Ben je showtjes aan het inhalen?quote:
Moet de laatste drie nog zien. Dat wordt dus een VI-marathon vanavond. Goed, man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je showtjes aan het inhalen?
Die van 24 Augustus is echt een ongelofelijke topshow, de beste sinds tijden. Veel plezier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Moet de laatste drie nog zien. Dat wordt dus een VI-marathon vanavond. Goed, man.
Nee, het was niets.... HAHAHA, nee wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:53 schreef Veerboot het volgende:
Vrinden, ich bin wieder zurück. Nog drie uitzendinkjes VI in te halen. Was het wat?
Rensie mooi dat je terug bent, ja lekker in een saunatje jongen hahaha, lekker manquote:Op zondag 2 september 2012 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben terug van vakantie. Gisteren voor het eerst weer LIVE een uitzending gezien. Die van vorige week vrijdag ook teruggezien. Na 15 dagen vakantie in Turkije was ik dinsdagavond weer thuis.
VI HOOLIGANS!
quote:Op zondag 2 september 2012 02:21 schreef ZuidGrens het volgende:
We zijn weer op oorlogssterkte, klaar voor het echte werk.
V-I, HOO-LI-GANS
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen.quote:Op zondag 2 september 2012 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, het was niets.... HAHAHA, nee wat denk je zelf?
RTL Sport Daily.quote:Op zondag 2 september 2012 08:38 schreef Veerboot het volgende:
(Maar inderdaad, zeer sterk begin van het nieuwe seizoen. En dan maandag gewoon iedere dag dat Sport Daily of hoe het nu ook heet.)
RTL Sport Insidequote:Op zondag 2 september 2012 08:38 schreef Veerboot het volgende:
(Maar inderdaad, zeer sterk begin van het nieuwe seizoen. En dan maandag gewoon iedere dag dat Sport Daily of hoe het nu ook heet.)
Dat wordt dus misschien wel dagelijks hoogtepuntjes uploaden voor mijn DailyMotion Kanaaltjequote:Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RTL Sport Inside
RTL Sport Daily met Wilfred Genee
quote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef ZuidGrens het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a41677b3-f939-3523-8345-ad448e14a04f
Oh ja, hoe heet het nummertje wat DV hier speelt aan het begin van het uitzendingkje?
Liverpool ook goedquote:Op zondag 2 september 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - AZ = PSV![]()
Vitesse - Feyenoord = Vitesse![]()
Heerenveen - Ajax = Ajax![]()
Liverpool - Arsenal = Liverpool![]()
Udinese - Juventus = Juventus![]()
Inter - AS Roma = Inter
WE NEVER SURRENDER !quote:Op zondag 2 september 2012 02:21 schreef ZuidGrens het volgende:
We zijn weer op oorlogssterkte, klaar voor het echte werk.
V-I, HOO-LI-GANS
Mooie was dat iedereen hem in de zeik aan het nemen was, met hem op de foto, toezingen, maar hij dat totaal niet doorhad. Hij dacht echt dat hij gewoon zo populair was.quote:Op maandag 3 september 2012 10:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Hansie heeft ook echt totaal geen eigenwaarde.
Geniaal.quote:Op maandag 3 september 2012 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie was dat iedereen hem in de zeik aan het nemen was, met hem op de foto, toezingen, maar hij dat totaal niet doorhad. Hij dacht echt dat hij gewoon zo populair was.
Daar begint het wel op te lijken, ja. Al heeft Van Egmond laatst gezegd dat Schelveccio binnenkort ook weer komt.quote:Op maandag 3 september 2012 10:52 schreef Adames het volgende:
Dus de wisselende gasten zijn alleen hans en jan
Daar zou ik voor tekenenquote:Op maandag 3 september 2012 10:52 schreef Adames het volgende:
Dus de wisselende gasten zijn alleen hans en jan
Ik houd 3 topics mijn mond en ik durf eens wat te zeggen, nee we laten jou wel even doorgaan over Lily en de baby dat is wel belangrijk.quote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar jouw mening vind ik niet zo rullevant
Haha, Dentz, maar jij kent je rol toch? Wanneer wij uitgesproken zijn en we hebben tijd over...quote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik houd 3 topics mijn mond en ik durf eens wat te zeggen, nee we laten jou wel even doorgaan over Lily en de baby dat is wel belangrijk.
Ja maar... hij was zondag weer eens gepasseerd door Ferguson, dat heeft in alle kranten gestaanquote:Op maandag 3 september 2012 02:27 schreef Thas het volgende:
Ik zit VI terug te kijken gezien ik het vrijdag niet live kon zien, zitten ze met z'n allen te zeggen dat De Gea geen goede keeper is en alleen gehaald is omdat ie mee kan voetballen en jong is
Dus daarom was hij tot vandaag de beste speler van het seizoen bij Man Utd en was hij dat vorig jaar ook al
Inderdaad, dat kind zou toch al komen tijdens de OS? Het is zeker zo'n typisch Sjenee latertje, type keeper.quote:Op maandag 3 september 2012 10:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die trouwens weet of Wilbert al vader is? Die Lily staat toch onderhand op knappen of niet?
Rieks is ook wel een kanshebber.quote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Finnbogason speler van de week.
Matavz, Vermeer en Maher ook in de top 5 denk ik.
Geen top keeper De Gea klopt, discutabele momentjes genoeg gehad vorig seizoen. Steek was de ideale opvolger van Edwin. En niet lopen zeiken dat hij er nu niks van bakt in Italië dat, Van der Sar was toen ook geen topper.quote:Op maandag 3 september 2012 02:27 schreef Thas het volgende:
Ik zit VI terug te kijken gezien ik het vrijdag niet live kon zien, zitten ze met z'n allen te zeggen dat De Gea geen goede keeper is en alleen gehaald is omdat ie mee kan voetballen en jong is
Dus daarom was hij tot vandaag de beste speler van het seizoen bij Man Utd en was hij dat vorig jaar ook al
Weet iemand de email adressen van Johan, René en Johan, dan stuur ik ze even dit gifje
[ afbeelding ]
En dan Johan zich afvragen waarom ze Stekelenburg niet haalden terwijl die er niks van bakt bij AS RomaIk heb ze in jaren VI serieus nog nooit zoiets achterlijks horen zeggen..
Dude, toen Van der Sar zou oud was als De Gea nu is speelde hij nog niet eens in het eerste van Ajax.quote:Op maandag 3 september 2012 18:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen top keeper De Gea klopt, discutabele momentjes genoeg gehad vorig seizoen. Steek was de ideale opvolger van Edwin. En niet lopen zeiken dat hij er nu niks van bakt in Italië dat, Van der Sar was toen ook geen topper.
Volgens mij ga jij je 5 minuten na deze uitspraak 3x afmoppen op wat je net hebt gezegdquote:Op maandag 3 september 2012 17:37 schreef Mandéra het volgende:
Kut Hans Kraaij, al dat neppe toneel altijd als die kerel bij VI zit....
toen hadden we de beste meevoetballende keeper van Nederland...quote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dude, toen Van der Sar zou oud was als De Gea nu is speelde hij nog niet eens in het eerste van Ajax.
Dus?quote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dude, toen Van der Sar zou oud was als De Gea nu is speelde hij nog niet eens in het eerste van Ajax.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:01 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij je 5 minuten na deze uitspraak 3x afmoppen op wat je net hebt gezegd
ongenaaide zandhaas
Emilioquote:Op maandag 3 september 2012 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
Vind het wel jammer dat Boskamp en Hansie zo'n beetje de enige gasten blijken te zijn. Ik hoop dat er nog wat anderen ook komen gedurende het seizoen.
Verandering van spijs doet eten
quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor met fristi en bitterballen!!
Ik denk het wel, ze houden goed in de gaten wat er op internet allemaal gebeurt.quote:Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk wordt Hansie met die jasje-act geconfronteerd.
Denk dat ze wel een mannetje hebben die vbl bekijkt jaquote:
Niks gemist en dan doet mij pijn om te zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:21 schreef DrDentz het volgende:
O kut ik heb dat RTL Sport ofzo gemist!
Hahaquote:
Zouden ze die vanavond laten zien?quote:
Johan beweerde dat honkbal gespeeld wordt door mannen met bierpensen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was het nieuwe programma met Johan en Wilfried leuk?
Baas.quote:Op maandag 3 september 2012 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan beweerde dat honkbal gepeeld wordt door mannen met bierpensen.
Kan je iets duidelijker zijn?quote:Op maandag 3 september 2012 20:29 schreef FredVleespet het volgende:
Kan iemand dat filmpje van Hansie posten tijdens sparta fey?
Wat is die man toch geil op aandacht he?quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat is die man toch geil op aandacht he?
gegooienquote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schijnt met zijn jasje te hebben gegooien.
Denk dat hij die competitiewedstrijd uit 2010 bedoelt tussen Sparta en Feyenoord.quote:
Zelfs Holleeder geeft 'm aandacht.quote:Op maandag 3 september 2012 20:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat is die man toch geil op aandacht he?
Is dat niet het dorp van Tokkie Tor?quote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
vanavond is Tante Truus van VVOZP uit Puindorp kantineheldin in VI![]()
![]()
Puindorp, daar woont Tokkiequote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
vanavond is Tante Truus van VVOZP uit Puindorp kantineheldin in VI![]()
![]()
Ja dusquote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat niet het dorp van Tokkie Tor?
quote:
Kappen met dat getrol aub!!!quote:
Ik heb Terror Jaap ooit met Johan Vlemix uit een auto zien stappen.. nou toe Jaap eruit stapte kwam die auto 1 meter omhoogquote:
zonnebankjequote:
Vast Djuricicquote:
Vind het wel opvallend dat dat filmpje hier nog niet gepost is.quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
Dat filmpje had ik nog niet gezien. Die Hans
mehquote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef snellejelle het volgende:
Lekker ding, rechts achter wilfred
Dat valt errug meequote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef snellejelle het volgende:
Morgen even afspreken met opticien ?quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef snellejelle het volgende:
Kan ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Morgen even afspreken met opticien ?
Voor jezelf denk ik? Ze ziet er prima uit.quote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Morgen even afspreken met opticien ?
Idd, eindhovense jankerd is het.quote:Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
Was een terechte kaartBommel moet ze bek houden.
Bommel kan allesquote:Op maandag 3 september 2012 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onmogelijk, dat weet je hoop ik.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Strootman, matige misselijk makende kut speler.
Nog wel. Moet ie elke wedstrijd die ie mag spelen spelen en dan 2x geel pakkenquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog wel. Moet ie elke wedstrijd die ie mag spelen spelen en dan 2x geel pakken
Oh ja..quote:Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Elke wedstrijd twee keer geel.
En z'n hoofd.quote:Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef tammepiet het volgende:
Strootman met z'n prada-heuptasje en syntetische polo's.
Eenschquote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef tammepiet het volgende:
Strootman met z'n prada-heuptasje en syntetische polo's.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |