quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef Fiorano het volgende:
Momo racing wheel werkt onder windows 7 en met F1 2012. Heb hem ook, prima stuurtje
In de woonkamer hahahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:00 schreef JohnB52 het volgende:
Zou wel gezellig staan in de woonkamer!
Waar heb je die spullen dan staan? Aparte kamer?
Vet stuurquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
In de woonkamer hahaha
Vriendin was er niet zo blij mee maar goed, ik zit er helaas niet heel vaak in en kan m wel wegschuiven naar een andere kamer.
Niet allemaal de "draai" knopjes zoals "rev" en "mix" zijn helaas fake.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Vet stuur
Doen al die knopjes het ook echt?
Die doen het wel, op de PS3 is "start" the select knop en "wet" is de start button.quote:
Als je die wet aanraakt dan gaat het meteen regen buiten.quote:
Ik wilde er een grap mee maken maar daar zal mn vriendin vast niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef Nober het volgende:
Denk dat ik straks even naar de FRS ga, kan 'm wel bestellen maar weet niet hoe betrouwbaar die sites zijn.
[..]
Als je die wet aanraakt dan gaat het meteen regen buiten.
Die zal ik dan ook maar niet maken, straks staat ze bij mij aan de deur, met al die knopjes kan ze mij vast wel vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik wilde er een grap mee maken maar daar zal mn vriendin vast niet blij mee zijn
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef Fiorano het volgende:
Tuurlijk, er is zelfs geen andere mogelijkheid
WTF Vosss, ik zit nu in fp van Monaco!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:31 schreef vosss het volgende:
Ik zit inmiddels op Spa. Vanavond Spa en Monza nog doen en dan ben ik net op tijd bij voor de rest van het seizoen mee te racen.
Was wel doorbuffelen hoor om zo snel bij te racen. Nog net geen blaren op mn handen. Wel waren ze gisteren pikzwart van mn stuur; die G25 geeft kennelijk af als je klamme handjes hebt
WTF moet ik daarmee manquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
@vosss ik heb hier nog wel n coole game voor je: http://www.citycardriving.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |