cellencomplex.... sinds wanneer zit ik in de bak?quote:
Vandaag ben ik helemaaaaaal ontspannenquote:Klinkt niet al te relaxed allemaal?
Dat idd....quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Lot88 het volgende:
En wat als oma vroegtijdig wegvalt. Het is voor oma ook nogal een belasting. Heb je net je zorgenkind de deur uit kan je weer opnieuw beginnen..
Je mist wat he...... Oma zou het niet moeten hoeven doen... opvoeden hoort in principe door de ouders zelf gedaan te worden.... en als het even kan zelfs nog goed ook ... en dat vinden genoeg ouders al lastig vast.... en nu moet Oma weer aan de slagquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef debeterebob het volgende:
Oma hoeft het niet te doen. Maar als zij het uit liefde of verantwoordelijkheid doet, zie ik er geen bezwaar in.
Nee... vertel... wat zijn jouw bezwaren....quote:Je snapt sowieso mijn bezwaren tegen beperkingen wel toch?
die sprak engels?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef shewantsagentlemen het volgende:
We can't live with women, but also without them. They can be angels when they know it is best to act like that, but they also can be devils.
We love them, we hate them and most of all. We don't understand them 100%.
Sometimes we listen to them and doing everything they want. But sometimes we think it's enough of their games.
Afz: woordvoerder van Henny Huisman
tofheid,,,,quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef PeuRac het volgende:
Je vriendinnetje aan de telefoon hebben als ze dronken is
whehe ik heb: cola water en koffie likeur:') en elke keer neem ik 1 slokje van t glas om ste beurtenquote:
Komt de surpriseshow nog terug?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef shewantsagentlemen het volgende:
We can't live with women, but also can't live without them. They can be angels when they know it is best to act like that, but they also can be devils.
We love them, we hate them and most of all. We don't understand them 100%.
Sometimes we listen to them and doing everything they want. But sometimes we think it's enough of their games.
Afz: woordvoerder van Henny Huisman
Het is schattig, die van mij is dan super lief (is ze altijd al, maar dan nog meer), maar kan zich ook ongelofelijk opwinden over kleine dingenquote:
ik heb rosé bier.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehe ik heb: cola water en koffie likeur:') en elke keer neem ik 1 slokje van t glas om ste beurten
kaas kaas... of die andere kaas?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef El_Matador het volgende:
Koffie (uiteraard), fruit en kaas.
Dat vind je leuk >>>> dat opwinden over kleine dingen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef PeuRac het volgende:
Het is schattig, die van mij is dan super lief (is ze altijd al, maar dan nog meer), maar kan zich ook ongelofelijk opwinden over kleine dingen
Ik lust geen rosé en bier drink ik ook al niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb rosé bier.....
Bier voor echte vrouwen
Ik snap je punt prima. Sterker nog in principe ben ik het met je eens. Alleen kan het voorkomen dat het anders is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mist wat he...... Oma zou het niet moeten hoeven doen... opvoeden hoort in principe door de ouders zelf gedaan te worden.... en als het even kan zelfs nog goed ook ... en dat vinden genoeg ouders al lastig vast.... en nu moet Oma weer aan de slag
[..]
Nee... vertel... wat zijn jouw bezwaren....
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik lust geen rosé en bier drink ik ook al niet meer
Niet boos worden, maar meer druk maken over dingen. Over dat d'r huisgenootje depri is ofso. Het is schattig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind je leuk >>>> dat opwinden over kleine dingen?
Nee wel een van de vrachtwagen gevallen en al 4 jaar op zee verdwaalde Noord-Koreaanse koelkast.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Heb ik al een amerikaanse koelkast gewonnen?
Er wordt aan gewerkt. De mini-playbackshow maakt momenteel meer kans. Bulletje is aan lager wal geraakt en heeft de centen nodig om weer normaal te kunnen leven. Henny heeft besloten om hem te helpen door een kleine reeks mini-playbackshows te doen.quote:
Doet hij het dan nog wel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee wel een van de vrachtwagen gevallen en al 4 jaar op zee verdwaalde Noord-Koreaanse koelkast.
dit is toch niet serieus he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:16 schreef shewantsagentlemen het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt. De mini-playbackshow maakt momenteel meer kans. Bulletje is aan lager wal geraakt en heeft de centen nodig om weer normaal te kunnen leven. Henny heeft besloten om hem te helpen door een kleine reeks mini-playbackshows te doen.
Jacques d'ancona zal ook van de partij zijn alsmede Barry Stevens die uiteraard continu zal zeggen "vooral doorgaan!".
Henny is in bespreking met Reinout Arnie Oerlemans om de shows te laten produceren door EyeWorks. Zodra de onderhandelingen zijn afgerond, hopen we u op korte termijn erna te informeren.
Jij wil meedoen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |