kijken we vanavond the green mile?quote:
zal ws nog minimaal een week duren eer ik hem in huis heb, ook al zouden ze me voorrang gevenquote:[..]
Fingers crossed
Nee, Kim zit nu op de hoofdlocatie van het speciale onderwijs, groep c, oftewel 3.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Dat went vanzelf weer. Gaan ze al allebei naar school?
Spannend voor Tyler, ik hoop dat hij het leuk vind.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, Kim zit nu op de hoofdlocatie van het speciale onderwijs, groep c, oftewel 3.
En Tyler gaat vanmiddag voor het eerst naar de nieuwe peuterspeelzaal. Die zit vlakbij Kims school.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Spannend voor Tyler, ik hoop dat hij het leuk vind.
quote:
Dat gaat dus wel goedkomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zeker spannend, de naam heeft de psz wel mee, `het piratenschip` dat vind hij al geweldig!
Gezien je vorige uitspraken over je kinderen, hoe kies jij een basisschool uit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:10 schreef DJMO het volgende:
sow. afspraak gemaakt voor rondleiding basisschool voor Jan, hier in de straat recht tegenover, De vrouw die ik aan de telefoon had, klonk als een gezellig mens, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen
Wat hebben uitspraken met het uitkiezen van een school te doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Gezien je vorige uitspraken over je kinderen, hoe kies jij een basisschool uit?
(ik weet de vraag niet anders te stellen, maar hij is niet bot bedoeld)
vrije school zou niet mijn eerste keuze zijn, als ik kijk naar hoeveel moeite het kost om na een vrije basisschool binnen het regulier onderwijs binnen te kunnen stromen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:46 schreef Ehhe het volgende:
Als ik ooit kinderen krijg lijkt de vrije school me geweldig voor ze. Alleen zit die helaas niet in het dorp hier, dus dat gaat 'm niet worden
Ik zou kiezen op basis van visie.. Als hier een rk-school om de hoek zit zou dat toch niet mijn eerste keus zijn
klopt, dan moet je binnen de vrijeschool blijven, maar stel je gaat verhuizen of je kind vindt de school echt verschrikkelijk, dan is het lastig om een andere school te vinden (zeker hier in het noorden)quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef Ehhe het volgende:
De vrije school gaat t/m de uni, dus op zich hoef je niet naar het regulier onderwijs te gaan. Maar de vrije school scoort geloof ik ook niet heel erg goed... Maar ik vind het zo'n fijne manier van omgaan met elkaar
en binnen de antroposofische kant zitten ook weer gradaties qua scholingquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef Ehhe het volgende:
Dat is ook wel zo. Ik werk ook wel eens op een antroposofische opvang of dus op de bso van de vrije school. En ik vind dat best fijn werken
het moet je kind wel liggen... en ook jezelf..quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef Papabear het volgende:
Vrije school. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ziet er wel goed uit. In Alkmaar zit er ook eentje zie ik nethttp://www.vrijeschoolalkmaar.nl/
En je moet van het bestaan afwetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het moet je kind wel liggen... en ook jezelf..
Dat zeker. Er zullen ook vast kinderen zijn die verzuipen in het vrije school gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het moet je kind wel liggen... en ook jezelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |