http://www.dagelijksestan(...)is-samsoms-strafbladquote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar stel je niet te veel voor van dat "opgepakt".. Stelt weinig meer voor dan een verkeersboete... Want dat is wat je dan krijgt: een boete voor een overtreding
Hij heeft geen strafblad.. Trust me...quote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.dagelijksestan(...)is-samsoms-strafblad
Die had ik gelezen en daar had ik ook dat filmpje vandaan.quote:Op maandag 3 september 2012 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.dagelijksestan(...)is-samsoms-strafblad
Weet ik welquote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar stel je niet te veel voor van dat "opgepakt".. Stelt weinig meer voor dan een verkeersboete... Want dat is wat je dan krijgt: een boete voor een overtreding
Dan moet het geen enkel probleem zijn dat openbaar te maken toch? Laat hem die vraag maar eens open en eerlijk, zoals hij voorstaat, beantwoorden.quote:Op maandag 3 september 2012 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft geen strafblad.. Trust me...
Birthers....quote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet het geen enkel probleem zijn dat openbaar te maken toch? Laat hem die vraag maar eens open en eerlijk, zoals hij voorstaat, beantwoorden.
Goed dat je niet in die onzin traptquote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Die had ik gelezen en daar had ik ook dat filmpje vandaan.
[..]
Weet ik welHad laatst Try Before You Die teruggekeken waar Sophie ging actievoeren voor Greenpeace en daarbij werd het ook helemaal uitgelegd. Sophie werd ook opgepakt om 3 uur later weer vrij te zijn.
Heeft hij al lang gedaan.. En als er wél een strafblad was, was dat al lang opgeduikeld one way or the other...quote:Op maandag 3 september 2012 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet het geen enkel probleem zijn dat openbaar te maken toch? Laat hem die vraag maar eens open en eerlijk, zoals hij voorstaat, beantwoorden.
Ok, ik ben te oud.. Verklaarquote:
Welnee. Hij deed een PVV-tje.quote:Op maandag 3 september 2012 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft hij al lang gedaan.. En als er wél een strafblad was, was dat al lang opgeduikeld one way or the other...
http://en.wikipedia.org/w(...)_conspiracy_theoriesquote:Op maandag 3 september 2012 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ik ben te oud.. Verklaar
Waar is het complot in dit verhaal dan precies? Ik zeg alleen dat meneer Samsom een beetje boter op zijn hoofd heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 22:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_conspiracy_theories
Deze jongens.
Volgens mij niet, maar al was het wél zo.. Niks mis met wat hij heeft gedaan..quote:
Dat zegt hij zelf toch ook gewoon, hij geeft toch ook gewoon eerlijk toe dat hij een behoorlijk aantal keer is aangehouden. Waar heb je in godsnaam zijn strafblad dan nog voor nodig?quote:Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar is het complot in dit verhaal dan precies? Ik zeg alleen dat meneer Samsom een beetje boter op zijn hoofd heeft.
Ah, ok, dankquote:Op maandag 3 september 2012 22:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)_conspiracy_theories
Deze jongens.
quote:Op maandag 3 september 2012 22:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat zegt hij zelf toch ook gewoon, hij geeft toch ook gewoon eerlijk toe dat hij een behoorlijk aantal keer is aangehouden. Waar heb je in godsnaam zijn strafblad dan nog voor nodig?
Weet je waarom Samsom ooit lid is geworden van de PVDA en niet van GroenLinks? Omdat hij er door zijn verleden als actievoerder achter is gekomen dat het alsmaar schoppen tegen grote bedrijven alleen averechts werkt. Dus als je gelooft dat Greenpeace ons land beter maakt kun je beter GL stemmenquote:Op maandag 3 september 2012 22:26 schreef MrBaas het volgende:
Vandaag een aantal filmpjes gekeken van Greenpeace. Wat een vette club is dat!
Rare redenering... Samsom is overtuigd actievoerder geweest, heeft een succesvol energiebedrijf gehad en jij beweert dat soort onzin..quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Weet je waarom Samsom ooit lid is geworden van de PVDA en niet van GroenLinks? Omdat hij er door zijn verleden als actievoerder achter is gekomen dat het alsmaar schoppen tegen grote bedrijven alleen averechts werkt. Dus als je gelooft dat Greenpeace ons land beter maakt kun je beter GL stemmen
Greenpeace behaalt soms kleine successen maar om dingen echt te veranderen moet je de politiek in. Toch vind ik het goed en knap dat er toch mensen zijn die lid zijn van Greenpeace en zo actie voeren om zo voor hun idealen op te komen.quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Weet je waarom Samsom ooit lid is geworden van de PVDA en niet van GroenLinks? Omdat hij er door zijn verleden als actievoerder achter is gekomen dat het alsmaar schoppen tegen grote bedrijven alleen averechts werkt. Dus als je gelooft dat Greenpeace ons land beter maakt kun je beter GL stemmen
En DAT is idd waarom Samsom de politiek in gegaan isquote:Op maandag 3 september 2012 22:50 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Greenpeace behaalt soms kleine successen maar om dingen echt te veranderen moet je de politiek in. Toch vind ik het goed en knap dat er toch mensen zijn die lid zijn van Greenpeace en zo actie voeren om zo voor hun idealen op te komen.
quote:Op maandag 3 september 2012 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rare redenering... Samsom is overtuigd actievoerder geweest, heeft een succesvol energiebedrijf gehad en jij beweert dat soort onzin..
Dit heeft hij gezegd in een interview met Trouw en vandaag in het Radio 1 debat met Sap herhaalde hij het nog eens.quote:Lag GroenLinks niet meer voor de hand dan de PvdA?
"Dat wordt vaker gezegd, maar juist als je als milieu-actievoerder overstapt naar de politiek ligt dat niet voor de hand. Je moet naar het krachtenveld als geheel kijken, niet naar een onderdeel. In de tijd dat ik op zoek was naar een politiek onderdak was ik ook een keer bij de PvdA. In Velsen-Noord. Een zaal vol mensen van rond de vijftig, werknemers van Hoogovens. Ik vertelde vol vuur dat we een einde moesten maken aan al die vieze troep. Toen stond een meneer op die zei: 'Allemaal mooi hoor, maar bij Hoogovens werken 10.000 mensen. Dat zijn 10.000 redenen om nog eens heel goed over uw verhaal na te denken. Maar niet veel later dacht ik: dat is wel de essentie. Probeer nou eens de maatschappij te veranderen zonder zomaar een beuk te slaan in 10.000 hardwerkende gezinnen."
Dat is te gemakkelijk?
"Ja. In het Kunduz-akkoord zie ik hetzelfde terug. Die forenzentaks is door GroenLinks omhelsd als een milieumaatregel. Alsof iedereen zomaar dichterbij zijn werk kan wonen. Alsof je op de Maasvlakte kan wonen, alsof iedereen met een collega getrouwd is. Maar mensen werken op verschillende plekken. Waar moet je dan gaan wonen? Het is te gemakkelijk om maar te zeggen: joh, pats, doen we toch gewoon effe, omdat het een maatregel is die hip klinkt en goed voor het milieu is. Er zijn in dit land miljoenen hardwerkende mensen. Die zijn er echt niet op uit het milieu te vervuilen. Die moet je niet van achteren aanrijden met zoiets als dit."
Heb ik gehoord, had het over een oude man die het over de banen had... Maar ik zie in dat verhaal geen keus tussen GL en de PvdA..quote:Op maandag 3 september 2012 22:52 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
[..]
Dit heeft hij gezegd in een interview met Trouw en vandaag in het Radio 1 debat met Sap herhaalde hij het nog eens.
Ik vind hetzelfde van Rutte en daarom hoop ik dat hij NIET met de PvdA een kabinet gaat vormen.quote:Op maandag 3 september 2012 22:54 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Samsom een irritante betweter, met een onsympathieke uitstraling.
Maar ik hoop wel dat-ie samen met VVD en D66 een Paars-kabinet gaat vormen.
Dan zijn we het niet eens.. Kijk dit eens http://www.rtl.nl/xl/#/u/673c8f27-404e-3d04-bb97-2470dfc7a765quote:Op maandag 3 september 2012 22:54 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Samsom een irritante betweter, met een onsympathieke uitstraling.
Maar ik hoop wel dat-ie samen met VVD en D66 een Paars-kabinet gaat vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |