hela, die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heel goed !
Ik ga een filmpie kijken...
Nu zie zie ik het ook idd, dacht dat het een band was met een gelijkende iets afwijkende naam (scrollde kennelijk iets te snel door de 5000 artiesten heen)quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Lienekien het volgende:
Goh, Franz Ferdinand. Wie heeft die weten te strikken?
Die gaat z'n gangetje welquote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heel goed !
Ik ga een filmpie kijken...
Ik zou de gang gaan schilderen maar daar heb ik geen zin in![]()
heeft geen haast
Wachten of vragen of ze het van een andere apotheek kunnen krijgen uit de buurt,quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Wat een waardeloze apotheek. "De fabrikant kan momenteel niet leveren."
Ja, en nu?
Nee, ik werd maandag weggestuurd. Ik zou gebeld worden. Niet, dus. Zelf maar gebeld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wachten of vragen of ze het van een andere apotheek kunnen krijgen uit de buurt,
dit kan meestal wel.![]()
Je moet wel even ''aandringen''...
Ik denk dat je zelf weer moet gaan bellen en ze duidelijk maken dat je die pillen nodig hebt, alquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik werd maandag weggestuurd. Ik zou gebeld worden. Niet, dus. Zelf maar gebeld.
En ze snappen niet dat jij gewoon je pillen nodig hebt. "Ja, we hebben wel wat voorraad van een ander merk, maar ook niet zo veel."
Ja, en nu?!
Waarom moet je er heen? Kan je de pillen nu wel komen afhalen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:50 schreef Lienekien het volgende:
En nou wil ik er niet heen, want ik denk dat ik wel eens heel boos kan worden aan die balie.
Meer pillen, in een andere dosering (8 per keer in plaats van 2).quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom moet je er heen? Kan je de pillen nu wel komen afhalen dan?
Je kan ze ook laten bezorgen is misschien beter voor de ''sfeer''?
Een paar maanden ? Dat is absurd !quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meer pillen, in een andere dosering (8 per keer in plaats van 2).
Ik denk dat ik vooral boos ben omdat ik er afhankelijk van ben. En dan wil ik niet horen dat de fabrikant niet kan leveren. "Kan die over een paar maanden weer wel leveren, dan?" Ja, was volgens haar geen enkel probleem. O?
Geen dank hoor Lien !quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Oh, wat naar! Sterkte!
En bedankt voor je luisterend oor.
Thanks ! Komt goed !quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Hopelijk is dat een goede oplossing. Ik duim alvast.
Wat gebeurt er eigenlijk als je die pillen niet neemt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Meer pillen, in een andere dosering (8 per keer in plaats van 2).
Ik denk dat ik vooral boos ben omdat ik er afhankelijk van ben. En dan wil ik niet horen dat de fabrikant niet kan leveren. "Kan die over een paar maanden weer wel leveren, dan?" Ja, was volgens haar geen enkel probleem. O?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |