Waarschijnlijk helpt het dat jouw broer nog een tijdje heeft gedate met mijn zusjequote:
klopt..quote:Op zondag 2 september 2012 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpt het dat jouw broer nog een tijdje heeft gedate met mijn zusje
quote:Boodschappen gedaan, de was gedaan, kwarktaart gemaakt, gestreken, beddengoed verschoond en oude administratie uitgezocht.
Ik lijk red wel
Het is vooral dat het moet hoorquote:Op zondag 2 september 2012 07:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]je ben heel huiselijk aan het worden
quote:Op zondag 2 september 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Echt he. Ik sta elke ochtend rond 7 uur op voor M. en vandaag zou Wiebel dat doen. Slaapt die muppet nu wel uit tot kwart voor 9.Niet eerlijk.
Ah, M = Muppet...quote:Op zondag 2 september 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Echt he. Ik sta elke ochtend rond 7 uur op voor M. en vandaag zou Wiebel dat doen. Slaapt die muppet nu wel uit tot kwart voor 9.Niet eerlijk.
rare naam voor een kind eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2012 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, M = Muppet... [ afbeelding ]
Nee, want het is een LED lampquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie lamp B
Heb je nog reserve gloeilampen?
quote:en een Lack tafeltje?
Nee, een rotan ding dat we hadden gekocht om het lack tafeltje enigszins op te leuken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nice B.!![]()
Ligt daar nou een krabmat voor de kat op tafel?
Die blijft liefquote:
Ik was er echt heilig van overtuigd dat iedereen hier wel zou weten hoe jij heet en hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C'etait moi. Kan me de verwarring wel voorstellen, zo bekend was mijn achternaam geloof ik niet in deze contreien
Weet de kat dat ook?quote:Op zondag 2 september 2012 12:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, een rotan ding dat we hadden gekocht om het lack tafeltje enigszins op te leuken.
Ik heb niet iedereen gemeet hequote:Op zondag 2 september 2012 12:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was er echt heilig van overtuigd dat iedereen hier wel zou weten hoe jij heet en hoe je eruit ziet
De bamboe wasmand is niet veilig, maar dat ding tot nu toe wel.quote:Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet de kat dat ook?![]()
(de mijne zou er genadeloos op losgaan)
Klopt. Ik had jouw 06 ook (incl. achternaam) in mijn telefoon, dan blijft het ook beter hangen natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gemeet he. Etsie, MM, LB en Diaan heb ik nog nooit in het echt gezien. Hoe goed een achternaam blijft hangen is ook maar afwachten. Nems achternaam was ik ook allang weer vergeten namelijk
Ik ken jou ook alleen maar vanuit de media en hier...quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gemeet he. Etsie, MM, LB en Diaan heb ik nog nooit in het echt gezien. Hoe goed een achternaam blijft hangen is ook maar afwachten. Nems achternaam was ik ook allang weer vergeten namelijk
Daarom sta je ook in het lijstje van mensen die ik niet gemeet hebquote:Op zondag 2 september 2012 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken jou ook alleen maar vanuit de media en hier...
Ik bedoelde aan te geven dat ik jou qua uiterlijk wel ken, andersom zal dat wat lastiger zijn, denk ik...quote:Op zondag 2 september 2012 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarom sta je ook in het lijstje van mensen die ik niet gemeet heb
Oh zo. Ik weet dat je kaal bent, niet overdreven groot (1.75 oid?) en een ras-Amsterdammer, maar daar zullen er wel meer van rondlopen in jouw stad. Op straat herkennen zit er dus niet inquote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde aan te geven dat ik jou qua uiterlijk wel ken, andersom zal dat wat lastiger zijn, denk ik...
Correct...quote:Op zondag 2 september 2012 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh zo. Ik weet dat je kaal bent, niet overdreven groot (1.75 oid?) en een ras-Amsterdammer, maar daar zullen er wel meer van rondlopen in jouw stad. Op straat herkennen zit er dus niet in
Dank, maar nee, want:quote:
Hm, verkeerd gelezen over die hoogte. De lampenkap kan je er eventueel niet op zetten, dan had het misschien wel gepastquote:Op zondag 2 september 2012 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar nee, want:
Afmeting gemonteerd product
Min. hoogte: 68 cm
Max. hoogte: 81 cm
Diameter lampenkap: 31.0 cm
Ik heb maar zo'n 6 cm ruimte qua breedte en 40cm in hoogte.
Ben afgelopen week al bij IKEA geweest (pure horror!!!) en heb daar niets gevonden wat bruikbaar was...
Mag langer dan 6 cm zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:
Mag het maar 6cm diameter zijn of mag het wel langer zijn, als het maar max 6cm diep is? Dan is dit misschien iets voor je.
Dat is meer een richel dan een vensterbank.quote:Op zondag 2 september 2012 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien er hier nogal wat mensen in de verbouwingen e.d. zitten.
Heeft iemand hier ergens een staand lampje gezien, dat incl. voet niet breder is dan zo'n 6 cm en qua hoogte een centimer of 40?
Is voor in een vensterbank...
Er komt binnenkort een nieuwe houten luxaflex die vrij breed is en de meeste ruimte van de raamnis/vensterbank op soupeert.quote:Op zondag 2 september 2012 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is meer een richel dan een vensterbank.En is het raampje maar 40 cm hoog?
Lastig om voor dat formaat iets te vinden. Is een staande lamp geen optie?
Anders zou je een (mat)glazen vaas (smalle cilinder of rechthoekig) zelf kunnen vullen met 'kerst'verlichting.
quote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef wyccie het volgende:
Mag het 3 cm overhangen?
http://www.kwantum.nl/ver(...)dula-systeem/1552624
Beetje lullig maar wel verstandig denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
In het havengebied hier wordt een rally verreden vandaag.
Mooi weer, dus net even wezen kijken hoe dat in het echie is.
Is de heat afgeblazen omdat de ambulance pech heeft en ze zonder ambulance niet mogen rijden...![]()
Niets gezien en dus maar weer naar huis gegaan.
Straks naar het Foodfestival, hopelijk blijft het droog.
Typisch...quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje lullig maar wel verstandig denk ik.
Vannacht was hier een illegaal(althans, dat vermoed ik) feest aan de gang. Uiteindelijk ben ik om 02:00 maar eens gaan kijken waar het was. Is het gewoon 3km verderop
Windstille nacht, bos ertussen en een aardwal..en ik kon nog de muziek door de TV heen horen alsof het 2 straten verderop was
Ja ik vermoed dus illegaal, vooral gezien het grote aantal fietsen en mensen die via de bosjes naar binnen gingen op een plek waar een overwoekerd voetbalveld ligtquote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typisch...
Vergunningen voor legale feesten worden hier tot 23.00u afgegeven.
Illegaal feest of te laat stoppen betekent ingrijpen...
De laatste tijd schijnt het aantal illegale feesten weer toe te nemen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dus illegaal, vooral gezien het grote aantal fietsen en mensen die via de bosjes naar binnen gingen op een plek waar een overwoekerd voetbalveld ligt
Eigenlijk wel gek dat er niet eerder ingegrepen is omdat er normaal gesproken wel politie rijdt op zaterdagavond. Maar zelfs in het uurtje heen en weer lopen ben ik maar 2 mensen op een fiets tegengekomen. Zelfs geen auto's ofzo. En het ligt naast het vliegveld waar haast niemand er last van heeft.
Dus klachten zullen er ook niet zo snel zijn.
Ja vrienden van van me waren onlangs ook nog op een illegaal feestje. Ik vind het wel een vet concept. Maar er is echt een mégainstallatie gebruikt in deze. Dat is wel iets meer dan een paar kleine speakertjesquote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd schijnt het aantal illegale feesten weer toe te nemen.
Hier in het havengebied ook, vanaf station Sloterdijk wordt je dan naar een geheime locatie gebracht...
Dat is in beginsel mogelijk, alleen niet op zondagquote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De (onder)gemiddeld slimme consument mag ook niet te zeer verdwalen.dus het zou me zeer verbazen als je er langer dan een half uur voor nodig zou hebben![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je was wel toe aan wat zelfkasteiding?
Als je veel moet hebben en het is druk: trek maar een uur of 4, 5 uit voor je Ikea-dagjequote:Op zondag 2 september 2012 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De (onder)gemiddeld slimme consument mag ook niet te zeer verdwalen.dus het zou me zeer verbazen als je er langer dan een half uur voor nodig zou hebben![]()
Ik heb er straks misschien 1 over...quote:Op zondag 2 september 2012 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik ben ook nog op zoek naar een mooie stalamp voor in de vensterbank. Maar dat valt niet mee.
Dat is als je weet dat je een meubelstuk nodig hebt, maar nog niet precies welke. Anders kan je via de website opzoeken of dat meubel op voorraad is en waar in het magazijn je het kunt halenquote:Op zondag 2 september 2012 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je veel moet hebben en het is druk: trek maar een uur of 4, 5 uit voor je Ikea-dagje
Nee ik hou altijd van Ikeaquote:
Jawel, maar blijkbaar niet altijd. TV-meubel Benno in berkenfineeruitvoering is bij Ikea Groningen te vinden in stelling 28, vak 8. Amersfoort, Amsterdam, Duiven en Eindhoven hebben het meubel wel maar zeggen niet waar, in Utrecht is het niet op voorraad en de andere vestigingen vermelden het keurig op de sitequote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef Etcetera het volgende:
Staat dat ook op de site? Want dat heb ik nog nooit kunnen vinden namelijk. Onze tactiek: artikelnummer opschrijven, naar de Ikea, door naar het magazijn en op zo'n computer het artikelnummer inkloppen voor stelling en vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |