze zonder ambulance niet mogen rijden...![]()
Niets gezien en dus maar weer naar huis gegaan.
Straks naar het Foodfestival, hopelijk blijft het droog.
Typisch...quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje lullig maar wel verstandig denk ik.
Vannacht was hier een illegaal(althans, dat vermoed ik) feest aan de gang. Uiteindelijk ben ik om 02:00 maar eens gaan kijken waar het was. Is het gewoon 3km verderop
Windstille nacht, bos ertussen en een aardwal..en ik kon nog de muziek door de TV heen horen alsof het 2 straten verderop was
Ja ik vermoed dus illegaal, vooral gezien het grote aantal fietsen en mensen die via de bosjes naar binnen gingen op een plek waar een overwoekerd voetbalveld ligtquote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typisch...
Vergunningen voor legale feesten worden hier tot 23.00u afgegeven.
Illegaal feest of te laat stoppen betekent ingrijpen...
De laatste tijd schijnt het aantal illegale feesten weer toe te nemen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dus illegaal, vooral gezien het grote aantal fietsen en mensen die via de bosjes naar binnen gingen op een plek waar een overwoekerd voetbalveld ligt
Eigenlijk wel gek dat er niet eerder ingegrepen is omdat er normaal gesproken wel politie rijdt op zaterdagavond. Maar zelfs in het uurtje heen en weer lopen ben ik maar 2 mensen op een fiets tegengekomen. Zelfs geen auto's ofzo. En het ligt naast het vliegveld waar haast niemand er last van heeft.
Dus klachten zullen er ook niet zo snel zijn.
Ja vrienden van van me waren onlangs ook nog op een illegaal feestje. Ik vind het wel een vet concept. Maar er is echt een mégainstallatie gebruikt in deze. Dat is wel iets meer dan een paar kleine speakertjesquote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd schijnt het aantal illegale feesten weer toe te nemen.
Hier in het havengebied ook, vanaf station Sloterdijk wordt je dan naar een geheime locatie gebracht...
Dat is in beginsel mogelijk, alleen niet op zondagquote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De (onder)gemiddeld slimme consument mag ook niet te zeer verdwalen.dus het zou me zeer verbazen als je er langer dan een half uur voor nodig zou hebben![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je was wel toe aan wat zelfkasteiding?
Als je veel moet hebben en het is druk: trek maar een uur of 4, 5 uit voor je Ikea-dagjequote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De (onder)gemiddeld slimme consument mag ook niet te zeer verdwalen.dus het zou me zeer verbazen als je er langer dan een half uur voor nodig zou hebben![]()
Ik heb er straks misschien 1 over...quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik ben ook nog op zoek naar een mooie stalamp voor in de vensterbank. Maar dat valt niet mee.
Dat is als je weet dat je een meubelstuk nodig hebt, maar nog niet precies welke. Anders kan je via de website opzoeken of dat meubel op voorraad is en waar in het magazijn je het kunt halenquote:Op zondag 2 september 2012 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je veel moet hebben en het is druk: trek maar een uur of 4, 5 uit voor je Ikea-dagje
Nee ik hou altijd van Ikeaquote:
Jawel, maar blijkbaar niet altijd. TV-meubel Benno in berkenfineeruitvoering is bij Ikea Groningen te vinden in stelling 28, vak 8. Amersfoort, Amsterdam, Duiven en Eindhoven hebben het meubel wel maar zeggen niet waar, in Utrecht is het niet op voorraad en de andere vestigingen vermelden het keurig op de sitequote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Staat dat ook op de site? Want dat heb ik nog nooit kunnen vinden namelijk. Onze tactiek: artikelnummer opschrijven, naar de Ikea, door naar het magazijn en op zo'n computer het artikelnummer inkloppen voor stelling en vak.
You have much to learn, young grasshopper!quote:Op zondag 2 september 2012 16:41 schreef Etcetera het volgende:
Wtf, ik zag het net ookdit had ik wel eerder willen weten
Welke?quote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We willen zo'n bedbank voor op de nieuwe logeerkamer, maar het is mij niet helemaal duidelijk of daar nou ook een normale matras op kan
Lekker!quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef B.ertha het volgende:
Wij gaan couscous met falafel etenIk heb het er stiekem doorheen gedrukt
Om 19:38 gaat Sheep plotseling een ommetje maken en als hij terugkomt heeft hij een verdachte mayonaise-lucht om zich heenquote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef B.ertha het volgende:
Wij gaan couscous met falafel etenIk heb het er stiekem doorheen gedrukt
quote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om 19:38 gaat Sheep plotseling een ommetje maken en als hij terugkomt heeft hij een verdachte mayonaise-lucht om zich heen
quote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om 19:38 gaat Sheep plotseling een ommetje maken en als hij terugkomt heeft hij een verdachte mayonaise-lucht om zich heen
Holy fuck dat was lekkerquote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef Etcetera het volgende:
Salade, gebakken aardappeltjes met spekjes, champignon en ui en een satéschnitzel
quote:The street's steepness was unintentional. As with many other parts of Dunedin, and indeed New Zealand, streets were laid out in a grid pattern with no consideration for the terrain, usually by planners in London.
Ken je de Japanners al?quote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed zo Engelsen! Ik hou van jullie mafkezen
Dan bel je toch de brandweer om te komen meten?quote:Op zondag 2 september 2012 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We vermoeden dat we een carbon monoxide lek hebben hier en de huisbaas is niet in de stad
en kachel uit/ geen warm water gebruikenquote:Op zondag 2 september 2012 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We vermoeden dat we een carbon monoxide lek hebben hier en de huisbaas is niet in de stad
Oh, tof. Ik ga even kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, ken je de serie Brittains Hidden Heritage die nu op BBC 1 is?
Hadden net wel een aardig (patriottisch) item over de Mathilda 2 tank
Drie roommates van PS doen het niet meer...quote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe hebben jullie uitgevonden dat er een koolmonoxide lek is?
PS klaagde op Twitter over een rookmelder die maar af bleef gaan, zonder rook of stof in de buurt. Batterij was volgens haar pas geleden vervangen en het is wel een dual-modelquote:Op zondag 2 september 2012 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe hebben jullie uitgevonden dat er een koolmonoxide lek is?
Dat stond hier vanmiddag ook op, ik schrok me rot!quote:Op zondag 2 september 2012 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Romain Grosjean mag de volgende grand prix niet meerijden. Dit is namelijk niet echt de bedoeling:
Al is het wel een mooie crash
Alonso had ook nog de pech dat de brandblusser in de auto afging, waardoor hij ook nog onder dat spul kwamquote:Op zondag 2 september 2012 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat stond hier vanmiddag ook op, ik schrok me rot!
Die Alonso zal ook wel een rolberoerte hebben gehad, als ineens vanachteren een auto op je stuur wordt gelanceerd
Serieus?quote:Op zondag 2 september 2012 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alonso had ook nog de pech dat de brandblusser in de auto afging, waardoor hij ook nog onder dat spul kwam
Jammer voor hem, maar leuk voor het kampioenschapquote:
Daar gaan in ieder geval gewone matrassen op. Als ik op de Ikea site bij de Hemnes kijk tonen ze matrassen van 80x200 als "bijpassend". Geen garantie natuurlijk, maar er hoort in ieder geval niets bijzonders op.quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
De Bygland of de Hemnes
De Hemnes is ook tweedehands goed te krijgen, maar vaak zonder matras. Dus moet ik wel weten wat voor matrassen er dan op moeten.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Toch wel aantrekkelijke brandweermannen hoop ik?
Lucky them.quote:
Wat denk je zelf na de posts van PS?quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tsja, zij hadden de betere deal denk ik![]()
Maar geen eng onzichtbaar gas?
Hoezo gelogen?quote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee huisbaas heeft gewoon tegen ons gelogen. En zoals je ziet was ik ook niet op mijn paas best
zei dat de batterijen vorige week vervangen warenquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, wilde het vragen en gooide mijn reactie toch maar weer weg...
Well that sucksquote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zei dat de batterijen vorige week vervangen warenhet gekke is dat we vanochtend de batterijen hebben getest en er niks mis leek te zijn en het alarm voor de eerste keer af ging terwijl ik in de keuken bezig was.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kreeg gratis nieuwe batterijen in al mijn detectors
Van Bol.com, ik heb iets besteld op acceptgiro (want het is een redelijk bedrag en het item komt pas eind september uit). Ik ben wel benieuwd wat het probleem is geweest, want ik heb altijd op tijd betaaldquote:Uw bestelling is uit voorzorg geannuleerd omdat er bij controle bleek dat er in het verleden een probleem was met de door u opgegeven bestelgegevens.
Gelukkig dus niet jouw probleemquote:Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Overigens vermoed ik dat het door ons nieuwe adres komt, want we hebben hier al een aantal aanmaningen binnen gehad, ook van Bol als ik het me goed herinner. Zou me niet verbazen als het daardoor geflagged wordt nu.
waarschijnlijk niet. Ken wel mensen die in een studentenhuis woonden en die heel veel moeite hebben moeten doen om nog een telefoonabo te krijgen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gelukkig dus niet jouw probleem
Mjah, ze is ook geen vaste AKQSC'erquote:Op maandag 3 september 2012 09:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben uiteraard vergeten Tinu te feliciteren....
alsnog gefeliciteerd
Goed gedaan, jouw probleem opgelostquote:Op maandag 3 september 2012 09:47 schreef Etcetera het volgende:
Gebeld, kwam inderdaad door de vorige bewonerik heb het nummer van het incassobureau gekregen, daar heen gebeld en zij gaan een bericht naar Bol sturen dat de blokkade van het adres afgehaald kan worden.
Dat is niet het gevalquote:Op maandag 3 september 2012 09:48 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, check even bij de gemeente of er nog andere mensen op jouw adres staan ingeschreven in het gemeentelijk basisregister (GBA). Dan voorkom je ook mogelijke andere problemen
Het scheelt niet enorm veel met San Francisco. En dat was wel de bedoelingquote:Op zondag 2 september 2012 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over de steilste straat ter wereld:
[..]
[ afbeelding ]
Goed zo Engelsen! Ik hou van jullie mafkezen
Eind vd week even bij bol nabellenquote:Op maandag 3 september 2012 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Nu maar hopen dat het tijdig gedaan wordt, zou maximaal 3 weken duren en het is het verjaardagscadeau voor E. (niet dat die thuis is in de week van zijn verjaardag, maar soit)
quote:Op maandag 3 september 2012 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat is niet het gevalNa het inschrijven bij de gemeente kreeg ik een brief, en daarin stond dat er toen 0001 bewoners in mijn huis woonden
Met de brief van E. waren dat er 0002
Dat is wel een goede inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 09:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eind vd week even bij bol nabellenbeetje druk uitoefenen, aangeven dat het een heel belangrijk verjaarscadeau is
Kuddo's voor de gemeentequote:
Verhip, dat dus! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 09:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben uiteraard vergeten Tinu te feliciteren....
alsnog gefeliciteerd
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 3 september 2012 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij moet dat een Duits vlaggetje zijn
Soms was het maar net aanquote:Op maandag 3 september 2012 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van Bol.com, ik heb iets besteld op acceptgiro (want het is een redelijk bedrag en het item komt pas eind september uit). Ik ben wel benieuwd wat het probleem is geweest, want ik heb altijd op tijd betaald
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Etcetera het volgende:
als je iets bij bol.com bestelt, wanneer moet je betalen voordat je een aanmaning krijgt? de standaard 30 dagen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets. Je krijgt er sowieso 3 of 4.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mooi zoheb geen zin in wachten tot ik weer geld heb, kan ik die usb stick alvast bestellen
[..]
ik ga er vanuit dat het 30 dagen isis de meest standaard namelijk
Ik ga niet zover terug zoeken dat ik ook de bevestiging dat ze op tijd heeft betaald gevonden hebquote:
Check gelijk even haar dagafschriften als je toch bezig bentquote:Op maandag 3 september 2012 10:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga niet zover terug zoeken dat ik ook de bevestiging dat ze op tijd heeft betaald gevonden heb
quote:Op maandag 3 september 2012 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Check gelijk even haar dagafschriften als je toch bezig bent
Vastleggen op tapequote:Op maandag 3 september 2012 10:22 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Soms was het maar net aan inderdaad, maar de helpdeskmedewerker noemde mij een 'nette betaler'
quote:Op maandag 3 september 2012 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Check gelijk even haar dagafschriften als je toch bezig bent
Tuurlijk wel, je geeft het (hier) gewoon niet toequote:Op maandag 3 september 2012 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie zit bij de Rabobank, daar heb ik geen connecties
Thanksquote:Op maandag 3 september 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
IARL, nog gefeliciteerd! En wat een ontzettend druk ren en vlieg weekend hebben jullie achter de rug.
quote:Op maandag 3 september 2012 10:41 schreef Soempie het volgende:
Wij hadden gister een ren en vlieg ochtend. We stonden net op het punt om naar Zeeland te vertrekken toen een van de katten binnen kwam lopen met in z'n pootje een groot gat. Je kon zo tot op het bot kijken.Dus ik liep er heen, gaat die malle kat heel blij rondjes liggen rollen om gekroeld te worden.
![]()
Maar eerst snel langs de dierenarts. Die heeft er drie nietjes in gezet zonder verdoving en de kat gaf geen krimp.Taaie beesten zijn het toch.
Beter een gat in z'n poot dan een poot in z'n gatquote:Op maandag 3 september 2012 10:41 schreef Soempie het volgende:
Wij hadden gister een ren en vlieg ochtend. We stonden net op het punt om naar Zeeland te vertrekken toen een van de katten binnen kwam lopen met in z'n pootje een groot gat. Je kon zo tot op het bot kijken.Dus ik liep er heen, gaat die malle kat heel blij rondjes liggen rollen om gekroeld te worden.
![]()
Maar eerst snel langs de dierenarts. Die heeft er drie nietjes in gezet zonder verdoving en de kat gaf geen krimp.Taaie beesten zijn het toch.
quote:Op maandag 3 september 2012 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Beter een gat in z'n poot dan een poot in z'n gat
Ik denk dat ik toch liever een snee in mijn vinger heb dan een poot in mijn gatquote:Op maandag 3 september 2012 10:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beter een snee in je vinger... ow nee, toch niet
quote:Op maandag 3 september 2012 10:41 schreef Soempie het volgende:
![]()
Liever een poes op de radio dan een radio in je poesquote:Op maandag 3 september 2012 11:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Hoor nu net op de radio dat er een kat gevonden is met 14 kogels in het lijf. Het beestje leeft nog![]()
Taaie beesten idd
quote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Liever een poes op de radio dan een radio in je poes
En hij leeft niet nog, hij leeft weerNegen levens, jeweetz!
Hopen dat ondanks 14 kogels het beestje maar 1 leven kwijt is danquote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Liever een poes op de radio dan een radio in je poes
En hij leeft niet nog, hij leeft weerNegen levens, jeweetz!
Vast een gangsta rapperquote:Op maandag 3 september 2012 11:32 schreef lubje25 het volgende:
Hoor nu net op de radio dat er een kat gevonden is met 14 kogels in het lijf. Het beestje leeft nog![]()
Ben benieuwd hoe dit afloopt, good luck & keep us posted...quote:Op maandag 3 september 2012 12:42 schreef iamredleader het volgende:
Gelunched, zometeen een mooie mail naar mijn rechtsbijstand sturen met het dossier van mijn autoschade. Tip van een goede vriend: opdracht meesturen dat we bereid zijn om te schikken voor EUR 1.500,- (de daadwerkelijke schade), vaak zal mijn rechtsbijstand met de tussenpersoon schikken voor dit soort bedragen. Onafhankelijk dossier, uurtaried advocaat etc zijn al duurder waardoor het gauw niet de moeite waard is (als ze mijn verhaal sterk genoeg vinden)
Eerst bevestiging van de rechtsbijstand voor ontvangst, dan waarschijnlijk dossier completeren met de overige foto's (en dat zijn er natuurlijk best een handvolquote:
Hij was echter niet zo dol op de dierenartsquote:Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]wow! wel stoer dat 'ie geen kik gaf
waarschijnlijk van de pure adrenaline...
Game of Thronesquote:
Die heb ik waarschijnlijk nogquote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, herkenbaar!
Mijn beste vriendin heeft na de middelbare school een heleboel op de vuurplaats gegooidook wel een mooi afscheid van al je bewaarde SO's en proefwerken
Ik heb er ook wel wat bewaard hoorquote:
Ik ook.quote:
Oeh, even kijken of ik die boeken ook kan krijgen.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef iamredleader het volgende:
Dames, er staat een vraag open in de AKQ
Ik heb even gekeken maar ik weet m niet hoor, en ik ga zo de stad in dus ga ook geen gokje wagenquote:Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef iamredleader het volgende:
Dames, er staat een vraag open in de AKQ
en dat is ook de reden dat ik eigenlijk alle aantekeningen heb weggegooid. Sommige vakspecifieke readers die heb ik nog wel.quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb alleen nog wat spullen uit m'n laatste jaar HBO en natuurlijk van de opleidingen in het bankvak, maar de eerlijkheid gebiedt me te bekennen dat ik geen enkel schrift meer heb ingekeken nadat een vak of opleiding is afgerond
Een jaaropgave uit 2006? Waarom niet?quote:Op maandag 3 september 2012 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaropgaven zou ik niet wegdoen eigenlijk.
--> de oplossing!quote:Op maandag 3 september 2012 15:41 schreef Soempie het volgende:
In elk geval geen wonder dat onze zolder bomvol staat.
Hij 's mooiquote:Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Fantastisch roddeltopicSchijnheilige schoonmoeder
Wat B zegt, een jaar of 5 ofzo bewaren, dan mag het weg. Ben het het ook met Red ens, jaaropgaven en dat soort dingen er wel uit vissen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zelfs alles nog van m'n baantje bij de HEMA. Toen was ik 16.Maar dat kan dus weg begrijp ik.
Ja maar die staan niet in de Enkhuizer almanak!quote:Op maandag 3 september 2012 16:47 schreef Mark het volgende:
Als het regent in Mei is april voorbij
Als het regent in september valt Kerstmis in december
Niet dat ik heb gezien. Wel een tip om knellende schoenen lekkerder te laten zitten: smeer de binnenkant in met 70% alcohol, doe ze aan en maak een wandeling van minstens twee uurquote:Op maandag 3 september 2012 16:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staat "dat slaat als een lul op een drumstel" er wel in?
Dat kan kloppen, heb ik ook ooit gehad na een verhuizing. Was met een telefoontje opgelost inderdadquote:Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Overigens vermoed ik dat het door ons nieuwe adres komt, want we hebben hier al een aantal aanmaningen binnen gehad, ook van Bol als ik het me goed herinner. Zou me niet verbazen als het daardoor geflagged wordt nu.
quote:
Goodluck_charm-topiquequote:Op maandag 3 september 2012 15:57 schreef Etcetera het volgende:
Fantastisch roddeltopicSchijnheilige schoonmoeder
Dat werkt alleen met leerquote:Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gezien. Wel een tip om knellende schoenen lekkerder te laten zitten: smeer de binnenkant in met 70% alcohol, doe ze aan en maak een wandeling van minstens twee uur
Pass.quote:Op maandag 3 september 2012 22:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
--> KEL voor een rondje necrofilie
Kelder, kinky...wil je ons dingen vertellen die wij niet willen weten?quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is er iemand die hier toegang tot KEL heeft?
Dat doe ik toch al?quote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Kelder, kinky...wil je ons dingen vertellen die wij niet willen weten?
Sorryquote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken...quote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het laatst voor de operatie?quote:Op maandag 3 september 2012 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken...
quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Toch maar even teruglezen
[..]
Dat kan kloppen, heb ik ook ooit gehad na een verhuizing. Was met een telefoontje opgelost inderdad
Ik hoef niet eens meer te bellen blijkbaarquote:Aangezien het in dit geval een andere klant betreft, heb ik de automatische blokkade opgeheven. Dit houdt in dat u vanaf nu weer kunt bestellen. Desgewenst kunt u de bestelling opnieuw plaatsen op onze site. Wegens privacyredenen beschik ik niet over uw inloggegevens en kan ik dit helaas niet voor u doen. Mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.
Ik las het ook vanochtend. En is hij afgelopen jaar niet met een jong blompje van 18 ofzo getrouwd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan...die grote neger uit The Green Mile is dood.
Had op 13 juli(ja, dat is een vrijdag) een hartinfarct gehad. Daar is 'ie nu dood aan gegaan
http://www.washingtonpost(...)5e3f88849_story.html
Ik ben alweer in Zeist, hard aan het werkquote:Op dinsdag 4 september 2012 07:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben om half tien op Utrecht Centraal.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoef niet eens meer te bellen blijkbaar
Ik dacht dat ze nog verloofd waren, las zoiets in het nieuwsquote:Ik las het ook vanochtend. En is hij afgelopen jaar niet met een jong blompje van 18 ofzo getrouwd?
Goedemoggelquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik ben in bed, wakker aan het worden
beterquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik ben in bed, wakker aan het worden
Ik hou van de overgang van zomer naar herfstquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:38 schreef iamredleader het volgende:
Lekker fris buiten, trouwensruikt zo lekker, een vroeg-herfst geurtje
Dat soort verhalen zijn heel irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Pesentatie, huidige spreker: 'eh eh eh. Zeg maar.'
Heel naar om naar te moeten luisteren
zeg maarquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn heel irritant inderdaad.
Jullie zijn in de war met een andere acteur uit The Green milequote:Op dinsdag 4 september 2012 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]![]()
goede service!
[..]
Ik dacht dat ze nog verloofd waren, las zoiets in het nieuws
Thanksquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]knap! Had je een bepaalde reden om te stoppen, of was je er gewoon klaar mee?
Bijna de hele dag jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jezus, zelfs om tien uur is lijn 12 nog veetransport
Ohquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jullie zijn in de war met een andere acteur uit The Green miledie neger heeft niet met een jonge blom maar die foute gevangenisbewaarder.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksheb altijd geroepen dat ik voor mijn 30ste wilde stoppen en ik begon het ook zat te worden. Slechte conditie, ongezond en het kost bakken met geld. Heb tot noch toe geen enkele moeite met het stoppen gehad
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksheb altijd geroepen dat ik voor mijn 30ste wilde stoppen en ik begon het ook zat te worden. Slechte conditie, ongezond en het kost bakken met geld. Heb tot noch toe geen enkele moeite met het stoppen gehad
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jullie zijn in de war met een andere acteur uit The Green miledie neger heeft niet met een jonge blom maar die foute gevangenisbewaarder. Desondanks heel sneu natuurlijk
En dan heb je het niet eens gehad over dat vieze wijf. Ja, ik zeg het: wijf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrr...![]()
Dat hondje, die nagels, dat haar, die blouse..... álles!
'Mag ik dat zeggen? Jaaa dat mag ik zeggen'quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan heb je het niet eens gehad over dat vieze wijf. Ja, ik zeg het: wijf.
Ow...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:13 schreef Soempie het volgende:
Klotezooi. M"n moeder is opgenomen in het ziekenhuis. Niet meer aanspreekbaar, hoge koorts en weet ik wat. En ik kan niemand bereiken.
Nou, 't is in Haarlem. Ik heb zojuist m'n tante gebeld en zij gaat zo langs en laat dan weten hoe of wat. Als het dan ernstig is ga ik Wiebel bellen dat hij als de sodemieter ons op komt halen om langs te gaan. En anders kan ik misschien vanavond of morgen langs, als het minder ernstig is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...![]()
Kan je er langs gaan of...?
Dit soort berichten zijn nooit leuk en je reactie lijkt me niet meer dan begrijpelijk, ondanks de situatie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, 't is in Haarlem. Ik heb zojuist m'n tante gebeld en zij gaat zo langs en laat dan weten hoe of wat. Als het dan ernstig is ga ik Wiebel bellen dat hij als de sodemieter ons op komt halen om langs te gaan. En anders kan ik misschien vanavond of morgen langs, als het minder ernstig is.
Zelf nu rijden heb ik net overwogen, maar ik zit helemaal te trillen en te huilen, dus lijkt me niet zo verstandig. Niet gedacht dat ik er zo van overstuur zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |