Gaat (bijna) niet met een hogedruk, of je moet héél véél tijd over hebben.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:51 schreef tralalala het volgende:
Misschien hogedruk spuit?
ik ga dadelijk maar eens even kijken voor zo`n verwijderaar, hogedruk kan ik wel ergens ritselenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:52 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou het met een hoge druk spuit proberen, samen met 1 of andere verwijderaar van HG. Wel voorzichtig beginnen om te kijken of het zonder beschadigingen gaat.
Of zet er een hedera tegen aan![]()
Werkt dat zonder veel problemen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:15 schreef Conflict het volgende:
afbranden, heb ik ook gedaan.
dit heb ik zelf ook al eens gedaan, maar het werkt niet echt naar behoren. ik ben even wezen schoppen en heb een afbeitmiddel en hogedrukreiniger gekocht. ik laat jullie wel weten wat het geworden isquote:
Ben benieuwd heb namelijk ook nog een stukje muur met het zelfde probleemquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:43 schreef MaceNL het volgende:
[..]
dit heb ik zelf ook al eens gedaan, maar het werkt niet echt naar behoren. ik ben even wezen schoppen en heb een afbeitmiddel en hogedrukreiniger gekocht. ik laat jullie wel weten wat het geworden is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |