eentje eronder, ik heb geen zin om met afstellingen te gaan lopen klooien met domme schuifbalkjes. Buiten dat is het imo niet echt een sim, dus gewoon niks met afstellingen doen. Ik hou legend in elk geval niet bij met de standaard afstellingquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:29 schreef JohnB52 het volgende:
Haha liep je maar te trollen :-p
Welk niveau tegenstanders? Legend?
Al op Professional, dacht dat ik wel even ging winnen in een HRT, in F1 2010 werd ik ook gewoon kampioen in de Lotus (eerste jaar).quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef JohnB52 het volgende:
Rij je op Legend?
Wat er anders is kan je wel op racedepartment doorlezen :-)
Ook alle bugs die tot nu toe gevonden zijn staan dr. Ik erger me het meest aan de regenbug.
Ga je mond spoelen met groene zeep!quote:
Mag t ook met Heineken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep!
Staat je damage op full of visual only?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef vosss het volgende:
Heeft overigens al iemand van jullie een lekke band gehad?
Ik alleen in die young drivers challenge (wat eik geen fuck voorstelt of is er meer dan dag 1 en 2? )
In de race of practice of qualify nog nooit lek gereden, ook niet als ik ronden lan veel te royaal over de kerbs vlieg.
Klopt, heb inmiddels het stoeltje van Senna overgenomen, won de 1ste race daarna op Spa 9de maar 10 sec. penalty en dus 17de daarna 3de op Silverstone en zojuist Canada gewonnen. Maar ik wil ook na 10 races eerste staan dus ben benieuwd of dat gaat lukken. Texas is next!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef JohnB52 het volgende:
Na 2 wins mag je naar het stoeltje van je rival.
Kut circuits Spa en Silverstone net als in F1 2011, Texas lijkt weer op Silverstone maar is misschien nog wel sneller.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep!
Full uiteraard. Overigens ook nog nooit een engine blowup gehad. Wel 1x dat DRS niet werkte, maar dat was het dan ook wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Staat je damage op full of visual only?
Controller maar Texas wel gewonnen alleen Interlagos in de regen werd ik 2de wel voor mijn rivaal en ook voor Alonso die nu achter mij staat in de totaal stand met nog 3 races (Australië gewonnen). Heb nu de Mercedes (Schumacher was mijn rivaal) maar die remt erg traag, kan de setup niet aanpassen in de Season Challenge.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:21 schreef JohnB52 het volgende:
Jij rijd ook met stuurtje toch? Met controller is t toch moeilijker lijkt me, mooie vloeiende bochten maken is er niet bij helaas.
Texas moet je ook in die challenge tegen de wereldkampioenen doen, maar morgen weer n dag!
Silverstone is echt vernaggeld, oude circuit is veel leuker, en die ken ik ook uit mn hoofd, dat gaat hier nog wel es mis.
Okequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Ene auto doet t op t ene circuit beter dan de andere. En het rijden ook. Met bv de red bull kan je n klap harder over de kerbs dan met n Caterham.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |