Full uiteraard. Overigens ook nog nooit een engine blowup gehad. Wel 1x dat DRS niet werkte, maar dat was het dan ook wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Staat je damage op full of visual only?
Controller maar Texas wel gewonnen alleen Interlagos in de regen werd ik 2de wel voor mijn rivaal en ook voor Alonso die nu achter mij staat in de totaal stand met nog 3 races (Australië gewonnen). Heb nu de Mercedes (Schumacher was mijn rivaal) maar die remt erg traag, kan de setup niet aanpassen in de Season Challenge.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef JohnB52 het volgende:
Jij rijd ook met stuurtje toch? Met controller is t toch moeilijker lijkt me, mooie vloeiende bochten maken is er niet bij helaas.
Texas moet je ook in die challenge tegen de wereldkampioenen doen, maar morgen weer n dag!
Silverstone is echt vernaggeld, oude circuit is veel leuker, en die ken ik ook uit mn hoofd, dat gaat hier nog wel es mis.
Okequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Ene auto doet t op t ene circuit beter dan de andere. En het rijden ook. Met bv de red bull kan je n klap harder over de kerbs dan met n Caterham.
Maar dat heb ik toch niet in de hand! En stel ik finish gewoon een plek voor Alonso, is dat ook voldoende? Want in die Schumacher challenge werd ik 2de achter Hamilton maar wel voor Schumacher.quote:
Ik reed 1:41 met de Torro Rosso en in het nat 1:49'8 in de race als snelste ronde...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:29 schreef Nober het volgende:
Ja had liever 20% al scheelt dat maar 2-3 ronde's.
HRT denkt dat ik wel even P18 kwalificeer ze vertelde zelfs dat ik het rustig aan kon doen. Maar Q1 was nat en met een 1:54.1xx was ik even eerste op options totdat Hülkenberg 5.3sec sneller was op Inters. Uiteindelijk weer op P19 gekwalificeerd maar ik verwacht regen tijdens de race, tis iig bewolkt en op Sepang.
Had ook een set-up geprobeerd voor Sepang, iemand reed er 1:35.5 mee in een Ferrari maar in mijn HRT kwam ik niet onder de 1:43.
Kan dat?quote:
quote:
Ow apart... bij Melbourne niet naar gekeken en toen de race gewoon uit gereden....quote:Op maandag 24 september 2012 09:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Bij de pit strategy kun je kiezen of je agressief, neutraal of conservatief met je brandstof om wilt gaan. Bij conservatief krijg je 3 rondjes extra brandstof mee
Komt er aan. Je geld staat er op!quote:Op maandag 24 september 2012 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Spel gedownload, nu nog wachten op het stuurtje van John
Lange tutorial wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |