Oke top, ik zou het even doorgeven morgen bij mijn familie!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef Metalfrost het volgende:
Kijk of het in het huurcontract staat, zo nee, veel plezier met knippen.
En vergeet niet dat je mogelijk heel de muur kan overschilderen omdat de resten van de klimop blijven plakken aan de muur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef Metalfrost het volgende:
Kijk of het in het huurcontract staat, zo nee, veel plezier met knippen.
Bedankt voor je reactie, hij staat echt tegen de buitenkant aan de straatkant inderdaad!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef FredvZ het volgende:
Staat de klimop in de tuin van je familie? of tegen de buitenmuur van de woning langs de openbare straat? In het laatste geval mag je hem niet zomaar snoeien. Je kan dan wel de woningbouw vragen de boel fatsoenlijk te onderhouden.
stoom?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan je verzekeren dat de muur er een stuk vertiefter uitziet als je de Klimop eraf haalt....die laten zich niet zo makkelijk verwijderen + laat resten op de muur achter. En das echt een kutwerk om het eraf te halen.
Audi ervoor + touw en flink gassen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Jill-RMC het volgende:
. En das echt een kutwerk om het eraf te halen.
Dit klinkt op één of andere manier als goed begin voor een filmpje bij Funniest home Video's.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Audi ervoor + touw en flink gassen.
Wat zou het ergste zijn wat kan gebeurenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dit klinkt op één of andere manier als goed begin voor een filmpje bij Funniest home Video's.
Twee dingen die zo in me opkomen: klimop trekt stucwerk van de muur mee, of de beste variant: klimop schiet in ene los waardoor de Audi bij de buren naar binnen ploegt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:40 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat zou het ergste zijn wat kan gebeuren
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Twee dingen die zo in me opkomen: klimop trekt stucwerk van de muur mee, of de beste variant: klimop schiet in ene los waardoor de Audi bij de buren naar binnen ploegt.
Alleen als ik de audi mag besturen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Fokmeet bij de familie van Gulmez in Zwolle
Is dit de allereerste politieagent?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |