abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116288488

:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W

:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7

*O* Oké tof, en nu? *O*
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date, kots je ex uit, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;).

SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)

:D Heel veel plezier :D

Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit verandert vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten! ;)
pi_116288568
dorst!
pi_116288630
We can't live with women, but also can't live without them. They can be angels when they know it is best to act like that, but they also can be devils.

We love them, we hate them and most of all. We don't understand them 100%.

Sometimes we listen to them and doing everything they want. But sometimes we think it's enough of their games they are playin.

Afz: woordvoerder van Henny Huisman
pi_116288648
Je vriendinnetje aan de telefoon hebben als ze dronken is O+
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_116288659
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Drie cellencomplexen verder? :o
cellencomplex.... sinds wanneer zit ik in de bak?
Ik heb vast een memo gemist :7
quote:
Klinkt niet al te relaxed allemaal?
Vandaag ben ik helemaaaaaal ontspannen ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Lot88 het volgende:
En wat als oma vroegtijdig wegvalt. Het is voor oma ook nogal een belasting. Heb je net je zorgenkind de deur uit kan je weer opnieuw beginnen..
Dat idd....

quote:
17s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef debeterebob het volgende:
Oma hoeft het niet te doen. Maar als zij het uit liefde of verantwoordelijkheid doet, zie ik er geen bezwaar in.
Je mist wat he...... Oma zou het niet moeten hoeven doen... opvoeden hoort in principe door de ouders zelf gedaan te worden.... en als het even kan zelfs nog goed ook ... en dat vinden genoeg ouders al lastig vast.... en nu moet Oma weer aan de slag
quote:
Je snapt sowieso mijn bezwaren tegen beperkingen wel toch?
Nee... vertel... wat zijn jouw bezwaren....
pi_116288672
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:
dorst!
+1
pi_116288696
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef shewantsagentlemen het volgende:
We can't live with women, but also without them. They can be angels when they know it is best to act like that, but they also can be devils.

Sometimes we listen to them and doing everything they want. But sometimes we think it's enough of their games.

die sprak engels?
pi_116288703
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef PeuRac het volgende:
Je vriendinnetje aan de telefoon hebben als ze dronken is O+
tofheid,,,,
pi_116288720
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:

[..]

+1
whehe ik heb: cola water en koffie likeur:') en elke keer neem ik 1 slokje van t glas om ste beurten
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:10:38 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116288749
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef shewantsagentlemen het volgende:
We can't live with women, but also can't live without them. They can be angels when they know it is best to act like that, but they also can be devils.

Sometimes we listen to them and doing everything they want. But sometimes we think it's enough of their games.

Komt de surpriseshow nog terug?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_116288765
Koffie (uiteraard), fruit en kaas.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116288769
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef -Engel- het volgende:

[..]

tofheid,,,,
Het is schattig, die van mij is dan super lief (is ze altijd al, maar dan nog meer), maar kan zich ook ongelofelijk opwinden over kleine dingen :D
pi_116288802
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Lot88 het volgende:

[..]

whehe ik heb: cola water en koffie likeur:') en elke keer neem ik 1 slokje van t glas om ste beurten
ik heb rosé bier.....

Bier voor echte vrouwen >:)
pi_116288818
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef El_Matador het volgende:
Koffie (uiteraard), fruit en kaas.
kaas kaas... of die andere kaas?
pi_116288840
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef PeuRac het volgende:

Het is schattig, die van mij is dan super lief (is ze altijd al, maar dan nog meer), maar kan zich ook ongelofelijk opwinden over kleine dingen :D
Dat vind je leuk >>>> dat opwinden over kleine dingen?
pi_116288844
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik heb rosé bier.....

Bier voor echte vrouwen >:)
Ik lust geen rosé en bier drink ik ook al niet meer :'(
pi_116288855
Heb ik al een amerikaanse koelkast gewonnen?
pi_116288864
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Je mist wat he...... Oma zou het niet moeten hoeven doen... opvoeden hoort in principe door de ouders zelf gedaan te worden.... en als het even kan zelfs nog goed ook ... en dat vinden genoeg ouders al lastig vast.... en nu moet Oma weer aan de slag

[..]

Nee... vertel... wat zijn jouw bezwaren....
Ik snap je punt prima. Sterker nog in principe ben ik het met je eens. Alleen kan het voorkomen dat het anders is.

En mijn bezwaar is dat je vrijheid van mensen inperkt op een subjectieve en gevaarlijke manier. Iemand anders gaat voor jou bepalen of jij wel of geen kind mag. En stel dat dan niet mag, wat ga je dan doen? Aborteren? Castreren? Allemaal vet ingrijpend.
pi_116288885
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik lust geen rosé en bier drink ik ook al niet meer :'(
-O- mijn bar is momenteel vrij leeg....
pi_116288910
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat vind je leuk >>>> dat opwinden over kleine dingen?
Niet boos worden, maar meer druk maken over dingen. Over dat d'r huisgenootje depri is ofso. Het is schattig.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:15:15 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116288953
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Heb ik al een amerikaanse koelkast gewonnen?
Nee wel een van de vrachtwagen gevallen en al 4 jaar op zee verdwaalde Noord-Koreaanse koelkast.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_116289016
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Komt de surpriseshow nog terug?
Er wordt aan gewerkt. De mini-playbackshow maakt momenteel meer kans. Bulletje is aan lager wal geraakt en heeft de centen nodig om weer normaal te kunnen leven. Henny heeft besloten om hem te helpen door een kleine reeks mini-playbackshows te doen.

Jacques d'ancona zal ook van de partij zijn alsmede Barry Stevens die uiteraard continu zal zeggen "vooral doorgaan!".

Henny is in bespreking met Reinout Arnie Oerlemans om de shows te laten produceren door EyeWorks. Zodra de onderhandelingen zijn afgerond, hopen we u op korte termijn erna te informeren.
pi_116289038
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee wel een van de vrachtwagen gevallen en al 4 jaar op zee verdwaalde Noord-Koreaanse koelkast.
Doet hij het dan nog wel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_116289065
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef shewantsagentlemen het volgende:

[..]

Er wordt aan gewerkt. De mini-playbackshow maakt momenteel meer kans. Bulletje is aan lager wal geraakt en heeft de centen nodig om weer normaal te kunnen leven. Henny heeft besloten om hem te helpen door een kleine reeks mini-playbackshows te doen.

Jacques d'ancona zal ook van de partij zijn alsmede Barry Stevens die uiteraard continu zal zeggen "vooral doorgaan!".

Henny is in bespreking met Reinout Arnie Oerlemans om de shows te laten produceren door EyeWorks. Zodra de onderhandelingen zijn afgerond, hopen we u op korte termijn erna te informeren.
dit is toch niet serieus he?
pi_116289106
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dit is toch niet serieus he?

Jij wil meedoen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')