Maar dat heb ik toch niet in de hand! En stel ik finish gewoon een plek voor Alonso, is dat ook voldoende? Want in die Schumacher challenge werd ik 2de achter Hamilton maar wel voor Schumacher.quote:
Ik reed 1:41 met de Torro Rosso en in het nat 1:49'8 in de race als snelste ronde...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:29 schreef Nober het volgende:
Ja had liever 20% al scheelt dat maar 2-3 ronde's.
HRT denkt dat ik wel even P18 kwalificeer ze vertelde zelfs dat ik het rustig aan kon doen. Maar Q1 was nat en met een 1:54.1xx was ik even eerste op options totdat Hülkenberg 5.3sec sneller was op Inters. Uiteindelijk weer op P19 gekwalificeerd maar ik verwacht regen tijdens de race, tis iig bewolkt en op Sepang.
Had ook een set-up geprobeerd voor Sepang, iemand reed er 1:35.5 mee in een Ferrari maar in mijn HRT kwam ik niet onder de 1:43.
Kan dat?quote:
quote:
Ow apart... bij Melbourne niet naar gekeken en toen de race gewoon uit gereden....quote:Op maandag 24 september 2012 09:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Bij de pit strategy kun je kiezen of je agressief, neutraal of conservatief met je brandstof om wilt gaan. Bij conservatief krijg je 3 rondjes extra brandstof mee
Komt er aan. Je geld staat er op!quote:Op maandag 24 september 2012 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Spel gedownload, nu nog wachten op het stuurtje van John
Lange tutorial wel
Nee dat maakt me niet veel uit, zolang het stuur enzo maar niet beschadigd rakenquote:Op maandag 24 september 2012 10:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Komt er aan. Je geld staat er op!
Hecht je veel waarde aan onbeschadigde originele doos?
Topquote:Op maandag 24 september 2012 12:44 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb t net afgegeven.
Heb m aangetekend verzonden, dus je moet er wel even voor tekenen, ok?
T is dat ik zelf geen goede pc heb anders had ik m zelf gebruikt :-)quote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef Fiorano het volgende:
Is echt een fijn stuurtje, die rode knopjes zijn perfect voor DRS en KERS etc.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
T is dat ik zelf geen goede pc heb anders had ik m zelf gebruikt :-)
Mooiquote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef Fiorano het volgende:
Is echt een fijn stuurtje, die rode knopjes zijn perfect voor DRS en KERS etc.
ach, ik heb toch geen xboxquote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef JohnB52 het volgende:
En hij doet t niet op de xbox, daar zijn bijna geen goede betaalbare sturen voor te vinden.
op de playstation is het op mijn stuurwiel het pijltje omhoog en dan kom je in het menu.... wat overigens vrij irritant is tijdens het rijden om te doen hahah... zo kan je ook je banden voor een pitstop wisselen tijdens een race.quote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef vosss het volgende:
Hoe zet ik (PC) eik tijdens een race mijn fuelmix op een andere instelling?
Dat wordt vaker tegen mij geroepen, maar ik kan nergens vinden onder welke knop dat zou moeten zitten
Pijltje omhoog, pijltje omhoog oid. Met pijltjes iniedergevalquote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef vosss het volgende:
Hoe zet ik (PC) eik tijdens een race mijn fuelmix op een andere instelling?
Dat wordt vaker tegen mij geroepen, maar ik kan nergens vinden onder welke knop dat zou moeten zitten
Mijn stuurtje geeft geen force feedback meer, moet ik nog eens naar kijken. Maar toen die dat nog wel deed was dat gewoon netjes.quote:Op maandag 24 september 2012 13:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Mooi
en is de Force Feedback een beetje sterk of is ie nog steeds redelijk licht?
Klopt, heb gewoon normal gekozen in China, misschien eens Agressive proberen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Bij de pit strategy kun je kiezen of je agressief, neutraal of conservatief met je brandstof om wilt gaan. Bij conservatief krijg je 3 rondjes extra brandstof mee
Zeker als je op 100% doetquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:29 schreef VelitoX het volgende:
Meh deze game kost veel van mn tijd hahaha.
Klinkt meer als een botsauto-simulator die je speeltquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:56 schreef JohnB52 het volgende:
Tijdens de gp van Monaco waren er 10 uitvallers waarvan 8 gediskwalificeerd.
Klopt, ben halverwege het seizoen heb al 3 sc-situaties gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
In 2012 valt mij op dat er meer Ai uitvallers zijnBij 2011 gebeurde dat haast nooit en was die Safety Car nog nooit gedeployed. Is die SC in 2012 wel sneller op de baan?
Dat was t ook. Rosberg tikte me aan hij ging in de rondte en blijkbaar vallen ze dan uit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klinkt meer als een botsauto-simulator die je speelt
Ik heb er al twee gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:03 schreef vosss het volgende:
Ik heb nog geen enkele SC gehad? Sterker nog, de enige uitvaller wat me daadwerkelijk opgevallen is, was Kimi. Op Spa nota bene![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |