Je bent er echt fysiek van afhankelijk? Gaat er veel mis heb je de medicijnen niet?quote:
Dat vroeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent er echt fysiek van afhankelijk? Gaat er veel mis heb je de medicijnen niet?
In afwachting van een antwoord, jij nog wat bejaarden gehosseld lately?quote:
Neehoor, ik doe even rustig aan....quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
In afwachting van een antwoord, jij nog wat bejaarden gehosseld lately?
Achterlijk.... Echt.... Dat ze er zo stom mee omgaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Ze vervangen mijn schildklierfunctie. Zonder zou ik langzaam slechter gaan functioneren en als ik ze echt niet meer zou nemen... Dood.
Dat klinkt redelijk serieus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Ze vervangen mijn schildklierfunctie. Zonder zou ik langzaam slechter gaan functioneren en als ik ze echt niet meer zou nemen... Dood.
Het is klote dat de leverancier problemen heeft en klote dat de apotheek er slecht mee omgaat. Want ze doen niet echt veel moeite om mijn probleem op te lossen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achterlijk.... Echt.... Dat ze er zo stom mee omgaan.
Je gaat toch wel een hoop stampei maken hoop ik !quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is klote dat de leverancier problemen heeft en klote dat de apotheek er slecht mee omgaat. Want ze doen niet echt veel moeite om mijn probleem op te lossen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ik doe even rustig aan....
Dan niet eens voor mogelijke schadevergoeding.. Maar om fatale ongelukken te voorkomen in de toekomst...quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je gaat toch wel een hoop stampei maken hoop ik !
Dat zou heel kwalijk zijn. Het is een middel dat door heel veel mensen geslikt wordt. Mijn huisarts zei ooit dat hij elke dag wel een herhaalrecept uitschrijft.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk serieus.
Ga je nog actie ondernemen om dit in de toekomst te voorkomen?
Volgende keer hebben ze misschien niet eens een (vervangend) middel in een lagere dosis...
ja dat bedoel ik ook, wat heeft ze nou aan een schadevergoeding, ze moet die pillen hebben !quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan niet eens voor mogelijke schadevergoeding.. Maar om fatale ongelukken te voorkomen in de toekomst...
Uaaahahh!$@!!$!$!$quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef APK het volgende:
Jezus, ik zit vrouwentennis te kijken.
Wat een teringherrie
Moet dat?
Waarom kijk je daar dan ook naar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef APK het volgende:
Wat een teringherrie
Moet dat?
Wil jij maandag mee?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook, wat heeft ze nou aan een schadevergoeding, ze moet die pillen hebben !
Zet gewoon het beeld uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:10 schreef APK het volgende:
Wat een teringherrie
Moet dat?
Huh?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zou heel kwalijk zijn. Het is een middel dat door heel veel mensen geslikt wordt. Mijn huisarts zei ooit dat hij elke dag wel een herhaalrecept uitschrijft.
(Overigens heb ik dus ook niet het vervangende in een lagere dosis gekregen...)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Meer pillen, in een andere dosering (8 per keer in plaats van 2).
Heb een gratis tientje op Sha-HUUUUH-rapova staanquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar dan ook naar?![]()
Lopen ze te puffen?
gezelliequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb een gratis tientje op Sha-HUUUUH-rapova staan
En ja, ze zijn aan het bevallen op centre court
Ik vind het zo raar he....quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is klote dat de leverancier problemen heeft en klote dat de apotheek er slecht mee omgaat. Want ze doen niet echt veel moeite om mijn probleem op te lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |